РІШЕННЯ № 506

Про затвердження Положення про громадський бюджет Бориславської міської територіальної громади

ПРОЕКТ РІШЕННЯ:

БОРИСЛАВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ
  Борислав ____
 
Про затвердження Положення про
громадський бюджет Бориславської
міської територіальної громади
 
Відповідно до ст.25, 26, 64 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, беручи до уваги рішення  постійної комісії з питань планування бюджету і  фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики від ____2021р. № ___, доповідну записку начальника відділу розвитку міста Балабанської Оксани від 18.08.2021р., та з метою впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу коштів бюджету Бориславської міської територіальної громади та розвитку демократичного процесу шляхом обговорення громадою напрямів використання бюджетних коштів, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
            1. Затвердити Положення про громадський бюджет Бориславської міської територіальної громади, що додається.
            2. Фінансовому управлінню міської ради (Петрів Юрій) при формуванні бюджету на 2022 рік передбачити видатки на фінансування громадського бюджету Бориславської міської територіальної громади, за рахунок коштів бюджету Бориславської міської територіальної громади.
           3.  Визнати таким, що втратило чинність рішення Бориславської міської ради від   26 серпня 2020 року  №2553 “Про затвердження Положення про громадський бюджет м.Борислава у новій редакції”.
            4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Садлівського Романа, заступників міського голови Солоненко Світлану та Гарасимів Роксоляну згідно з розподілом їх функціональних обов’язків та  постійну комісію з питань планування бюджету і  фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики (Зелінський Руслан).
 
Міський голова                                                                               Ігор ЯВОРСЬКИЙ
 
 

                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                   рішення міської ради                                         2019 р. №                                              ___                      від               р.  №_____
ПОЛОЖЕННЯ
про громадський бюджет Бориславської міської територіальної громади
Положення про громадський бюджет Бориславської міської територіальної громади (надалі - Положення) визначає основні засади процесу взаємодії органів місцевого самоврядування мешканців Бориславської міської територіальної громади (надалі -  Бориславська МТГ) щодо впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу коштів бюджету міської територіальної громади.
Це Положення розроблено з урахуванням норм Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також з використанням досвіду Республіки Польща у галузі партиципаторного (громадського)  бюджетування.
Положення впроваджується з метою активізації участі громадян у прийнятті рішень місцевого значення, забезпечення прозорості та відкритості діяльності органів місцевого самоврядування та впровадження кращих європейських практик взаємодії влади і громади.
Розділ 1.
Основні терміни, які вживаються в даному Положенні
  1. Громадський бюджет Бориславської міської територіальної громади - це частина бюджету міської територіальної громади, обсяг якого визначається щорічно згідно з рішенням міської ради про міський бюджет на відповідний рік. Кошти громадського бюджету Бориславської МТГ спрямовуються на реалізацію кращих розвиткових проєктів, які надійшли до Бориславської міської ради від мешканців Бориславської МТГ.
  2. Проєктна пропозиція – пропозиція, яка має підтримку не менше 19 осіб територіальної громади, має чіткий план дій, комплекс робіт, задум, ідею, викладені у вигляді опису з відповідним обґрунтуванням, розрахунками витрат, кресленнями, мапами, схемами, фотографіями, що розкривають сутність замислу та можливість його практичної реалізації за рахунок коштів громадського бюджету Бориславської МТГ. Може бути реалізована протягом бюджетного року з врахуванням обсягу коштів, належати до однієї з категорій, визначених міською радою, та оформлена за формою, згідно з Додатком 1.
 
Категорії проєктів: комунальне господарство, культура, охорона здоров’я, освіта, соціальний захист, спорт, туризм, навколишнє середовище, зв’язок та інформаційні технології, дорожньо-транспортна інфраструктура, безпека та громадський порядок.
Проєкти повинні бути спрямовані на розвиток інфраструктури, благоустрою, покращення якості та комфорту проживання, відпочинку мешканців і гостей та мати інноваційну складову.
     Всі проєктні пропозиції поділяються на чотири типи: загальноміські проєкти, локальні проєкти, освітні та медичні проєкти, проєкти розвитку сільських територій.
       Загальноміські – тип проєктів, що плануються реалізовуватись у місцях загального користування загальноміського масштабу, у локаціях, що вирізняються певною ексклюзивністю по відношенню до інших територій, відвідувачами яких традиційно є мешканці всього міста, а також його гості та туристи, наприклад (центр міста, зелені зони відпочинку, історичні місця, туристичні локації тощо).
       Локальні – тип проєктів, що плануються реалізовуватися на території певного мікрорайону міста (вулиці, скверу, двору, прилеглої до певного закладу території тощо), відвідувачами яких за сталою практикою є саме мешканці даного мікрорайону.
       Освітні та медичні проєкти – тип проєктів, що плануються реалізовуватись на територіях (приміщеннях) шкіл, дошкільних навчальних закладах, дитячо-юнацьких спортивних школах, молодіжних центрах, спеціалізованих мистецьких навчальних закладах, бібліотечних установах міста, а також проєкти, реалізація яких стосується територій (приміщень) закладів охорони здоров’я міста.
       Проєкти розвитку сільських територій – тип проєктів, результати реалізації проєктів, які спрямовані на такі ж цілі, як загальноміські, локальні, освітні та медичні проєкти, але передбачаються на території сіл, що увійшли до  Бориславської МТГ.
 
  1. Конкурс – це відбір проєктних пропозицій, який дає можливість відібрати кращі з надісланих на розгляд пропозицій шляхом електронного голосування членами територіальної  громади Бориславської МТГ.
 
  1. Автор проєкту – це особа, яка досягла  14-ти річного віку, є громадянином України, громадянином іншої країни, або ж особою без громадянства, яка створила ідею, щодо покращення Бориславської МТГ, оформила її у вигляді проєкту у спосіб, передбачений у Положенні про громадський бюджет Бориславської МТГ та відповідає одному з таких критеріїв:
  • місце проживання особи зареєстроване на території Бориславської МТГ (м.Борислав, с.Попелі, с.Ясениця-Сільна, с.Уріж, с.Винники, с.Мокряни, с.Підмонастирок), що підтверджуються на підставі паспорта або документу, який дає можливість встановити зареєстроване місце проживання.
  • підприємство, установа чи організація, де працює (навчається) відповідна особа, зареєстроване на території Бориславської МТГ, що підтверджується паспортом та довідкою з місця праці.
  • особа, що навчається у закладах Бориславської МТГ, що підтверджує паспортом, студентським квитком або іншим документом факт навчання.
  • особа, володіє на праві власності об’єктом нерухомості на території Бориславської МТГ, що підтверджується паспортом та витягом з відповідного реєстру прав власності.
  • внутрішньо переміщена особа, чиє місце проживання зареєстроване на території Бориславської МТГ, що підтверджується паспортом та довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
  • місце народження особи зареєстроване на території Бориславської МТГ, що підтверджується паспортом або свідоцтвом про народження даної особи.
 
  1. Картка оцінки проєкту - документ встановленої форми для проведення аналізу поданих проєктів, затверджений цим Положенням згідно з Додатком 3;
  2. Голосування - процес визначення проєктів-переможців серед відібраних проєктів мешканцями, які зареєстровані та проживають на території Бориславської МТГ, навчаються або працюють на постійній основі, а також тимчасово переміщені особи, зареєстровані  на території Бориславської МТГ.
  3. Е-сервіс “Громадський бюджет“ – це онлайн сервіс, який дозволяє здійснювати голосування за проєктні пропозиції, допущені до голосування у рамках громадського бюджету Бориславської МТГ, використовуючи BankID, електронно-цифровий підпис або інший метод ідентифікації.
 
Розділ 2.
Загальні положення
  1. Фінансування Конкурсу громадський бюджет проводиться за рахунок коштів бюджету  Бориславської міської територіальної громади.
  2. Загальний обсяг громадського бюджету Бориславської МТГ на бюджетний рік визначається рішенням міської ради і складає не менше 0,2 відсотка затвердженого обсягу доходів загального фонду міського бюджету Бориславської МТГ (без трансфертів) на відповідний бюджетний період.
  3. На виконання проєктних пропозицій у 2022 році, передбачено суму в розмірі 700,00 тис. грн.
    Затверджений загальний обсяг громадського бюджету Бориславської МТГ на 2022 рік, згідно з чотирьох типів проєктів, розподіляється у співвідношенні на: -загальноміські проєкти – 300,00 тис. грн. (42,9% загального обсягу);                                             -локальні проєкти – 150,00 тис. грн. (21,4% загального обсягу;                                  -освітні та медичні проєкти – 150,00 тис. грн. (21,4% загального обсягу;                                     -проєкти розвитку сільських територій – 100,00 тис. грн. (14,3% загального обсягу).
   Мінімальна вартість проєкту, який реалізується за кошти громадського бюджету становить 35,0 тис. грн. Максимальна вартість проєкту, який реалізується за кошти громадського бюджету не повинна перевищувати 150,00 тис. грн.
  1. Всі проєкти Громадського бюджету (загальноміські, локальні, освітні та медичні, розвитку сільських територій) можуть передбачати співфінансування проєктів у вигляді коштів (за кожні 100 грн. співфінансування додається  1 голос), які у разі перемоги проєкту в термін до 7 робочих днів будуть перераховані до бюджету Бориславської МТГ, згідно із заявленою сумою.
Партнерами залученими до співфінансування та реалізації проєктів можуть бути фізичні, юридичні особи, а також громадські та інші організації.
2.5. За рахунок коштів громадського бюджету фінансуються проєкти осіб, віком від 14 років, що відповідають критеріям п.1.4 Положення про громадський бюджет та визначені наступними вимогами:
  • проєкт не суперечить діючому законодавству;
  • знаходиться в межах компетенції Бориславської МТГ та її виконавчих органів;
  • відповідає напрямкам Програми соціально-економічного розвитку Бориславської МТГ або Стратегії розвитку;
  • враховує гендерні та/або інклюзивні аспекти;
  • передбачає плановий термін реалізації в межах календарного року;
  • не обмежується підготовкою проектно-кошторисної документації;
  • не носить фрагментарний характер, тобто має бути завершеним, а його результат придатним до використання;
  • не передбачає витрати на утримання та обслуговування, річний обсяг яких перевищує вартість реалізації проєкту;
  • місце реалізації проєкту є місцем загального користування, без обмежень вільного доступу членів Бориславської МТГ і знаходиться на території Бориславської МТГ.
    1. У випадку, якщо реалізація проєкту передбачає використання земельної ділянки, приміщення чи об’єкту, вони повинні належати до комунальної власності Бориславської МТГ (виключенням може бути ОСББ).
 
  1. Проєкти не передбачають закупівлю обладнання, інвентаря тощо без виконання подальших будівельно-монтажних робіт.
 
  1. Бюджет проєкту, розрахований автором, повинен включати всі витрати, пов’язані з розробкою проєктно-кошторисної документації, закупівлею матеріалів, комплектуючих, оплатою послуг логістики (доставка, зберігання), оплатою праці виконавців.
 
  1. У кошторисі кожного проєкту обов’язково має бути зарезервовано 10-20% від суми проєкту на непередбачувані витрати.
 
  1. Інформація про перебіг актуальних подій та пропоновані проєкти розміщується у  розділі «Громадський бюджет Бориславської МТГ» на офіційному сайті Бориславської міської ради за адресою:    
           https://boryslavrada.gov.ua/hromadskyi-biudzhet-boryslava/
 
 
Розділ 3.
Порядок утворення, права та обов’язки конкурсної комісії
3.1.   Конкурсна комісія – орган координації процесу відбору проєктних пропозицій для фінансування з громадського бюджету, попереднього розгляду та оцінки поданих проєктів, аналізу поданих проєктів для фінансування з громадського бюджету, контролю за виконанням відібраних проєктних пропозицій та попереднього розгляду звіту про виконання проєктів, відібраних для фінансування з громадського бюджету, створений розпорядженням міського голови. До складу комісії входять не менше 7 членів з числа представників громадських об’єднань, членів ОСББ, депутатів міської ради, посадових осіб виконавчого органу міської ради. Комісія вважається правочинною, коли є присутня більшість членів від загального складу. 
3.2.     Права та обовязки  конкурсної комісії:
- отримувати інформацію про хід реалізації проєктів, які фінансуються громадським Бюджетом;
- визначати уповноваженого представника для доповідей та співдоповідей з питань громадського бюджету на засіданнях постійних комісій і пленарних засіданнях ради;
- визначати проєкти рекомендовані для підтримки громадським бюджетом;
- заслуховувати кожного автора проєкту з короткою презентацією поданого проєкту у разі потреби;
- заслуховувати розпорядників коштів з питань реалізації проєктів громадського бюджету;
           - рекомендувати проєктні пропозиції для виставлення на голосування членами Бориславської МТГ;
            - завчасно повідомляти шляхом розміщення на офіційному веб-сайті ради про час та місце проведення засідання.
3.4.   Конкурсна комісія працює у формі засідань, які проводяться гласно та відкрито. Рішення на засіданні конкурсної комісії ухвалюються більшістю членів від загального складу та оформлюються протоколом. Протоколи засідань підписуються головою комісії та секретарем комісії, оприлюднюються на офіційному веб-сайті ради у розділі «Громадський бюджет Бориславської МТГ».
           Міський голова та депутати ради можуть брати участь в роботі комісії з правом дорадчого голосу.
3.5.    На своєму першому засіданні конкурсна комісія обирає із свого складу голову комісії та секретаря комісії. Як правило, секретарем комісії є представник профільного виконавчого органу міської ради Бориславської МТГ.
 
Розділ 4.
Порядок подання проєктів
4.1. Проєкти, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету, може подати будь яка особа, віком від 14-ти років, що відповідає критеріям п.1.4. Положення про громадський бюджет Бориславської МТГ.
Об’єкт щодо якого подається проєкт повинен бути розташований на території Бориславської МТГ та перебувати у комунальній власності Бориславської МТГ.
Подаючи проєкт на реалізацію у рамках громадський бюджет Бориславської МТГ його автор засвідчує свою згоду на вільне використання Бориславської МТГ цього проєкту.
4.2. Проєкти мають бути викладені українською мовою, містити обгрунтування, розрахунки, креслення, фото, які розкривають сутність замислу, вказують на конкретне місцерозташування та можливість його практичної реалізації.
4.3. Проєкти, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету, може стосуватись лише одного об’єкта (наприклад: вулиці, парку, двору, скверу, площ, водойм  тощо).
4.4. Не допускається подання більше ніж однієї проєктної пропозиції на один і той самий обєкт.
За однією поштовою адресою може бути реалізований тільки один проєкт (крім категорії загальноміських проєктів).
 
4.5. Для проєктів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету, необхідно заповнити бланк за формою згідно з Додатком 1 до Положення про громадський бюджет Бориславської МТГ.
До проєкту додається список з підписами щонайменше 19 осіб (крім автора проєкту),  зазначених в п.1.2, які засвідчують пропозицію за формою згідно із Додатком 2 Положення про громадський бюджет Бориславської МТГ.
4.6. Кожен член Бориславської МТГ може подати на конкурс  не більше, ніж один проєкт, реалізація якого відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету, в поточному році.
4.7. Проєкти приймаються протягом  30  календарних  днів з 01.09 по 30.09 кожного поточного року, шляхом  заповнення спеціальної форми (Додаток 1, Додаток 2), розміщеної на офіційному веб-сайті ради у розділі «Громадський бюджет Бориславської МТГ» та подання в електронному вигляді до відділу розвитку міста Бориславської  міської ради   invest.bor@ukr.net  з моменту оголошення конкурсу.
Конкурс триває вересень-листопад кожного поточного року.
4.8. Заповнені бланки проєктів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету (за винятком сторінок, які містять персональні дані авторів проєкту і на розповсюдження яких останні не дали своєї згоди), оприлюднюються у Е-сервісі “Громадський бюджет“.
4.9. Автор проєкту може у будь-який момент зняти свій проєкт з розгляду до початку голосування.
4.10. Об’єднання проєктів можливе лише за взаємною згодою авторів проєктів в межах визначеної суми згідно категорій проєктів.
4.11. Внесення змін щодо суті пропозиції (проєкту) можливе лише за згодою авторів проєкту.
Розділ 5.
Порядок аналізу та розгляду проєктів
5.1. Забезпечення організації розгляду проєктів здійснює відділ розвитку міста Бориславської міської ради (відповідальна особа), який:
5.1.1. Здійснює підготовку оголошення про початок конкурсу. Веде реєстр отриманих проєктних пропозицій та оприлюднює його на веб-сайті Бориславської міської ради на наступний день після закінчення подання проєктних пропозицій.
5.1.2. Здійснює перевірку правильності заповнення бланку згідно із вимогами цього Положення, у тому числі щодо відповідності кількості зібраних підписів.
5.1.3. У разі, якщо форма проєкту є неповною або заповнена з помилками, відповідальна особа електронною поштою повідомляє про це автора проєкту з проханням надати необхідну інформацію або внести корективи протягом 5 календарних днів з дня отримання інформації про доопрацювання проєкту. У разі відмови внести корективи або якщо такі корективи не були внесені протягом 5 календарних днів з дня отримання відповідної інформації пропозиція відхиляється. Проєкти, що подані пізніше, ніж за 5 робочих днів до завершення подання проєктних пропозицій, не будуть одержувати рецензію на доопрацювання.
5.1.4. Відповідальна особа відмовляє в реєстрації проєктної пропозиції щодо об’єкта, який зазначено в іншій, уже зареєстрованій проєктній пропозиції.
5.1.5. Передає копію проєкту до відповідних виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, постійних депутатських комісій для проведення аналізу проєкту на предмет пропозицій та зауважень до кожного проєкту.
5.2. Виконавчі органи міської ради, комунальні підприємства, постійні депутатські комісії протягом 14 календарних днів з дня отримання проєкту здійснюють їх аналіз з урахуванням п. 5.1.3. Положення про громадський бюджет МТГ.
5.3. Якщо виконавчі органи міської ради, комунальні підприємства, постійні депутатські комісії заперечують щодо можливості реалізації поданого проєкту, мають зауваження та пропозиції, то такий проєкт додатково скеровується на розгляд конкурсної комісії, на які запрошуються автори проєкту.
 5.4. Будь-які втручання у проєктні пропозиції, у тому числі зміни об’єкта чи об’єднання з іншими, можливі лише за згодою авторів проєктів.
5.5. Протягом 10 днів конкурсна комісія оцінює подані проєктні пропозиції з висновками та рекомендаціями та укладає переліки позитивно і негативно оцінених проєктів.
5.6. Подані проєктні пропозиції, які пройшли оцінку конкурсної комісії із зазначенням результатів розгляду кожного проєкту, разом з додатками протягом 3-х днів розміщуються для голосування на веб-сайті Бориславської міської ради у розділі «Громадський бюджет Бориславської МТГ» з посиланням на Е-сервіс “Громадський бюджет“.
Розділ 6.
Організація голосування
6.1. Голосування проводиться протягом 15 днів після попереднього розгляду конкурсною комісією та оприлюднення всіх проєктів на офіційному веб-сайті ради. Забороняється продовжувати термін голосування через тимчасові технічні несправності Е-сервісу «Громадський бюджет».
6.2.  Відбір проєктів для фінансування за рахунок коштів громадського бюджету, які отримали позитивну оцінку і були виставлені на голосування, здійснюють члени Бориславської МТГ віком від 14 років, що відповідають критеріям п.1.4. Положення про громадський бюджет Бориславської МТГ на офіційному веб-сайті ради у розділі «Громадський бюджет Бориславської МТГ» з посиланням на Е-сервіс “Громадський бюджет“.
6.3. Кожен мешканець, якому виповнилось 14 років, може віддати один голос за загальноміський проєкт, один голос за локальний проєкт, один голос за освітній та медичний проєкт, один голос за проєкт розвитку сільських територій.
                                                                                                                                                6.4. Підрахунок голосів, здійснених за допомогою е-голосування, на своєму засіданні здійснює Конкурсна комісія. Голоси, які були подані з порушенням даного Положення, дискваліфікуються  та не враховуються при підрахунку голосів. Дані порушення розглядаються на засіданні Конкурсної комісії і відображаються в протоколі засідання.
6.5. Голова конкурсної комісії через офіційний веб-сайт ради повідомляє про результати  голосування та визначення переможців.
 
Розділ 7.
Встановлення результатів та визначення переможців
7.1. Встановлення підсумків голосування передбачає підрахунок голосів через електронну систему, відданих за кожну окремо виставлену на голосування проєктну пропозицію.
7.2. У разі, якщо проєкти набирають однакову кількість голосів, то пріоритетними вважаються ті, які містять інноваційну, розвиткову, креативну складову.
7.3. Рекомендованими до реалізації вважатимуться ті проєктні пропозиції, які набрали найбільшу кількість голосів, з урахуванням положень пунктів 7.5., до
вичерпання обсягу коштів громадського бюджету в місті Бориславі, виділених на реалізацію громадського бюджету на поточний рік.
7.4. У разі нестачі коштів на реалізацію пропозиції чергового проєкту з переліку, складеного відповідно до норм пункту 7.3, до уваги береться перша з пропозицій переліку, орієнтовна вартість реалізації якої не призведе до перевищення суми коштів, виділених для реалізації проєктів.
7.5. Проєкти, які шляхом голосування відповідно до розділу 7.3 були рекомендованими, подаються до постійної комісії з питань планування бюджету і  фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики та виносяться нею на розгляд найближчої чергової сесії міської ради.
7.6. Пропозиції, які будуть затвердженні рішенням міської ради, підлягають фінансуванню за рахунок коштів громадського бюджету на наступний бюджетний рік.
На виконання проєктних пропозицій у 2022 році, передбачено суму в розмірі 700,00 тис.грн.
7.7. Після затвердження рішенням міської ради переліку переможців,  не допускається внесення змін до проєктів, окрім їх найменувань.  
 
 
 
 
 
 
 
Розділ 8.
Порядок звітування за результатами реалізації проєктів
8.1. Реалізація проєктів покладається на розпорядників коштів, визначених рішенням міської ради, яким затверджено перелік проєктів-переможців громадського бюджету Бориславської МТГ на відповідний рік.
8.2. Розпорядники коштів зобов’язані щомісячно інформувати відділ розвитку міста міської ради про хід виконання кожного проєкту громадського бюджету               Бориславської МТГ.
          8.3. Відділ розвитку міста міської ради узагальнює подану розпорядниками коштів інформацію. Після завершення запланованих робіт щодо кожного проєкту на веб-сайті ради публікується фото реалізованих проєктів.
         
Міський голова                                                                                Ігор ЯВОРСЬКИЙ                                                                                                                             
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                            Додаток 1
до Положення про громадський бюджет Бориславської МТГ
 
БЛАНК ПРОЄКТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Дата надходження:  __________________________________________
Включено до реєстру поданих проєктів за № __________
ПІП та підпис особи що реєструє:  _________________________________________________________________
1. Назва проєкту (в межах одного речення)
 
 
 
 
  1. Тип проєкту (підкреслити): загальноміський проєкт, локальний проєкт, освітній та медичний проєкт, проєкт розвитку сільських територій.
  2. Категорія проєкту (підкреслити): комунальне господарство; культура, охорона здоров’я, освіта, соціальний захист, спорт, туризм, навколишнє середовище, зв’язок та інформаційні технології, дорожньо-транспортна інфраструктура, безпека та громадський порядок.
4. Додаткове співфінансування проєкту (у разі наявності):
__________________________________________________________________
5. Місце реалізації проєкту (адреса, кадастровий номер земельної ділянки, зображення з Google-мапи та ін..):
 
 
 
 
5. Опис проєкту (основна мета проєкту; проблема, на вирішення якої він спрямований; запропоновані рішення; пояснення, чому саме цей проєкт повинен бути реалізований і яким чином його реалізація вплине на подальше життя мешканців).
 
 
 
 
6. Обгрунтування бенефіціарів проєкту (основні групи мешканців, які зможуть користуватися результатами проєкту)
 
 
 
 
 
7. Інформація щодо очікуваних результатів у випадку реалізації проєкту.
 
 
 
 
 
8.  Орієнтовний кошторис (вартість) проєкту
9. Інша інформація, яка може бути додана (фотографії, мапи, схеми, креслення тощо) 
10. Автор проєктної пропозиції (сторінку друкувати на окремому аркуші)
Прізвище     _______________________________________
Ім’я              _______________________________________
По-батькові _______________________________________
Дата народження   __________________________________  
Місце проживання___________________________________                
Телефон:   ___________________________________________
Адреса електронної пошти:  ____________________________
Згода на обробку персональних даних:
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 – VI  я, ________________________________________________________
(прізвище, ім’я та по-батькові повністю)
даю згоду на обробку моїх персональних даних (згідно ідентифікації через Банк ID)
___________________       ____________________________               _______                                                                                                                                  
      Підпис                                                  ПІБ                                                      Дата
 
Міський голова                                                                                Ігор ЯВОРСЬКИЙ                                                                                                                             
                                                                                                                        
                                                                                            Додаток 2
до Положення про громадський бюджет Бориславської МТГ
 
            
Перелік мешканців Бориславської МТГ, які підтримують проєкт, що реалізуватиметься за рахунок коштів Громадського бюджету Бориславської МТГ у _____ році (окрім авторів проєкту)
Я підтримую проєктну пропозицію:
 
(назва відповідно до пункту 1 бланку проєктної пропозиції
  

(назва )
 
автор : _______________________________________________________________
                             Прізвище, ім’я, по-батькові

п/п
Ім’я, прізвище, побатькові Адреса Телефон Підпис
1.        
2.        
3.        
4.        
5.        
6.        
7.        
8.        
9.        
10.        
11.        
12.        
13.        
14.        
15.        
16.        
17.        
18.        
19.        
 
Міський голова                                                                                Ігор ЯВОРСЬКИЙ                                                                                                                             
 
 
Додаток 3
до Положення про громадський бюджет Бориславської МТГ
 
Ідентифікаційний номер проєкту
(вписує уповноважений робочий орган, згідно з реєстром)
 
            Картка оцінки проєкту,
реалізація якого відбуватиметься за рахунок коштів Громадського бюджету Бориславської МТГ у  ________році
Розділ І. Попередня оцінка проєкту з точки зору правильності і повноти заповнення бланку проєктної пропозиції (Додаток 1, додаток2)  (заповнює уповноважений робочий орган)
1.1. Найменування виконавчих органів міської ради (управлінь та відділів), до повноважень яких відноситься проєкт.
1.2. Форма проєкту заповнена згідно з вимогами, немає необхідності запрошувати автора проєкту для отримання додаткової інформації.
а)    так
б)   ні (які недоліки? яких даних недостатньо?)
 
(Дата)   П.І.Б. відповідальної особи
уповноваженого робочого органу

ВСІ ПУНКТИ Є ОБОВЯЗКОВИМИ ДЛЯ ЗАПОВНЕННЯ!
Розділ ІІ. Аналіз проєкту на предмет можливості або неможливості його реалізації (заповнює секретар Конкурсної комісії або відповідальна особа, визначена Конкурсною комісією, за підсумками засідання Конкурсної комісії).
2.1. Форма проєкту містить всю інформацію, необхідну для здійснення аналізу пропозиції проєкту на предмет можливості/неможливості його реалізації.
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
  1. Інформацію, що викладена в формі проєкту, було доповнено автором проєкту.
а)   так (зазначити, яку саме інформацію надано додатково)
б)   ні
2.3.Запропонований проєкт стосується повноважень Бориславської міської ради
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
2.4. Запропонований проєкт відповідає чинному законодавству та нормативно правовим актам, земельному кодексу, архітектурно-будівельним нормам (якщо це пов’язано з пропонованим проектом)
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
2.5. Запропонований проєкт відповідає пріоритетам і цілям викладених в Програмі соціально-економічного розвитку, а також Стратегії розвитку Бориславської МТГ
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
 
 
 
  1. Реалізація запропонованого проєкту відбуватиметься протягом одного бюджетного року і спрямована на кінцевий результат :
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
  1. Кошторис проєкту, поданий автором проєкту для його реалізації:
а)   приймається без додаткових зауважень
б)   з зауваженнями (необхідно внести відповідні зауваження за пропонованою нижче формою)
 
Складові проєкту Витрати за кошторисом Витрати за кошторисом
  Запропоновані автором проєкту Зміни, внесені Конкурсною комісією
1.    
2.    
3.    
4.    
5.    
6.    
 

 
Загальна сума проєкту, пропонована автором, складає___ __________гривень.
 
Загальна сума проєкту, відкоригована згідно з зауваженнями Конкурсної комісії, складає __________ гривень (заповнюється за потреби)
Обґрунтування внесених змін:
2.8.Існує необхідність розробки проєктно-кошторисної документації проєкту за рахунок коштів міського бюджету
а)   так
б)   ні
  1. Висновок, стосовно технічних можливостей реалізації запропонованого проєкту:
а)   позитивний
б)   негативний (зазначити чіткі причини)
2.10.Висновок стосовно доцільності реалізації запропонованого завдання в контексті законодавчих вимог щодо економії бюджетних коштів:
 
 а) позитивний
 
б) негативний (зазначити конкретні причини)
 
2.11 Висновок виконавчого органу міської ради (виконавчих органів міської ради), до компетенції яких відноситься реалізація даного проєкту, згідно з п.1.1. розділу 1 цього документу, щодо можливості реалізації запропонованого проєкту та можливих додаткових дій, пов’язаних з його реалізацією (наприклад, в частині статусу земельної ділянки, на якій пропонується реалізувати проєкт, отримання додаткових погоджень тощо).
а)      позитивно
б)   негативно (зазначити чіткі причини відмови)
2.12.Чи реалізація запропонованого проєкту передбачає витрати в майбутньому (наприклад, витрати на утримання, поточний ремонт і т.д.)
а) так (які у річному вимірі?)
б) ні
Розділ ІІІ. Рекомендації щодо внесення проєкту, запропонованого до фінансування за рахунок коштів Громадського бюджету Бориславської МТГ, в перелік проєктів для голосування т.ч. опис передумов, які можуть зашкодити реалізації пропозиції (проєкту) та інші зауваження, що є важливими для реалізації запропонованого проєкту)*
а)   позитивні
б)   негативні
Обґрунтування/зауваження:
*Заповнюються за підсумками засідання Конкурсної комісії, підсумки якого оформляються протоколом за підписом голови та секретаря Конкурсної комісії Бориславської МТГ,
«______ »__________ р.
П.І.Б. та підпис голови та секретаря Конкурсної комісії
Міський голова                                                                                Ігор ЯВОРСЬКИЙ