ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 863-mr6-2019

БОРИСЛАВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ
____________ Борислав _______________
 
 
Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Бориславської міської ради
           
            Відповідно до ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» п.п.6.,10 ст.12 Закону України «Про адміністративні послуги»,Закону України “Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності”, беручи до уваги Розпорядження  Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”, п.п.1.4 п.1 Положення про Центр надання адміністративних послуг Бориславської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 05 листопада 2013 року №1144 “Про утворення Центру надання адміністративних послуг Бориславської ради та затвердження Положення про нього”, беручи до уваги  доповідну записку начальника відділу надання адміністративних послуг О. Майсака від 13 березня 2019 року, рішення постійної комісії з питань планування бюджету фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики від __________ року № _____,  міська рада
 
 В И Р І Ш И Л А:
            1. Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг  Бориславської міської ради згідно з додатком.
            2. Суб'єктам надання адміністративних послуг, протягом 30 календарних днів після прийняття цього рішення, в разі необхідності оновити та затвердити інформаційні  і технологічні картки та подати до відділу надання адміністративних послуг Бориславської міської ради.
            3. Визнати таким, що втратило чинність рішення Бориславської міської ради  від 29 вересня 2016 року №359 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Бориславської міської ради».
            4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради І. Кобилецького.
 
 
Міський голова                                                                                  І.Р.Яворський
 
                                                                             Додаток
                                                                                                            до рішення міської ради     
                                                                                                                від _______2019 №____                       
     ПЕРЕЛІК
         адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через       
           центр надання адміністративних послуг Бориславської міської ради

п/п
Найменування адміністративної послуги
1 Надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
2 Надання дозволу на затвердження проекту  землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки у власність,  чи в оренду
3 Надання дозволу на затвердження проекту  землеустрою щодо відведення
земельної ділянки та про зміну цільового призначення земельної ділянки
4 Надання дозволу на затвердження  технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж в натурі ( на місцевості) для передачі земельної ділянки  у власність, чи в постійне користування, чи в оренду 
5 Надання дозволу  на проведення експортної грошової оцінки земельної ділянки
6 Надання дозволу на  погодження звіту про експертну грошову оцінку земельної
ділянки та продаж земельної ділянки
7 Надання дозволу на  поновлення договору оренди землі
8 Надання дозволу на виготовлення  технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж в натурі ( на місцевості) для передачі земельної ділянки  у власність, чи в постійне користування, чи в оренду 
9 Рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності
10 Рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності
11 Видача витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки
12 Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру
13 Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку
14 Внесення до державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту,
з видачею витягу
15 Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць, з видачею витягу
16 Державна реєстрація обмежень у використанні земель ,з видачею витягу
17 Внесення до державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами  та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
18 Виправлення технічної помилки у відомостях державного земельного кадастру, яка була допущена органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
19 Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягу з державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць
20 Надання відомостей з державного земельного кадастру
у формі витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку
21 Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягу з державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель
22 Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації державного земельного кадастру
23 Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)
24 Надання довідки про наявність та розмір земельної частки (паю),
довідки про наявність у державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового
 призначення (використання)
25 Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до державного фонду документації із землеустрою
26 Надання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем)
27 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
28 З видачі експлуатаційного дозволу для проведення  діяльності:
 на  потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;
 на потужностях  (об’єктах)  з   виробництва,  змішування  та  приготування  кормових добавок,  преміксів і  кормів.
29 З  видачі експлуатаційного дозволу оператора ринку, що провадять діяльність  пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів  тваринного походження
30
З  видачі ветеринарних  документів:
1)  міжнародні ветеринарні сертифікати  (для країн  снд – ветеринарні  свідоцтва форми  № 1, № 2, та № 3) – при  переміщенні за  межі  україни;
2)  ветеринарні  свідоцтва (для україни – форми № 1та № 2) при переміщенні  за  межі 
території автономної республіки крим, областей, міст києва та севастополя, районів, міст (крім харчових  продуктів  тваринного та  рослинного  походження для  споживання  людиною)
3) ветеринарні  довідки – при  переміщенні  в  межах  району ( крім  харчових  продуктів  тваринного та  рослинного  походження для  споживання  людиною)
31 З видачі дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними
речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання
32 Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
33 Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
34 З державної реєстрації включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
35 З державної реєстрації змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи
36 З державної реєстрації змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
37 З державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу юридичної особи
38 З державної реєстрації  зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання
39 З державної реєстрації припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації
40 З державної реєстрації припинення
громадського об'єднання в результаті його реорганізації
41 З державної реєстрації рішення про виділ громадського об'єднання
42 З державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання
43 З державної реєстрації рішення
про припинення громадського об'єднання
44 З державної реєстрації створення відокремленого підрозділу юридичної особи
45 З державної реєстрації
створення громадського об’єднання
46 Видача відомостей (витягу, виписки для проставлення апостилю)  з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб – підприємців
47 Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи
48 Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи
49 Державна реєстрація фізичної особи - підприємця
50 Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням
51 Державна реєстрація юридичної особи
52 Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації
53 Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття,  приєднання, поділу або перетворення
54 Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи
55 Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі
56 Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно
57 Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
58 Реєстрація місця проживання особи
59 Зняття з реєстрації місця проживання особи
60 Реєстрація місця перебування особи
61 Оформлення та видача довідки про реєстрацію
місця проживання або перебування особи
62 Затвердження паспортів міських автобусних маршрутів загального користування та погодження
руху приміського пасажирського транспорту загального користування по території м.Борислава
63 Взяття на облік осіб, які потребують поліпшення житлових умов
64 Видача посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї
65 Надання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкту будівництва
66 Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами
67 Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки для розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без врахування мансардного поверху) площею до 300 кв.м, господарських будівель і споруд, гаражів, елементів інженерного захисту, благоустрою та озеленення земельної ділянки
68 Надання будівельного паспорта на реконструкцію, реставрацію індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без врахування мансардного) площею до 300 кв.м, господарських будівель і споруд, гаражів, елементів інженерного захисту, благоустрою та озеленення земельної ділянки
69 Присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна на території м.Борислава
70 Надання паспорта прив’язки на встановлення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності та продовження терміну його дії.
71 Надання висновку про можливість заміни існуючої чи встановлення нової огорожі
72 Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
73 Переведення житлових будинків (їх частин), квартир у нежитлові на території м.Борислава
74 Переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки на території м. Борислава
75 Державна реєстрація народження
 
 
                   Секретар міської ради                                                                             Ю.М. Химин