РІШЕННЯ № 1871

 Про затвердження Положення про громадський бюджет м.Борислава

БОРИСЛАВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ
30 травня 2019 року Борислав №1871
 
 
 Про затвердження Положення про громадський бюджет м.Борислава
Відповідно до ст.25, 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  з метою впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу коштів міського бюджету м. Борислава та розвитку демократичного процесу шляхом обговорення громадою напрямів використання бюджетних коштів та беручи до уваги рішення  постійної комісії з питань планування бюджету і  фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики від 27.05.2019 р. №73/13,  доповідну записку начальника відділу розвитку міста О.Балабанської від 10.05.2019 р. , міська рада
В И Р І Ш И Л А:
       1. Затвердити Положення про громадський бюджет м.Борислава, що додається.
        2. Фінансовому управлінню (Ю.Петрів) при формуванні бюджету на 2020-2022 роки передбачити видатки на фінансування громадського бюджету м.Борислава за рахунок коштів міського бюджету м. Борислава.
        3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань планування бюджету і  фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики (Б.Городиський).
 
Міський голова                                                                             І.Р.Яворський
 

                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                   рішення міської ради                                         2019 р. №                                              ___                      від 30.05.2019 р.  №1871
ПОЛОЖЕННЯ
про громадський бюджет міста Борислава
Положення про громадський бюджет міста Борислава (надалі - Положення) визначає основні засади процесу взаємодії органів місцевого самоврядування міста Борислава та громадян міста щодо впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу коштів міського бюджету.
Це Положення розроблено з урахуванням норм Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також з використанням досвіду Республіки Польща у галузі партиципаторного (громадського)  бюджетування.
Положення впроваджується з метою активізації участі громадян у прийнятті рішень місцевого значення, забезпечення прозорості та відкритості діяльності органів місцевого самоврядування та впровадження кращих європейських практик взаємодії влади і громади.
Розділ 1.
Основні терміни, які вживаються в даному Положенні
  1. Громадський бюджет м.Борислава - це частина міського бюджету міста Борислава, обсяг якого визначається щорічно згідно з рішенням міської ради про міський бюджет на відповідний рік. Кошти громадського бюджету м.Борислава спрямовуються на реалізацію кращих проектів розвитку міста, які надійшли до Бориславської міської ради від мешканців територіальної громади міста Борислава;
  2. Проектна пропозиція – пропозиція, яка має підтримку не менше 21 члена територіальної громади, має чіткий план дій, комплекс робіт, задум, ідею, викладені у вигляді опису з відповідним обґрунтуванням, розрахунками витрат, кресленнями, мапами, схемами, фотографіями, що розкривають сутність замислу та можливість його практичної реалізації за рахунок коштів громадського бюджету м.Борислава. Може бути реалізована протягом бюджетного року з врахуванням обсягу коштів, пріоритетних напрямків, визначених сесією Ради, та оформлена за формою, згідно з Додатком 1.
    Проектні пропозиції будуть поділятись на:
  • малі проекти (від 5,0 тис.грн. до 49,0 тис.грн.);
  • великі проекти (від 50,0 тис.грн. до 100,0 тис.грн.);
  • проекти, які будуть мати додаткове співфінансування у вигляді спонсорського внеску громади (від 5,0 тис.грн. до 100.0 тис.грн.)
    1. Конкурс – це відбір проектних пропозицій, який дає можливість відібрати кращі з надісланих на розгляд пропозицій шляхом електронного голосування членами територіальної  громади міста.
    2. Конкурсна комісія – створений рішенням виконавчого комітету орган для координації процесу відбору проектних пропозицій для фінансування з громадського бюджету, попереднього розгляду та оцінки поданих проектів, аналізу поданих проектів для фінансування з громадського бюджету, контролю за виконанням відібраних проектних пропозицій та попереднього розгляду звіту про виконання проектів, відібраних для фінансування з громадського бюджету. До складу комісії входять не менше 7 членів з числа представників громадських об’єднань, членів ОСББ, депутатів міської ради, посадових осіб структурних підрозділів виконавчого органу міської ради.
    3. Автор проекту – член територіальної громади міста, віком від 16 років, а також громадські, благодійні організації, органи самоорганізації населення, які здійснюють свою діяльність на території міста Борислава та в порядку, визначеному цим положенням підготували та подали проект для фінансування з громадського бюджету.
Члени Конкурсної  комісії з відбору проектних пропозицій не мають права персонально брати участь в електронному голосуванні визначення переможців конкурсу.
  1. Картка оцінки проекту - документ встановленої форми для проведення аналізу поданих проектів, затверджений цим Положенням згідно з Додатком 3;
  2. Голосування - процес визначення проектів-переможців серед відібраних проектів мешканцями міста Борислава, які зареєстровані та проживають в межах територіальної громади.
Розділ 2.
Загальні положення
  1. Фінансування громадського бюджету у місті Бориславі проводиться за рахунок коштів міського бюджету м.Борислава.
  2. Загальний обсяг громадського бюджету м.Борислава на бюджетний рік визначається рішенням Ради і складає не менше 0,1 відсотка затвердженого обсягу доходів загального фонду міського бюджету міста Борислава (без трансфертів) на відповідний бюджетний період.
  3. За рахунок коштів громадського бюджету фінансуються проекти членів територіальної громади міста, віком від 16 років, а також громадські та благодійні організації, органи самоорганізації населення, які здійснюють свою діяльність на території міста; реалізація проектів можлива протягом одного бюджетного року.
  4. У випадку, якщо реалізація проекту передбачає використання земельної ділянки, приміщення чи об’єкту, вони повинні належати до комунальної власності.
  5. Бориславська міська рада визначає пріоритетні напрямки фінансування проектних пропозицій в рамках громадського бюджету, які вказуються у Програмі соціально-економічного розвитку міста Борислава на поточний рік.
  6. Проекти повинні бути спрямовані на:
 
урбаністика (розвиток живого, сталого, безпечного і здорового міського середовища; екологічні ініціативи: розвиток громадських просторів та вело-інфраструктури; формування креативного та інвестиційного міського середовища; культурно-історичний та спортивно-оздоровчий  розвиток міста; створення нових інтернет зон у громадському просторі міста);
 
благоустрій (санітарне очищення, розчищення, осушення та озеленення територій загального користування, зовнішнє впорядкування дворів вулиць, площ, скверів, водойм; покращення транспортної інфраструктури, використання енергозберігаючих технологій та відновлювальних джерел енергії, вуличне освітлення).
 
Проекти не передбачають закупівлю обладнання, інвентаря тощо без виконання подальших будівельно-монтажних робіт.
 
  1. Інформація про перебіг актуальних подій та пропоновані проекти в рамках «Громадського бюджету м.Борислава» розміщується у відповідному
          розділі на офіційному сайті Бориславської міської ради за адресою:    
                 https://boryslavrada.gov.ua/
 
 
Розділ 3.
Порядок утворення, права та обов’язки конкурсної комісії
3.1.   Конкурсна комісія – колегіальний постійнодіючий консультативний орган,    що утворюється рішенням сесії міської ради, який координує організацію виконання громадського бюджету. Виконавчий комітет міської ради попередньо розглядає звіт про виконання проектів громадського бюджету.
3.2. Персональний склад конкурсної комісії затверджується рішенням сесії міської ради. Міський голова подає персональний склад для затвердження на основі пропозицій виконавчих органів міської ради, громадських організацій, депутатів міської ради, голів ОСББ, органів самоорганізації населення, згідно з Додатком 4.
3.3.   Права та обовязки  конкурсної комісії:
          - подавати висновки та рекомендації щодо проектів поданих для фінансування громадським бюджетом;
- отримувати інформацію про хід реалізації проектів, які фінансуються громадським Бюджетом;
- визначати уповноваженого представника для доповідей та співдоповідей з питань громадського бюджету на засіданні виконавчого комітету, засіданнях постійних комісій і пленарних засіданнях ради;
- визначати проекти рекомендовані для підтримки громадським бюджетом;
- заслуховувати кожного автора проекту з короткою презентацією поданого проекту;
- заслуховувати керівників виконавчих органів, посадових осіб комунальних підприємств, установ та організацій з питань реалізації проектів громадського бюджету;
           - рекомендувати проектні пропозиції для виставлення на голосування членами територіальної громади;
           - попередньо розглядати звіти про виконання проектів у рамках громадського бюджету;
           - проводити свої засідання гласно та відкрито, публікувати протокол засідання і завчасно повідомляти шляхом розміщення на офіційному веб-сайті ради про час та місце засідання.
3.4.   Конкурсна комісія працює у формі засідань. Рішення на засіданні конкурсної комісії ухвалюються більшістю членів від загального складу. Міський голова та депутати ради можуть брати участь в роботі комісії з правом дорадчого голосу.
3.5.    На своєму першому засіданні конкурсна комісія обирає зі свого складу голову комісії та секретаря комісії. Як правило, секретарем комісії є представник профільного виконавчого органу міської ради.
3.6.    Протоколи засідань, висновки та рекомендації підписуються головою комісії та секретарем комісії. Всі протоколи, висновки та рекомендації оприлюднюються на офіційному веб-сайті ради.
 
Розділ 4.
Порядок подання проектів
4.1. Проекти, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету у місті Бориславі, може подати будь-який член територіальної громади міста з урахуванням вимог п.п. 4.2, 4.3 та 1.2.
4.2. Проекти, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету, може стосуватись лише одного об’єкта (наприклад: вулиці, парку, двору, скверу, площ, водойм  тощо).
4.3. Для проектів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету у місті, необхідно заповнити бланк за формою згідно з Додатком 1 до цього Положення.
До проекту додається список з підписами щонайменше 21 особи, зазначених в п.2.3, за формою згідно із Додатком 2 до цього Положення, які підтримують пропозицію (проект).
4.4. Проекти подаються в електронному вигляді до відділу розвитку міста Бориславської  міської ради.
4.5. Кожен член територіальної громади  міста Борислава може подати на конкурс  не більше, ніж один проект, реалізація якого відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету, в поточному році.
4.6. Проекти приймаються щороку, (01.09 – 30.09 кожного поточного року),  протягом  30  календарних  днів, шляхом  заповнення  спеціальної форми  на офіційному веб-сайті ради. Конкурс триває вересень-жовтень кожного поточного року.
4.7. Заповнені бланки проектів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету (за винятком сторінок, які містять персональні дані авторів проекту і на розповсюдження яких останні не дали своєї згоди), оприлюднюються у розділі «Громадський бюджет» на офіційному веб-сайті Бориславської міської ради.
4.8. Автор проекту може у будь-який момент зняти свій проект з розгляду, але не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.
 
4.9. Об’єднання проектів можливе лише за взаємною згодою авторів проектів.
4.10. Внесення змін щодо суті пропозиції (проекту) можливе лише за згодою авторів проекту.
 
Розділ 5.
Порядок аналізу та розгляду проектів
5.1. Забезпечення організації розгляду проектів здійснює відділ розвитку міста Бориславської міської ради, який:
5.1.1. Веде реєстр отриманих проектних пропозицій та оприлюднює його на веб-сайті Бориславської міської ради.
5.1.2. Здійснює перевірку правильності заповнення бланку згідно із вимогами цього Положення, у тому числі щодо відповідності кількості зібраних підписів.
5.1.3. У разі, якщо проект є неповний або заповнений з помилками, відповідальна особа по телефону, або електронною поштою повідомляє про це автора проекту з проханням надати необхідну інформацію або внести корективи протягом 5 календарних днів з дня отримання інформації про доопрацювання проекту. У разі відмови внести корективи або якщо такі корективи не були внесені протягом 7 календарних днів з дня отримання відповідної інформації пропозиція відхиляється. Проекти, що подані пізніше, ніж за 5 робочих днів до завершення конкурсу, не будуть одержувати рецензію на доопрацювання.
5.1.4. Передає копію проекту до відповідних профільних структурних підрозділів виконавчого комітету, комунальних підприємств, постійних депутатських комісій для проведення аналізу проекту на предмет пропозицій та зауважень до кожного проекту.
5.2. Профільні структурні підрозділи протягом 14 календарних днів з дня отримання проекту здійснюють їх аналіз з урахуванням положення 5.1.3.
5.3. Якщо профільні структурні підрозділи заперечують щодо можливості реалізації поданого проекту, мають зауваження та пропозиції, то такий проект додатково скеровується на розгляд конкурсної комісії, на які запрошуються автори проекту.
 5.4. Будь-які втручання у проектні пропозиції, у тому числі зміни об’єкта чи об’єднання з іншими, можливі лише за згодою авторів проектів.
5.5. Протягом 10 днів конкурсна комісія оцінює подані проектні пропозиції з висновками та рекомендаціями та укладає переліки позитивно і негативно оцінених проектів.
5.6. Подані проектні пропозиції, які були прийняті до розгляду міською радою та пройшли оцінку конкурсної комісії із зазначенням результатів розгляду кожного проекту, разом з додатками протягом 3-х днів розміщуються для голосування на веб-сайті Бориславської міської ради.
Розділ 6.
Організація голосування
6.1. Голосування проводиться протягом 15 днів після попереднього розгляду конкурсною комісією та оприлюднення всіх проектів на офіційному веб-сайті ради.
6.2. Відбір проектів для фінансування за рахунок коштів громадського бюджету, які отримали позитивну оцінку і були виставлені на голосування, здійснюють члени територіальної громади міста Борислава на офіційному веб-сайті ради згідно із Додатком 5.
6.3. Підрахунок голосів, здійснених за допомогою е-голосування, на своєму засіданні здійснює Конкурсна комісія.
6.4.Голова конкурсної комісії через офіційний веб-сайт ради повідомляє про результати  голосування та визначення переможців.
 
Розділ 7.
Встановлення результатів та визначення переможців
7.1. Встановлення підсумків голосування передбачає підрахунок голосів через електронну систему, відданих за кожну окремо виставлену на голосування проектну пропозицію.
7.2. У разі, якщо проекти набирають однакову кількість голосів, то пріоритетними вважаються ті, які потребують менший обсяг фінансування.
7.3. Рекомендованими до реалізації вважатимуться ті проектні пропозиції, які набрали найбільшу кількість голосів, з урахуванням положень пунктів 7.5., до
вичерпання обсягу коштів громадського бюджету в місті Бориславі, виділених на реалізацію громадського бюджету на поточний рік.
7.4. У разі нестачі коштів на реалізацію пропозиції чергового проекту з переліку, складеного відповідно до норм пункту 7.3, до уваги береться перша з пропозицій переліку, орієнтовна вартість реалізації якої не призведе до перевищення суми коштів, виділених для реалізації проектів.
7.5. Проекти, які шляхом голосування відповідно до розділу 7.3 були рекомендованими, подаються до постійної комісії з питань планування бюджету і  фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики та виносяться нею на розгляд найближчої чергової сесії міської ради.
7.6. Пропозиції, які будуть затвердженні рішенням сесії міської ради, підлягають фінансуванню за рахунок коштів громадського бюджету на наступний бюджетний рік.
На виконання проектних пропозицій у 2020 році, передбачено суму в розмірі 300,00 тис.грн.
Розділ 8.
Порядок звітування за результатами реалізації проектів
8.1. За результатами реалізації проектів, відібраних для фінансування за рахунок коштів громадського бюджету головні розпорядники бюджетних коштів, комунальні підприємства, установи та організації що брали участь в реалізації проектів звітують на засіданні виконавчого комітету та подають письмовий звіт.
8.2. Звіти головних розпорядників бюджетних коштів, комунальних підприємств, установ та організацій, що брали участь в реалізації проектів, які фінансувались з громадського бюджету, та консолідований звіт оприлюднюється на офіційному веб-сайті ради.
 
Секретар міської ради                                                                           Ю.Химин
      
                                                             Додаток 1
до Положення про громадський бюджет м.Борислава
 
БЛАНК ПРОЕКТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Дата надходження:  __________________________________________
Включено до реєстру поданих проектів за № __________
ПІП та підпис особи що реєструє:  _________________________________________________________________
1. Назва проекту (в межах одного речення)
 
 
 
 
2. Тип проекту (підкреслити): малий; великий.
3. Пріоритетні напрямки проекту:   ____________________________________
__________________________________________________________________
4. Місце реалізації проекту (адреса, кадастровий номер земельної ділянки, зображення з Google-мапи та ін..):
 
 
 
 
 
 
5. Опис проекту (основна мета проекту; проблема, на вирішення якої він спрямований; запропоновані рішення; пояснення, чому саме цей проект повинен бути реалізований і яким чином його реалізація вплине на подальше життя мешканців).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6. Обгрунтування бенефіціарів проекту (основні групи мешканців, які зможуть користуватися результатами проекту)
 
 
 
 
 
7. Інформація щодо очікуваних результатів у випадку реалізації проекту.
 
 
 
 
 
8.  Орієнтовний кошторис (вартість) проекту
9. Інша інформація, яка може бути додана (фотографії,мапи, схеми, креслення тощо) 
10. Автор проектної пропозиції (сторінку друкувати на окремому аркуші)
Прізвище     _______________________________________
Ім’я              _______________________________________
По-батькові _______________________________________
Дата народження   __________________________________  
Місце проживання___________________________________                
Телефон:   ___________________________________________
Адреса електронної пошти:  ____________________________
Згода на обробку персональних даних:
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 – VI  я, ________________________________________________________
(прізвище, ім’я та по-батькові повністю)
даю згоду на обробку моїх персональних даних (згідно ідентифікації через Банк ID)
___________________       ____________________________               _______                                                                                                                                  
      Підпис                                                  ПІБ                                                      Дата
 
Секретар міської ради                                                                           Ю.Химин                                                                                   
 
                                                                                               Додаток 2
до Положення про громадський бюджет м.Борислава
            
Перелік мешканців м. Борислава, які підтримують проект, що реалізуватиметься за рахунок коштів Громадського бюджету м.Борислава у _____ році (окрім авторів проекту)
Я підтримую проектну пропозицію:
 
(назва відповідно до пункту 1 бланку проектної пропозиції
  

(назва )
 
автор : _______________________________________________________________
                             Прізвище, ім’я, по-батькові

п/п
Ім’я, прізвище, побатькові Адреса Телефон Підпис
1.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
2.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
3.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
4.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
5.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
6.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
7.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
8.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
9.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
10.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
11.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
12.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
13.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
14.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
15.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
16.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
17.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
18.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
19.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
20.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
21.   м.Борислав, вул.
буд.             кв.
   
 
 
 
 
Секретар міської ради                                                                           Ю.Химин
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                           
                
Додаток 3
 
до Положення про громадський бюджет м.Борислава
 
Ідентифікаційний номер проекту
(вписує уповноважений робочий орган, згідно з реєстром)
 
            Картка оцінки проекту,
реалізація якого відбуватиметься за рахунок коштів Громадського бюджету м.Борислава   у  ________році
Розділ І. Попередня оцінка проекту з точки зору правильності і повноти заповнення бланку проектної пропозиції (Додаток 1, додаток2)  (заповнює уповноважений робочий орган)
1.1. Найменування виконавчих органів міської ради (управлінь та відділів), до повноважень яких відноситься проект.
1.2. Форма проекту заповнена згідно з вимогами, немає необхідності запрошувати автора проекту для отримання додаткової інформації.
а)    так
б)   ні (які недоліки? яких даних недостатньо?)
 
(Дата)   П.І.Б. відповідальної особи
уповноваженого робочого органу

ВСІ ПУНКТИ Є ОБОВЯЗКОВИМИ ДЛЯ ЗАПОВНЕННЯ!
Розділ ІІ. Аналіз проекту на предмет можливості або неможливості його реалізації (заповнює секретар Конкурсної комісії або відповідальна особа, визначена Конкурсною комісією, за підсумками засідання Конкурсної комісії).
2.1. Форма проекту містить всю інформацію, необхідну для здійснення аналізу пропозиції проекту на предмет можливості/неможливості його реалізації.
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
  1. Інформацію, що викладена в формі проекту, було доповнено автором проекту.
а)   так (зазначити, яку саме інформацію надано додатково)
б)   ні
2.3.Запропонований проект стосується повноважень Бориславської міської ради
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
2.4. Запропонований проект відповідає чинному законодавству та нормативно правовим актам, в т.ч. Генеральному плану міста Борислава, земельному кодексу, архітектурно-будівельним нормам (якщо це пов’язано з пропонованим проектом)
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
2.5. Запропонований проект відповідає пріоритетам і цілям викладених в Програмі соціально-економічного та культурного розвитку міста Борислава
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
 
 
 
  1. Реалізація запропонованого проекту відбуватиметься протягом одного бюджетного року і спрямована на кінцевий результат :
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
  1. Кошторис проекту, поданий автором проекту для його реалізації:
а)   приймається без додаткових зауважень
б)   з зауваженнями (необхідно внести відповідні зауваження за пропонованою нижче формою)
 
Складові проекту Витрати за кошторисом Витрати за кошторисом
  Запропоновані автором проекту Зміни, внесені Конкурсною комісією
1.    
2.    
3.    
4.    
5.    
6.    
 

 
Загальна сума проекту, пропонована автором, складає____ __________гривень.
 
Загальна сума проекту, відкоригована згідно з зауваженнями Конкурсної комісії, складає __________ гривень (заповнюється за потреби)
Обґрунтування внесених змін:
2.8.Існує необхідність розробки проектно-кошторисної документації проекту за рахунок коштів міського бюджету
а)   так
б)   ні
  1. Висновок, стосовно технічних можливостей реалізації запропонованого проекту:
а)   позитивний
б)   негативний (зазначити чіткі причини)
2.10.Висновок стосовно доцільності реалізації запропонованого завдання в контексті законодавчих вимог щодо економії бюджетних коштів:
 
 а) позитивний
 
б) негативний (зазначити конкретні причини)
 
2.11 Висновок виконавчого органу міської ради (виконавчих органів міської ради), до компетенції яких відноситься реалізація даного проекту, згідно з п.1.1. розділу 1 цього документу, щодо можливості реалізації запропонованого проекту та можливих додаткових дій, пов’язаних з його реалізацією (наприклад, в частині статусу земельної ділянки, на якій пропонується реалізувати проект, отримання додаткових погоджень тощо).
а)      позитивно
б)   негативно (зазначити чіткі причини відмови)
2.12.Чи реалізація запропонованого проекту передбачає витрати в майбутньому (наприклад, витрати на утримання, поточний ремонт і т.д.)
а) так (які у річному вимірі?)
б) ні
Розділ ІІІ. Рекомендації щодо внесення проекту, запропонованого до фінансування за рахунок коштів Громадського бюджету м.Борислава, в перелік проектів для голосування т.ч. опис передумов, які можуть зашкодити реалізації пропозиції (проекту) та інші зауваження, що є важливими для реалізації запропонованого проекту)*
а)   позитивні
б)   негативні
Обґрунтування/зауваження:
*Заповнюються за підсумками засідання Конкурсної комісії, підсумки якого оформляються протоколом за підписом голови та секретаря Конкурсної комісії м.Борислава,
«______ »__________ р.
П.І.Б. та підпис голови та секретаря Конкурсної комісії
Секретар міської ради                                                                           Ю.Химин
 
Додаток 4
 
до Положення про громадський бюджет м.Борислава
 
 
Склад
конкурсної комісії з відбору проектних пропозицій
для фінансування з громадського бюджету
 
  1. Руслан Зелінський – ФОП, депутат Бориславської міської ради.
  2. Володимир Рахель  –  начальник відділу молоді та спорту управління культури, молоді, фізичної культури та спорту Бориславської міської ради.
  3. Любов Халавка – інженер групи обслуговування відділу освіти Бориславської міської ради.
  4. Лев Попель – начальник відділу економіки та торгівлі Бориславської міської ради, член виконавчого комітету.
  5. Наталія Дуб – заступник директора з економічних питань КНП  «Центральна міська лікарня м.Борислава».
  6. Олег Левицький  – начальник управління житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради.
  7. Олена Герич – спеціаліст I категорії управління житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради.
  8. Тарас Баумкетнер – начальник відділу архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури  Бориславської міської ради, головний архітектор.
  9. Володимир Драган – директор ЗОШ I-III ступенів №3, депутат Бориславської міської ради.
  10.  Роман Майстрик – заступник селищного голови з питань виконавчих органів Східницької  селищної ради.
  11.  Оксана Балабанська – начальник відділу розвитку міста Бориславської міської ради.
  12.  Мар’яна Заікіна – спеціаліст I категорії відділу розвитку міста Бориславської міської ради.
 
 
 
 
 
 
 
 
Секретар міської ради                                                                           Ю.Химин
 
 
 
 
 
 
                                                                                                   Додаток 5
 
до Положення про громадський бюджет м.Борислава
 
БЛАНК ДЛЯ ГОЛОСУВАННЯ
 
 
(в електронному режимі)
                                   
Прізвище                                  
                                   
Ім’я                                  
                                   
По-батькові
 
 
                                 
                                   
Дата народження                                  
                                   
                                   
Адреса реєстрації                                  
                                   
Згода на обробку персональних даних (згідно ідентифікації через Банк ID):
 
 
Я,   ____________________, висловлюю свою згоду на обробку моїх персональних даних в Базі персональних даних Бориславської міської ради та її виконавчих органів, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-VI. Забороняю надавати інформацію третім особам без моєї згоди.
_____________
              (дата)
  ________________
                    (підпис)
 
Секретар міської ради                                                                           Ю.Химин