РІШЕННЯ № 683

Про затвердження Програми  розвитку туризму та рекреації у Бориславській міській територіальній громаді на 2022 – 2024 роки

БОРИСЛАВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ
25  листопада 2021 року Борислав     №683      
 
 
Про затвердження Програми  розвитку
туризму та рекреації у Бориславській
міській територіальній громаді
на 2022 – 2024 роки
 
 
 
 
            Відповідно до п.22 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про туризм»,   беручи до уваги рішення постійної комісії з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики від 2411.2021 року №16/19, постійної комісії з питань екології, туризму та сталого розвитку від  24.11.2021 року №8/1  та доповідну записку заступника міського голови Солоненко Світлани від 23 листопада 2021 року,  міська рада
 
В И Р І Ш И Л А:
 
1. Затвердити  Програму розвитку туризму та рекреації у Бориславській міській територіальній громаді на 2022 – 2024 роки, що додається.
 
            2. Фінансовому управлінню Бориславської міської ради (Петрів Юрій) забезпечити фінансування Програми розвитку туризму та рекреації у Бориславській міській територіальній громаді на 2022 – 2024 роки в межах коштів, передбачених Програмою.
 
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Солоненко Світлану, постійну комісію з питань планування бюджету і  фінансів, економіки, здійснення  державної регуляторної політики  (Зелінський Руслан) та з питань екології, туризму та сталого розвитку (Цайтлер Мирон).
 
 
 
 
 
Міський голова    Ігор ЯВОРСЬКИЙ
 
 
 
 
 
 
 
                                                      
 
 
 ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                рішення міської ради

                                                         від 25.11.2021 р. №6

 
ПРОГРАМА
розвитку туризму та рекреації у Бориславській міській територіальній громаді на 2022 – 2024 роки
 
 
Зміст

  1. Аналіз сучасного стану розвитку  сфери туризму та рекреації у Бориславській міській територіальній громаді
1.1.Потенціал
      1.2.Реалізовано
 
  1. Результати реалізації Програми розвитку туризму та рекреації в місті Бориславі на 2019 – 2021роки
  2. Проблеми розвитку галузі туризму та рекреації у Бориславській міській територіальній громаді
4.     Мета та завдання Програми
  1. Заходи реалізації Програми
  2. Фінансове забезпечення Програми
  3. Очікувана ефективність Програми
 
                                                
                 1.   Аналіз сучасного стану розвитку  сфери туризму та рекреації у Бориславській міській територіальній громаді
 
1.1.Потенціал
       Бориславська міська територіальна громада утворена 12 червня 2020 року шляхом об'єднання Бориславської міської ради, Попелівської, Урізької та Ясенице-Сільнянської сільських рад Дрогобицького району. До складу громади входять 7 населених пунктів -  м. Борислав і 6 сіл (с. Попелі,  с. Уріж, с. Винники, с. Мокряни, с. Підмонастирок та с. Ясениця-Сільна). Громада є туристично привабливою і має всі можливості для розвитку внутрішнього та зовнішнього  туризму як пріоритетної галузі економіки. Історико-культурний та природо-ресурсний потенціал її у поєднанні з вигідним географічним розташуванням є важливою передумовою розвитку туризму.
       Місто Борислав знаходиться між двома відомими курортами Трускавцем та Східницею. Місто з цікавими туристичними магнітами, оригінальними музеями, великою кількістю церков. Унікальна історія нафто-озокеритовидобутку Борислава дає можливість розвивати туризм у різних напрямках, а саме:
 
«історико-краєзнавчий»
     У Бориславі та його околицях знаходяться близько двох сотень об’єктів та пам’яток природи, історико-культурної, сакральної та промислової спадщини.
    На території міста знаходяться:
- музей нафтової та газової промисловості України, де  можна побачити унікальні експонати, діючі макети та скансен, де під відкритим небом є історичні промислові об’єкти;
- історико-краєзнавчий музей м.Борислава;
- туристична локація «Карпатська хата»;
- інтерактивна аптека-музей світового винахідника нафтової промисловості Йогана Зега;
- інтерактивний музей просто неба (5 двосторонніх сітілайтів з старовинними світлинами Борислава), де кожен бажаючий, зісканувавши Q-код,  може дізнатись про історію міста.
 
«сакральний»
     На території Бориславської МТГ знаходиться велика кількість храмів, в т.ч. історично цінні:
- храм Святої Анни у м.Бориславі, який внесено паломницьким центром Української Греко-католицької Церкви (УГКЦ) в перелік найбільших святинь України (встановлено мощі понад 700 Святих як українських, так і світового значення);
- храм Успіння Пресвятої Богородиці УГКЦ у м.Бориславі, що привертає увагу своїм архітектурним стилем українського бароко та 10-ма мистецькими вітражами за проєктом відомого художника Петра Холодного.
- храм Собору Івана Хрестителя УККЦ - найдавніший дерев’яний храм Борислава,  збудований у 1879 р. Іконостас храму виготовлений та встановлений 1888 р.;
- храм Перенесення мощей Святого Миколая УГКЦ у м.Бориславі, збудований у 1899 р. – це тридільна, одноповерхова будівля, споруджена із соснового дерева на дубових підвалинах.
 
- храм Покрови пресвятої Богородиці першої половини XVII ст. у с.Попелі. Храм відноситься до рідкісного типу дерев’яних тризрубних безверхих церков. Дах храму покритий гонтом;
- дзвінниця храму Покрови пресвятої Богородиці у с.Попелі (дерев’яна, квадратна в плані,  каркасна, двоярусна, дах та піддашшя вкриті гонтом);
-  каплиця на честь скасування панщини у с.Ясениця побудована у 1850-1852 роках. Каплиця побудована у стилі класицизму, мурована, одноверха, однонавна;
     Перелік історично цінних храмів не остаточний і потребує ще грунтовного дослідження.
«туристично-рекреаційний»
    Туристично-рекреаційний потенціал Бориславської МТГ представлений:
-   двома гірськолижними комплексами «Буковиця» і «Крутогір»;
-  Бориславським розрізом палеогену – геологічною (стратиграфічною) пам’яткою природи. Площа пам’ятки складає 2 га. Це відслонення палеогенових осадових товщ (флішу) ямненських, еоценових, менілітових, полянецьких (близько 65–23 млн. р.) та воротищенських (23–3,5 млн. р.) відкладів. На цій же пам’ятці утворився Бориславський водоспад висотою понад 2 м з численними меншими каскадними водоспадами (водограями). Ця пам’ятка за № 98 охороняється Законом України згідно з рішенням виконкому Львівської обласної ради народних депутатів від 09.10.1984 р. № 495.
-  Бориславським міським парком культури та відпочинку – єдиним діючим парком у світі, на території якого здійснюється видобуток нафти глибинними насосами за допомогою верстатів-гойдалок та відбір попутнього нафтового газу вакумопроводами. Наявність у парку різних дитячих атракціонів, скейт-парку, найбільшого у Західній Україні Workout-майданчика та мотузкового парку  сприяє сімейному відпочнку.
- великою кількістю джерел мінеральних вод типу «Нафтуся». На цей час проводяться дослідження багатьох з цих джерел на хімічний склад, визначається їхній  дебет. По двох джерелах (вул. Джерельна, вул. Хвильового) є позитивні гідрогеологічні висновки та прийнято рішення міської ради про надання дозволу на проєкт землеустрою щодо відведення земельних ділянок під влаштування питтєвих галерей на вул. Транспортній і вул. Хвильового, також прийнято рішення міської  ради про розроблення проєкту зон санітарної охорони джерел №5 та №3.
- велика кількість водних об’єктів, в т.ч. річка Бистриця, де можна передбачати відпочинкові зони.
«промислово-інженерний»
Місто Борислав у  минулому одне з великих промислових центрів Львівщини. На його території знаходяться:
- багато закинутих інженерних споруд промислового або спеціального призначення;
- копер колишньої озокеритової шахти на вул. Ореста Горницького, 5.
 - сучасне підприємство ПП “Боровик”, яке займається вирощуванням печериць, та в перспективі може бути об’єктом промислового туризму.
 
«зелений туризм»
У Бориславській МТГ є потенціал для розвитку:
- агротуризму. На території громади знаходяться  фермерські господарства (великої рогатої худоби тощо), зокрема фермерське господарство «Калина» у с. Ясениця-
Сільна, яке займається вирощуванням великої рогатої худоби і планує реалізовувати сири власного виробництва.
- апітерапії.  Розвинуте бджільництво.
 
 
- сільського туризму. Важливим результатом розвитку сільського зеленого туризму є розширення можливостей реалізації продукції особистого підсобного господарства, причому реалізації її на місці, і не як сільськогосподарської сировини, а як готових продуктів харчування після відповідної обробки і приготування.
        Рекреаційно-туристичний потенціал сільських територій, які входять до складу громади,  на даний час потребує ще грунтовного дослідження.
 
1.2.Реалізовано
2019 р.
        14 листопада 2019 року рішенням Бориславської міської ради № 2158 було затверджено першу Програму розвитку туризму та рекреації в місті Бориславі на 2019 – 2021роки. Вже до кінця 2019 року спільно з м.Дрогобичем, м.Стебником та Державним історико-культурним заповідником «Тустань» було взято участь у реалізації проєкту «Невідома Україна. Соляний шлях». Результатами цього проєкту став збір та розміщення інформації про туристичний потенціал Борислава на веб-вузлі igotoworld.com.
         У рамках обласного Конкурсу проєктів місцевих ініціатив у Львівській області реалізовано:
- проєкт «Придбання та встановлення скейт-парку» в Бориславському міському парку культури та відпочинку». Бюджет проєкту – 344,9 тис.грн., в т.ч.: з обласного бюджету залучено –159,5 тис.грн.
 
2020 р.
       Бориславською міською радою із залученням широкого кола мешканців та підприємців велася активна робота над розробкою бренду м.Борислава. У результаті проведення Конкурсу з відбору слогану для бренду м.Борислава, місто отримало слоган «Все почалося з нафти». Розробником туристичного логотипу Борислава є арт-директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий. Основою логотипу Борислава стала нафтова качалка, яка розміщена на краплині нафти. Ключові елементи являють собою набір орнаментів з умовних позначень корисних копалин – нафти, газу, солі тощо. Агенцією туристичних ініціатив було розроблено маркетингову стратегію розвитку туризму в Бориславі.
       Створено 3D візуалізацію храму Св. Анни УГКЦ, який є головним об’єктом сакрального туристичного маршруту. Тепер віртуально побувати у храмі Св. Анни у м.Бориславі може кожен бажаючий. Проєкт реалізований без залучення коштів з міського бюджету. З ним можна ознайомитися  у підрозділі «Подорожуй віртуально» розділу «Борислав туристичний» на сайті Бориславської міської ради за посиланням  https://boryslavrada.gov.ua/tur-podorozhui-virtualno/ .
        Завдяки креативним ідеям нафтові верстати-гойдалки у Бориславському міському парку стали цікавими арт-об’єктами та тематичними фотозонами.
        З метою популяризації туристичних пропозицій м.Борислава розроблено рекламно-інформаційний буклет «Подорож до  Борислава».
        На вулиці Данила Галицького облаштовано імпровізований вхід у озокеритову шахту, яка у кінці 19 ст. була справжнім інноваційним дивом та названа іменем цісаря Австро-Угорської імперії Франца Йосифа.  Поряд встановлено камінь з інформаційною таблицею та QR-кодом, перейшовши за яким, можна буде дізнатися про локацію більше. Поруч  на качалці знаходиться арт-інсталяція фігури самого цісаря.
         На центральній площі І.Франка встановлено інтерактивний музей просто неба (5 двосторонніх сітілайтів з старовинними світлинами Борислава), де кожен бажаючий, зісканувавши Q-код,  може дізнатись про історію міста та окремих історичних об’єктів.
         До Дня м.Борислава  організовано унікальну виставку картин, написаних озокеритом, автором яких є бориславський художник, викладач Львівського державного коледжу декоративно-ужиткового мистецтва ім.Івана Труша, Павло Деленкевич.
         У рамках обласного Конкурсу проєктів місцевих ініціатив у Львівській області реалізовано:
- проєкт «Придбання і встановлення спортивних комплексів «Воркаут» в Бориславському міському парку культури». Бюджет проєкту – 305,899 тис.грн., в т.ч.: з обласного бюджету залучено - 137,4995 тис.грн.  Це найбільший у Західній Україні воркаут-майданчик.
        У рамках Програми транскордонного співробітництва ТКС «Польща-Білорусь-Україна 2014-2020» спільно з гміною Санок (Польща) здійснюється реалізація проєкту «Нафтова колиска Європи: забута історія Польщі та України». Проєктом передбачено видання двомовного альбому про історію нафтової промисловості в Бориславі та гміні Санок, а також публікація карт обох громад з позначеними історичними об’єктами нафтової промисловості. Також передбачено спорудження пам’ятників першим дослідникам методу рафінації нафти– Йогана Зега та Ігнація Лукасевича.
       Взято участь у конференції з історичної урбаністики «Як Міста Пам’ятають і Як Міста Забувають: Місто й Оновлення» у м.Києві, організатором якої виступив Центр урбаністичних студій за підтримки Фонду імені Генріха Бьолля. На конференції була представлена дослідницька робота на тему: «Цінність колишньої озокеритової шахти у м.Бориславі як туристичного об’єкту», в якій було проаналізовано доцільність ревіталізації частини території колишньої озокеритової шахти на вул. Ореста Горницького, 5 як туристичної локації.
        Бориславською міською радою спільно з Управлінням туризму та курортів ЛОДА розроблено перший у Львівській області міжмуніципальний проєкт за кошти ДФРР «ВелоБескиди: Розвиток пішохідно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець-Орів-Борислав-Східниця», реалізація якого триватиме 2021-2022 роки. Загальна вартість проєкту - 11998,0282 тис. грн. Співфінансування Бориславської МТГ на виготовлення проєктно-кошторисної документації – 75,0 тис.грн., на виконання заходів проєкту – 708,0017 тис. грн. Стартова точка усіх велотрас, велодоріжок та прогулянкових маршрутів буде знаходитись на горі Буковиця. Також буде встановлено 15-ти метрову оглядову вежу на горі Цюхів Верх (вершина у Сколівських Бескидах та найвища точка Орівської скиби), звідки відкриватиметься панорамний  вид на околиці.  Особливістю пішохідних маршрутів є те, що вони популяризуватимуть історико-культурну спадщину регіону, яка буде відображена вздовж маршрутів на інформаційних таблицях з локальною історією доріг. Ініціатором та розробником велошляхів та пішохідних маршрутів є спортивний директор ТОВ «Буковиця», учасник двох зимових Олімпійських ігор – Дмитро Мицак.
2021 р.
       У січні 2021 року у Бориславському парку культури і відпочинку відбулося урочисте відкриття аптеки-музею Йогана Зега із широким залученням засобів масової інформації. Проєкт вдалося реалізувати завдяки подвійній перемозі у 2019-2020 роках у Конкурсі ініціатив карпатських громад (Асоціація органів місцевого самоврядування «Єврорегіон Карпати-Україна»). Вартість об’єкту становить 611,92
тис.грн, в т.ч.: з обласного бюджету залучено – 470,0 тис. грн. Кількість туристів,
 
 
 
які відвідали вище згаданий туристичний об’єкт – 5357 осіб, кількість екскурсій – 403.
       З метою популяризації туристичних пропозицій м.Борислава  та використанням айдентики міста розроблено новий рекламно-інформаційний буклет «Борислав. Все почалося з нафти».
       У рамках конкурсу «Всеукраїнський громадський бюджет у Львівській області» у 2021 році реалізовано:
- проєкт «Створення зони відпочинку з мотузковим парком та кінотеатром під відкритим небом на території Бориславського міського парку». Бюджет проєкту – 1307,906 тис. грн., в т.ч.: з ДФРР залучено – 1057,906 тис.грн. Всі маршрути мотузкового парку відрізняються за рівнем складності і призначені для проходження, як дітьми, та і дорослими.
      Представники  Бориславської  МТГ взяли участь у таких заходах:
- проєкті «Експедиція громад: фокус на туризм як шлях до економічного розвитку», організованого управлінням туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації. Експедиція проходила з метою налагодження співпраці, промоції об`єктів історико-культурної спадщини та пошуку нових цікавих об’єктів туризму. Борислав відвідали представники туристичного середовища – гіди, екскурсоводи, туроператори. Результатом даного проєкту стало створення цікавого відеоролика, який презентує туристичну привабливість м.Борислава.
- першому фестивалі «Мандруй Україною», приуроченого до 30-річчя незалежності України.
- п’ятому етно-фесті у садибі Франка.
- Карпатському туристичному форумі, організованому управління туризму та курортів ЛОДА.
- прес-турі з великою кількістю журналістів під егідою Львівської ОДА, у результаті якого було виготовлено відеоролики та розміщено їх у ЗМІ та у найпопулярніших інтернет-ресурсах.
        З метою налагодження зв’язків та співпраці у сфері туризму м. Борислав відвідали делегації з гмін Заршин та Жекунь, міст Валбжиха та Устрики Долішні.
 
             2. Результати реалізації Програми розвитку туризму та рекреації в місті Бориславі на 2019 – 2021роки (надалі – Програма)
          За 2019 рік згідно Програми витрачено бюджетних коштів в сумі 7,0 тис. грн, зокрема:
Завдання І
       Здійснення рекламно-інформаційної кампанії з метою формування позитивного іміджу Борислава
Захід І
       У рамках  спецпроєкту «Невідома Україна. Соляний шлях» розроблено і розміщено текстову інформацію та фотоматеріали про туристичний потенціал Борислава на веб-вузлі igotoworld.com.
 
      За 2020 рік згідно Програми витрачено бюджетних коштів в сумі 116,6 тис. грн.
Завдання І
       Здійснення рекламно-інформаційної кампанії з метою формування позитивного іміджу Борислава
Захід І
       Розроблено друковану, сувенірну, декоративну та іншу промоційну продукцію (горнята з друком, значки з логотипом, наклейки з друком, ручки та футболки з
 
 
 
логотипом, магніти рекламні та ін.), яка розповсюджувалась на виставкових і презентаційних заходах, на загальну суму 42,8 тис.грн.
       Розроблено рекламно-інформаційний буклет «Подорож до  Борислава» та виготовлено 2000 шт. на загальну суму 3,6 тис.грн.
Захід ІІІ
       Виготовлено 100 наборів сувенірних листівок (історичні фото Борислава) на загальну суму 13,0 тис.грн.
Захід VI
       Розроблено айдентику м.Борислава та маркетингову Стратегію. Вартість наданої послуги – 49,99 тис.грн.
Захід VIІ
       Закуплено призів з айдентикою м.Борислава на загальну суму 7,2 тис.грн.
 
  За 2021 рік згідно Програми витрачено бюджетних коштів в сумі 107,5 тис.грн
Завдання І
       Здійснення рекламно-інформаційної кампанії з метою формування позитивного іміджу Борислава
Захід І
       Виготовлення друкованої рекламно-інформаційної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного  потенціалу Борислава для розповсюдження на виставкових і презентаційних заходах, на загальну суму 47,1 тис.грн.
Захід V
       Прийом делегацій з метою обміну досвідом у сфері туризму на загальну суму 60,4 тис.грн.
 
             3. Проблеми розвитку галузі туризму та рекреації у Бориславській міській територіальній громаді
         На сьогоднішній день успішному розвитку туризму перешкоджають такі проблеми:
-недостатній рівень туристичної та рекреаційної інфраструктури;
-відсутність дорожніх вказівників і недостатня кількість туристично-інформаційних знаків;
-недостатня кількість інформаційно-довідкової продукції;
-відсутність  програми збереження обєктів історико-культурної спадщини;
-недостатній рівень фінансування туристичної галузі;
-потребують дослідження наявні туристично-рекреаційні ресурси сільських територій, які входять до складу громади;
- не проведено паспортизацію об’єктів історико-культурної спадщини.
         Одним з першочергових завдань для вирішення цих проблем є фінансова підтримка на здійснення заходів, передбачених цією програмою.
         Безумовно, що вказаний перелік не є вичерпним і що існують інші проблемні питання, які потребують також уваги й значних зусиль для їх успішного вирішення.
 
4.         Мета та завдання Програми
 
           Метою програми є розвиток туризму і рекреації у Бориславській МТГ, посилення туристичної привабливості громади шляхом популяризації історико-
культурної та природно-рекреаційної спадщини, створення конкурентоспроможних
 
 
 
на національному й міжнародному  ринках якісних туристичних продуктів.
         
           Основними завданнями Програми є:
- розвиток туристичної та рекреаційної сфери Бориславської МТГ;
- розвиток сільського зеленого туризму;
-здійснення рекламно-інформаційної туристичного потенціалу громади;
- формування позитивного  іміджу громади;
- зростання кількості туристів;
- гарантування безпеки для туристів;
- створення нових робочих місць у туристичній галузі;
- зростання надходжень до бюджету Бориславської МТГ;
- збереження, відновлення й раціональне використання рекреаційних ресурсів;
- розвиток та вдосконалення туристично-рекреаційної інфраструктури;
- співфінансування проєктів, що реалізуються на території Бориславської МТГ із залученням міжнародної технічної допомоги;
- ефективне міжнародне співробітництво й обмін досвідом у сфері туризму та рекреації.
 
5.Заходи реалізації Програми
 
1. Аналіз основних проблем туристичної сфери Бориславської МТГ;
2. Розгляд шляхів вдосконалення управління туристичною сферою;
3. Виявлення найбільш перспективних видів туризму для розвитку Бориславської МТГ, та  розроблення  пропозиції для їх покращення;
4. Проведення інформаційно-промоційної роботи щодо популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Бориславської МТГ, зокрема: виготовлення рекламно-інформаційної друкованої продукції та сувенірів, створення відеороликів та фото продукції, проведення ознакування туристичних маршрутів (встановлення туристичних інформаційних вказівників), встановлення біл-бордів, організація прес-турів та ін.
5. Дослідження та промоція джерел мінеральних вод.
6. Паспортизація об’єктів історико-культурної спадщини.
7. Розвиток туристичної та рекреаційної інфраструктури Бориславської МТГ.
8. Впровадження світових стандартів у систему туристичного ознакування шляхів активного туризму.
9. Забезпечення організаційних заходів та технічних вимог для безпеки туристів.
10. Міжнародне та міжрегіональне співробітництво у сфері туризму та рекреації, прийом делегацій.
11. Співпраця з громадськими організаціями, зацікавленими у підтримці та покрашенні позитивного іміджу Бориславської МТГ.
       Основні напрями і заходи Програми можуть коригуватися з урахуванням соціально-економічної ситуації у громаді та чинної нормативно-правової бази.
 
6. Фінансове забезпечення Програми
 
       Заходи Програми реалізуються за рахунок коштів і в межах наявного фінансового ресурсу  бюджету Бориславської міської територіальної громади, передбачених на розвиток туризму і рекреації, обласного бюджету, суб’єктів підприємництва всіх форм власності, громадських та неприбуткових організацій, коштів міжнародної технічної допомоги і грантів, інвестиційних коштів, інших
джерел, не заборонених законодавством.
       
 
        Фінансування заходів Програми з обласного бюджету, бюджету Бориславської міської територіальної громади здійснюється в межах видатків, передбачених у бюджеті на відповідний рік за рахунок загального фонду та спеціального фонду згідно з додатками 1,2 до Програми.
        Напрями використання коштів бюджету Бориславської міської територіальної громади та коштів обласного бюджету визначаються цією Програмою. Обсяги фінансування програми уточнюються щороку.
 
7.Очікувана ефективність Програми
 
       Реалізація заходів у рамках Програми забезпечить інвестиційну та туристичну привабливість Бориславської МТГ. Розвиток туризму та рекреації стимулюватиме економічну активність, створення якісного міського середовища, розвиток малого та середнього бізнесу, створить робочі місця в різних галузях економіки, зменшить відтік кадрів за кордон.
       Виконання заходів, передбачених Програмою, забезпечить зростання туристичних потоків, надходжень від туристичної діяльності, та створить якісний туристично-рекреаційний продукт.
 
 
 
 
Секретар міської ради                                                                               Юрій ХИМИН
 
 
 
       
                                                                        Додаток 1
до Програми розвитку туризму та
рекреації у Бориславській міській
 територіальній громаді на
2022 – 2024 роки                                      
 
ПАСПОРТ
Програму розвитку туризму та рекреації у Бориславській міській територіальній громаді на 2022 – 2024 роки
 
1. Ініціатор розроблення Програми   Бориславська міська рада Львівської області
 
2. Дата, номер і назва розпорядчого документа про прийняття Програми   Рішення міської ради
від 25.11.2021 р. №683
3. Розробник Програми   Виконавчий комітет Бориславської міської ради,
 (Відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
 
4. Відповідальний виконавець Програми   Виконавчий комітет Бориславської міської ради
 (Відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
 
5. Учасники Програми   Виконавчі органи Бориславської міської ради, Комунальне підприємство «Бориславський туристично-інформаційний центр», громадські об’єднання, інші організації та комунальні підприємства
 
6. Термін реалізації Програми:   2022 -2024 роки
 
7. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми,
в т.ч.:
 
   
4650,0 тис. грн
7.1 Кошти обласного бюджету
 
  -
7.2. Кошти бюджету Бориславської міської територіальної громади            2022 рік – 1550,0 тис.грн.
    2023 рік – 1550,0 тис. грн.
   2024 рік – 1550,0 тис. грн
7.3. Кошти інших джерел
(власні кошти підприємств, установ і організацій, іноземні інвестиції)
 
   
Залучені кошти з інших джерел не заборонених законодавством
 
Секретар міської ради                                                                               Юрій ХИМИН
 
Додаток 2
до Програми розвитку туризму та рекреації
                                                                                                                         у Бориславській міській територіальній
                                                                                                        громаді на 2022 – 2024 роки
Заходи 
щодо реалізації Програми розвитку туризму та рекреації у Бориславській міській територіальній громаді 
на 2022 – 2024 роки та потреба у обсягах фінансування                         
2022 рік

з/п
 
Назва завдання Перелік заходів завдання Показники виконання заходу,
один. виміру
Виконавець заходу Фінансування Очікуваний результат
Джерела Обсяги, тис. грн.
 
 
1. Завдання І
Здійснення рекламно-інформаційної кампанії з метою формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади
Захід І
Виготовлення друкованої рекламно-інформаційної продукції  з метою популяризації туристичного та рекреаційного  потенціалу Бориславської міської територіальної громади (путівники, каталоги, буклети та ін.)
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки друкованої рекламно-інформаційної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного  потенціалу Бориславської міської територіальної громади, тис. грн.
 
 
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Розроблений пакет друкованої промоційної продукції. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків.
    Захід ІІ
Виготовлення промороликів, ін. рекламної продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ.
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення промороликів,
тис. грн.
 
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей Бориславської міської територіальної громади та розміщення їх в популярних ЗМІ. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків.
 
    Захід ІІІ
Виготовлення фото продукції
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення фото продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях, тис. грн.
 
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 30,0 Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей Бориславської міської територіальної громади та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків.
 
 
    Захід ІV
Облаштування  фотозон та створення муралів
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для облаштування  фотозон, тис. грн.
 
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (КП «Борислав-ський міський парк культури та відпочинку»), Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження (КП «Еко-місто» Бориславської міської ради)
 
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 120,0 Привернення уваги до нашого міста шляхом поширення інформації у соцмережах.
    Захід V
Обмін досвідом у сфері туризму, культурної спадщини та рекреації, в т.ч.:
міжнародний. Прийом делегацій
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для обміну досвідом у сфері туризму та рекреації, в т.ч.: міжнародного, та прийому делегацій,
тис. грн.
 
 
 
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 200,0 Впровадження досвіду у сфері туризму та рекреації, в т.ч.: міжнародного. Налагодження зв’язків та співпраці, в т.ч.: з іноземними партнерами, міжнародними організаціями. Прийом делегацій
 
 
 
    Захід VІ
Придбання крафтових виробів (продукції) з метою популяризації туристичного та рекреаційного  потенціалу Бориславської міської територіальної громади
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для придбання крафтових виробів (продукції) з метою популяризації туристичного та рекреаційного  потенціалу Бориславської міської територіальної громади, тис. грн.
 
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків.
2. Завдання ІІ
Розвиток та вдосконалення туристично-рекреаційної інфраструктури Бориславської міської територіальної громади
Захід І
Виготовлення та встановлення інформаційних табличок та стояків із вказівниками з метою забезпечення зручності пересування  туристів та підвищення їх рівня проінформованості про туристичні та рекреаційні ресурси громади 
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення інформаційних табличок та стояків із вказівниками (співфінансування), тис. грн.
 
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради,
КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр»), Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження (КП «Еко-місто» Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Створення візуальної туристичної інфраструктури на території Бориславської міської територіальної громади. Підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні та рекреаційні ресурси громади. Забезпечення зручності пересування туристів, що сприятиме зростанню туристичних потоків.
 
    Захід ІІ
Виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею
м.Борислава
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею м.Борислава зі сторони смт. Східниця (вул.С.Бандери),
тис. грн.
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (Історико-краєзнавчий музей м.Борислава) Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Створення візуальної туристичної інфраструктури на території Бориславської міської територіальної громади. Підвищення рівня проінформованості туристів про історико-краєзнавчий музей м.Борислава.
 
    Захід ІІІ
Підтримка сайту туристично-промоційного характеру
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для підтримки сайту туристично-промоційного характеру, тис. грн.
 
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр»)
 
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 10,0 Підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні об’єкти Бориславської міської територіальної громади.
    Захід IV
Облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава
 
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава, тис. грн
 
 
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (Історико-краєзнавчий музей м.Борислава) Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 40,0 Забезпечення умов для постійно діючої експозиції кінця XIX –поч. ХХ ст. (нафто-газо-озокеритовидобутку)
    Захід V
Функціонування КП «Бориславський туристично-інформаційний центр»
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення функціонування КП «Бориславський туристично-інформаційний центр»,            тис. грн
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр») Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 700,0
 
Покращення туристичної привабливості Бориславської міської територіальної громади.
Збільшення обсягів та якості надання туристичних послуг. Збільшення чисельності внутрішніх та іноземних туристів.  Зростання середніх витрат туриста під час перебування та відпочинку у громаді, а відповідно – збільшення надходжень до бюджету Бориславської МТГ та створення нових робочих місць.
    Захід VІ
Архітектурне та декоративне освітлення фасадів історичних будівель та ін.туристичних локацій
 
 
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для освітлення фасадів історичних будівель та ін.туристичних локацій, тис.грн
Виконавчий комітет Бориславської міської ради, Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту,  Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 200,0 Покращення туристичної привабливості Бориславської міської територіальної громади.
Збільшення туристичних потоків.
 
2023 рік

з/п
 
Назва завдання Перелік заходів завдання Показники виконання заходу,
один. виміру
Виконавець заходу Фінансування Очікуваний результат
Джерела Обсяги, тис. грн.  
1 Завдання І
Здійснення рекламно-інформаційної кампанії з метою формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади
Захід І
Виготовлення друкованої рекламно-інформаційної продукції  з метою популяризації туристичного та рекреаційного  потенціалу Бориславської міської територіальної громади (путівники, каталоги, буклети та ін.)
 
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки друкованої рекламно-інформаційної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного  потенціалу Бориславської міської територіальної громади, тис. грн.
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Розроблений пакет друкованої промоційної продукції. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків
    Захід ІІ
Виготовлення промороликів, ін. рекламної продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ.
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення промороликів,
тис. грн.
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей Бориславської міської територіальної громади та розміщення їх в популярних ЗМІ. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків.
 
    Захід ІІІ
Виготовлення фото продукції
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення фото продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях, тис. грн.
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 30,0 Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей Бориславської міської територіальної громади та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків.
    Захід ІV
Облаштування  фотозон та створення муралів
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для облаштування  фотозон, тис. грн.
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (КП «Борислав-ський міський парк культури та відпочинку»), Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження (КП «Еко-місто» Бориславської міської ради)
 
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 120,0 Привернення уваги до нашого міста шляхом поширення інформації у соцмережах
    Захід V
Обмін досвідом у сфері туризму, культурної спадщини та рекреації, в т.ч.:
міжнародний. Прийом делегацій
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для обміну досвідом у сфері туризму та рекреації, в т.ч.: міжнародного, та прийому делегацій,
тис. грн.
 
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 200,0 Впровадження досвіду у сфері туризму та рекреації, в т.ч.: міжнародного. Налагодження зв’язків та співпраці, в т.ч.: з іноземними партнерами, міжнародними організаціями. Прийом делегацій
 
    Захід VІ
Придбання крафтових виробів (продукції) з метою популяризації туристичного та рекреаційного  потенціалу Бориславської міської територіальної громади
 
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для придбання крафтових виробів (продукції) з метою популяризації туристичного та рекреаційного  потенціалу Бориславської міської територіальної громади, тис. грн.
 
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків.
2 Завдання ІІ
Розвиток та вдосконалення туристично-рекреаційної інфраструктури Бориславської міської територіальної громади
Захід І
Виготовлення та встановлення інформаційних табличок та стояків із вказівниками з метою забезпечення зручності пересування  туристів та підвищення їх рівня проінформованості про туристичні та рекреаційні ресурси громади 
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення інформаційних табличок та стояків із вказівниками (співфінансування), тис. грн.
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради,
КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр»), Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження (КП «Еко-місто» Бориславської міської ради)
 
 
 
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Створення візуальної туристичної інфраструктури на території Бориславської міської територіальної громади. Підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні та рекреаційні ресурси громади. Забезпечення зручності пересування туристів, що сприятиме зростанню туристичних потоків.
    Захід ІІ
Виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею
м.Борислава
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею м.Борислава зі сторони смт. Східниця (вул.С.Бандери),
тис. грн.
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (Історико-краєзнавчий музей м.Борислава) Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Створення візуальної туристичної інфраструктури на території Бориславської міської територіальної громади. Підвищення рівня проінформованості туристів про історико-краєзнавчий музей м.Борислава.
 
 
    Захід ІІІ
Підтримка сайту туристично-промоційного характеру
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для підтримки сайту туристично-промоційного характеру, тис. грн.
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр»)
 
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 10,0 Підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні об’єкти Бориславської міської територіальної громади.
    Захід IV
Облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава, тис. грн
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (Історико-краєзнавчий музей м.Борислава)
 
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 40,0 Забезпечення умов для постійно діючої експозиції кінця XIX –поч. ХХ ст. (нафто-газо-озокеритовидобутку)
    Захід V
Функціонування КП «Бориславський туристично-інформаційний центр»
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення функціонування КП «Бориславський туристично-інформаційний центр»,            тис. грн
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр») Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 700,0 Покращення туристичної привабливості Бориславської міської територіальної громади.
Збільшення обсягів та якості надання туристичних послуг. Збільшення чисельності внутрішніх та іноземних туристів.  Зростання середніх витрат туриста під час перебування та відпочинку у громаді, а відповідно – збільшення надходжень до бюджету Бориславської МТГ та створення нових робочих місць.
 
    Захід VІ
Архітектурне та декоративне освітлення фасадів історичних будівель та ін.туристичних локацій
 
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для освітлення фасадів історичних будівель та ін.туристичних локацій, тис.грн
Виконавчий комітет Бориславської міської ради, Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту,  Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 200,0 Покращення туристичної привабливості Бориславської міської територіальної громади.
Збільшення туристичних потоків.
 
 
2024 рік

з/п
 
Назва завдання Перелік заходів завдання Показники виконання заходу,
один. виміру
Виконавець заходу Фінансування Очікуваний результат
Джерела Обсяги, тис. грн.
 
 
1 Завдання І
Здійснення рекламно-інформаційної кампанії з метою формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади
Захід І
Виготовлення друкованої рекламно-інформаційної продукції  з метою популяризації туристичного та рекреаційного  потенціалу Бориславської міської територіальної громади (путівники, каталоги, буклети та ін.)
 
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки друкованої рекламно-інформаційної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного  потенціалу Бориславської міської територіальної громади, тис. грн.
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Розроблений пакет друкованої промоційної продукції. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків.
    Захід ІІ
Виготовлення промороликів, ін. рекламної продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ.
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення промороликів,
тис. грн.
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей Бориславської міської територіальної громади та розміщення їх в популярних ЗМІ. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків.
 
    Захід ІІІ
Виготовлення фото продукції
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення фото продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях, тис. грн.
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 30,0 Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей Бориславської міської територіальної громади та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків.
 
    Захід ІV
Облаштування  фотозон та створення муралів
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для облаштування  фотозон, тис. грн.
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (КП «Борислав-ський міський парк культури та відпочинку»), Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження (КП «Еко-місто» Бориславської міської ради)
 
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 120,0 Привернення уваги до нашого міста шляхом поширення інформації у соцмережах.
    Захід V
Обмін досвідом у сфері туризму, культурної спадщини та рекреації, в т.ч.:
міжнародний. Прийом делегацій
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для обміну досвідом у сфері туризму та рекреації, в т.ч.: міжнародного, та прийому делегацій,
тис. грн.
 
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 200,0 Впровадження досвіду у сфері туризму та рекреації, в т.ч.: міжнародного. Налагодження зв’язків та співпраці, в т.ч.: з іноземними партнерами, міжнародними організаціями. Прийом делегацій
    Захід VІ
Придбання крафтових виробів (продукції) з метою популяризації туристичного та рекреаційного  потенціалу Бориславської міської територіальної громади
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для придбання крафтових виробів (продукції) з метою популяризації туристичного та рекреаційного  потенціалу Бориславської міської територіальної громади, тис. грн.
 
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради)
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків.
2 Завдання ІІ
Розвиток та вдосконалення туристично-рекреаційної інфраструктури Бориславської міської територіальної громади
Захід І
Виготовлення та встановлення інформаційних табличок та стояків із вказівниками з метою забезпечення зручності пересування  туристів та підвищення їх рівня проінформованості про туристичні та рекреаційні ресурси громади 
 
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення інформаційних табличок та стояків із вказівниками (співфінансування), тис. грн.
Виконавчий комітет Бориславської міської ради
(відділ розвитку міста Бориславської міської ради,
КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр»), Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження (КП «Еко-місто» Бориславської міської ради)
 
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Створення візуальної туристичної інфраструктури на території Бориславської міської територіальної громади. Підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні та рекреаційні ресурси громади. Забезпечення зручності пересування туристів, що сприятиме зростанню туристичних потоків
    Захід ІІ
Виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею
м.Борислава
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею м.Борислава зі сторони смт. Східниця (вул.С.Бандери),
тис. грн.
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (Історико-краєзнавчий музей м.Борислава) Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 50,0 Створення візуальної туристичної інфраструктури на території Бориславської міської територіальної громади. Підвищення рівня проінформованості туристів про історико-краєзнавчий музей м.Борислава.
 
    Захід ІІІ
Підтримка сайту туристично-промоційного характеру
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для підтримки сайту туристично-промоційного характеру, тис. грн.
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр»)
 
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 10,0 Підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні об’єкти Бориславської міської територіальної громади.
    Захід IV
Облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава, тис. грн
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (Історико-краєзнавчий музей м.Борислава)
 
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 40,0 Забезпечення умов для постійно діючої експозиції кінця XIX –поч. ХХ ст. (нафто-газо-озокеритовидобутку)
    Захід V
Функціонування КП «Бориславський туристично-інформаційний центр»
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення функціонування КП «Бориславський туристично-інформаційний центр»,            тис. грн
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр») Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 700,0 Покращення туристичної привабливості Бориславської міської територіальної громади.
Збільшення обсягів та якості надання туристичних послуг. Збільшення чисельності внутрішніх та іноземних туристів.  Зростання середніх витрат туриста під час перебування та відпочинку у громаді, а відповідно – збільшення надходжень до бюджету Бориславської МТГ та створення нових робочих місць.
 
    Захід VІ
Архітектурне та декоративне освітлення фасадів історичних будівель та ін.туристичних локацій
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для освітлення фасадів історичних будівель та ін.туристичних локацій, тис.грн
Виконавчий комітет Бориславської міської ради, Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту,  Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади 200,0 Покращення туристичної привабливості Бориславської міської територіальної громади.
Збільшення туристичних потоків.
 
                      Секретар міської ради                                                                                                                      Юрій ХИМИН