РІШЕННЯ № 1779

Про затвердження Положення про фінансове управління Бориславської міської ради та Положення про відділи у складі фінансового управління міської ради


БОРИСЛАВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ
28 березня  2019 року Борислав                           №1779
 
Про затвердження Положення про
фінансове управління Бориславської
міської ради та Положення про відділи
у складі фінансового управління міської
ради
 
 
Відповідно до п.4 ст. 54 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  беручи до уваги рішення постійної комісії з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики від 27 березня 2019 року №71/3 та листа начальника фінансового управління міської ради Ю.І.Петріва від 06 березня  2019 року №01-35/160, міська рада

ВИРІШИЛА :
 
  1. Затвердити :
                     1.1 Положення про фінансове управління Бориславської міської ради;
1.2 Положення про бюджетний відділ у складі фінансового управління Бориславської міської ради;
1.3 Положення про відділ доходів у складіфінансового управління Бориславської міської ради ;
1.4 Положення про відділ бухгалтерського обліку і звітності у складі фінансового управління Бориславської міської ради.
 
  1. Визнати таким , що втратили чинність рішення міської ради від 16 серпня 2007 року №367 «Про затвердження Положень про бюджетний відділ фінансового управління міської ради , про відділ доходів фінансового управління міської ради , про відділ бухгалтерського обліку і звітності фінансового управління міської ради » та рішення міської ради від 21 грудня 2009 року №1042 «Про затвердження Положення про фінансове управління Бориславської міської ради у новій редакції.
 
  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови С.Д.Солоненко та постійну комісію з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики (Б.М.Городиського).
 
Міський голова                                                                               І.Р.Яворський
 
 
                                                                                        
ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                     рішення міської ради
                                                                                28 березня 2019 року №1779
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про фінансове управління Бориславської міської ради
 
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
  1. Фінансове управління Бориславської міської ради (далі – Управління) є виконавчим органом міської ради.
                        Управління утворюється, реорганізовується та ліквідовується за рішенням міської ради, є підконтрольним і підзвітним міській раді, підпорядковується її виконавчому комітету та міському голові.
                        Управління, при виконанні покладених на нього функцій , взаємодіє з іншими виконавчими органами Бориславської міської ради , а також з підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян незалежно від форм власності.
  1. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в управлінні Державної казначейської служби у місті Бориславі Львівської області, печатку з зображенням Державного Герба України і власним найменуванням, відповідні штампи та бланки.
  2. Управління безпосередньо підпорядковується міському голові та заступнику міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
  3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, Кодексом законів про працю в Україні, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
  4. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.         
  5. Місцезнаходження Управління (юридична адреса): вул. Шевченка, 42, м. Борислав, Львівська область, 82300.
  6. Управління є неприбутковою установою та не має на меті отримання доходів.
  7. Посадові особи, що працюють в  управлінні, є посадовими особами місцевого самоврядування , відповідно до цього Положення мають посадові повноваження і отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету міста Борислава.
  8. Фінансове Управління є органом управління для комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня міста Борислава» Бориславської міської ради та комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка» Бориславської міської ради.
 

II.                 ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ

 
2.1. Завданнями Управління є:
2.1.1. Складання і забезпечення виконання бюджету територіальної громади міста Борислава.
2.1.2. Розробка пропозицій щодо направлення фінансових ресурсів на пріоритетні напрямки розвитку економіки міста, фінансове забезпечення державних гарантій щодо соціального захисту населення.
2.1.3. Впровадження нових форм і розробка пропозицій щодо удосконалення діючих форм фінансових взаємовідносин держави з підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності, методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат.
2.1.4. Здійснення відповідно до чинного законодавства та повноважень моніторингу податків і зборів (обов’язкових платежів) та вжиття заходів спільно з органами державної фіскальної служби щодо поліпшення ефективності процесу адміністрування наповнення дохідної частини міського бюджету міста Борислава.
2.1.5. Організація роботи відповідно до чинного законодавства та повноважень щодо розширення бази оподаткування з метою збільшення надходжень до дохідної частини міського бюджету міста Борислава.
2.1.6. Розробка пропозицій з удосконалення бюджетного та податкового законодавства.
2.2. Управління відповідно до покладених на нього завдань виконує такі  функції:
2.2.1. Виконує функції місцевого фінансового органу.
2.2.2. У межах компетенції розробляє та здійснює експертизу нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування.
2.2.3. Бере участь у розробці балансу фінансових ресурсів міста, аналізує і визначає тенденції розвитку його фінансової бази та враховує їх при складанні бюджету міста.
2.2.4. Організовує роботу, пов’язану із складанням проекту міського бюджету міста Борислава, за дорученням міської ради визначає порядок і термін надання управліннями і відділами міської ради матеріалів для підготовки проекту міського бюджету міста Борислава і прогнозних розрахунків для визначення частини загальнодержавних, місцевих податків і зборів. Складає проект міського бюджету і подає його на розгляд міської ради.
2.2.5. Організовує виконання міського бюджету за доходами і видатками. Разом з управліннями і відділами міської ради забезпечує надходження доходів до бюджету міста та вживає заходів щодо ефективного витрачання бюджетних коштів.
2.2.6. Забезпечує захист фінансових інтересів держави та фінансових прав підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, громадян та здійснює у межах своєї компетенції контроль за виконанням законодавчих та нормативно-правових актів з питань додержання бюджетної політики головними розпорядниками, розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів.
2.2.7. Складає розпис доходів і видатків міського бюджету з помісячним розподілом, забезпечує виконання міського бюджету, приймає рішення про внесення змін до помісячного розпису  у межах річних бюджетних асигнувань, проводить у встановленому порядку міжбюджетні розрахунки міського бюджету з державним, обласним бюджетами.
2.2.8. Веде облік виконання міського бюджету і облік змін, що вносяться в установленому порядку до затверджених призначень за доходами і видатками міського бюджету.
2.2.9. Розглядає звіти про виконання кошторисів видатків управлінь і відділів міської ради, складає пояснювальну записку до звіту про виконання бюджету міста і надає його Департаменту фінансів Львівської обласної державної адміністрації. Звітує перед міською радою про хід виконання бюджету міста  і подає міській раді квартальні та річний звіти про виконання бюджету міста  для затвердження.
2.2.10. Здійснює облік коштів резервного фонду міського бюджету.
2.2.11. Контролює правильність проведення виплат і відшкодувань з міського бюджету, передбачених діючим законодавством.
2.2.12. Готує пропозиції міській раді про встановлення місцевих податків і зборів та розмірів їх ставок.
2.2.13. За дорученням міської ради розглядає матеріали про надання окремим категоріям платників пільг із сплати податків і зборів, які надходять до міського бюджету, і готує відповідні пропозиції з цього питання згідно з чинним законодавством.
2.2.14. На основі статистичних і бухгалтерських звітів, аналітичних і прогнозних розрахунків аналізує економічний і фінансовий стан галузей економіки міста, тенденцію та динаміку розвитку суб’єктів господарювання різних форм власності, готує пропозиції щодо вишукання та мобілізації додаткових фінансових ресурсів.
2.2.15. Бере участь у формуванні та реалізації інвестиційної політики міста.
2.2.16. Готує пропозиції з фінансових питань, бере участь у їх вирішенні у справах, пов’язаних із приватизацією комунального майна та розвитком підприємницької діяльності в місті.
2.2.17. Бере участь у розробці пропозицій про вдосконалення структури міської ради та здійснює контроль за цільовим використанням коштів на її утримання. Готує пропозиції про чисельність, фонд оплати праці працівників і витрати на утримання структурних підрозділів міської ради.
2.2.18. Співпрацює з органами Державної фіскальної служби та іншими територіальними відділеннями центральних органів виконавчої влади у межах чинного законодавства з питання виявлення, усунення та запобігання втратам доходів міського бюджету міста Борислава через ухилення платників від сплати податків і зборів.
2.2.18. Готує аналітичні та інформаційні матеріали у межах компетенції.
2.2.19. Здійснює за участю органів Державної фіскальної служби аналіз надходжень місцевих податків і зборів до міського бюджету міста Борислава.
2.2.20. Проводить роботу з вивчення бюджетного та податкового законодавства, надає пропозиції щодо його вдосконалення.
2.2.21. Розробляє пропозиції щодо справляння місцевих податків і зборів та інших платежів на території міста відповідно до податкового та бюджетного законодавства.
2.2.22. Виконує інші функції, пов’язані з управлінням коштами міського бюджету.
2.2.23. Здійснює своєчасний розгляд депутатських запитів, заяв, звернень та скарг громадян, підприємств, установ та організацій з питань, віднесених до повноважень Управління.
2.2.24. Забезпечує своєчасне опрацювання запитів на публічну інформацію з питань, віднесених до повноважень Управління та надання відповідей на такі запити в порядку та в строки, визначені Законом України "Про доступ до публічної інформації".
2.2.25. Виконує у межах компетенції розпорядження та доручення міського голови, рішення міської ради та виконавчого комітету.
2.2.26. У межах компетенції виконує інші функції згідно з чинним законодавством.
2.2.27.    Надає методичні рекомендації Східницькій селищній раді в частині складання і виконання бюджету.
2.2.28. Проводить експертизу рішень Східницької селищної ради про бюджет Східницької селищної ради на відповідний бюджетний період та внесення змін до бюджету Східницької селищної ради на відповідність чинному бюджетному законодавству.
 

III.              СТРУКТУРА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ

 
  1. Структура Управління, чисельність його працівників затверджуються міською радою.
  2. Штатний розпис Управління затверджується міським головою.
  3. До структури Управління входять три відділи (бюджетний відділ, відділ доходів, відділ бухгалтерського обліку та звітності).
  4. Посадові інструкції працівників Управління у встановленому порядку затверджуються начальником Управління.
  5. Управління очолює начальник Управління, який призначається на посаду на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України, та звільняється з посади  міським головою. На час відсутності начальника Управління очолює заступник начальника управління – начальник бюджетного відділу .
  6. На посаду начальника Управління призначається особа з повною вищою економічною освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стажем роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання Управлінням основних завдань та функцій) стажем роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років.
  7. Начальник управління:
3.6.1. Здійснює керівництво діяльністю Управління, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу. Забезпечує виконання покладених на Управління завдань.
3.6.2. У межах компетенції безпосередньо розробляє та здійснює експертизу нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування.
3.6.3. У межах компетенції видає накази, контролює їх виконання.
3.6.4. Вносить міському голові пропозиції щодо структури та штатного розпису Управління.
3.6.5. Розпоряджається бюджетними коштами у межах затвердженого кошторису. Має право першого підпису фінансових документів.
3.6.6. Забезпечує підготовку матеріалів, що належать до компетенції Управління, на розгляд міської ради, її виконавчого комітету та міського голови.
3.6.7. Затверджує квартальні плани роботи Управління.
3.6.8. Бере участь у координації процесу розробки проектів комплексних регіональних, місцевих програм (розділів програм), аналітичних матеріалів, планових показників, комплексних заходів, пропозицій тощо.
3.6.9. Укладає договори, спрямовані на виконання повноважень Управління.
3.6.10. Забезпечує співробітництво з іншими виконавчими органами та виконавчим комітетом ради, органами державної влади, органами місцевого самоврядування, представницькими органами, а також з підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян.
3.6.11. Здійснює особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції Управління, та вживає заходів щодо своєчасного розгляду депутатських запитів, заяв, звернень та скарг громадян, підприємств, установ та організацій з питань, віднесених до повноважень Управління.
3.6.12. Забезпечує своєчасне опрацювання запитів на публічну інформацію з питань, віднесених до повноважень Управління та надає відповіді на такі запити в порядку та строки, визначені Законом України "Про доступ до публічної інформації".
3.6.13. Подає згідно з чинним законодавством пропозиції міському голові щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників Управління, своєчасного заміщення вакансій, присвоєння чергових рангів, заохочення, накладання стягнень тощо.
3.6.14. Забезпечує систематичне підвищення кваліфікації працівників, контролює стан трудової та виконавчої дисципліни в Управлінні.
3.6.15. Забезпечує дотримання працівниками Управління трудового законодавства та законодавства України з питань проходження служби в органах місцевого самоврядування.
3.6.16. Аналізує результати роботи працівників Управління, вживає заходів щодо підвищення її ефективності.
3.6.17. Інформує міського голову та заступника міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків про стан виконання завдань та функцій, покладених на Управління.
3.6.18. Забезпечує роботу з ведення діловодства та збереження документів в Управлінні.
3.6.19.  Організовує контроль за виконанням рішень міської ради та Ії виконавчого комітету, що виносяться з питань складання та виконання міського бюджету.
3.6.20.  Представляє інтереси управління в органах державної виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях та судах з питань діяльності управління.
3.6.21. У межах своєї компетенції виконує інші функції, передбачені чинним законодавством.
 

IV.              ПРАВА

 
4. Управління має право:
  1. Отримувати від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ і організацій міста інформацію з питань, що належать до компетенції Управління.
  2. Представляти Управління у відносинах з органами державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та в судах загальної юрисдикції.
  3. У разі необхідності, за погодженням із керівниками виконавчих органів, підприємств, установ і організацій залучати працівників для розгляду питань, що належать до його компетенції.
  4. Скликати в установленому порядку наради, конференції, семінари з питань, що належать до компетенції Управління.
4.5      Отримувати від управлінь і відділів міської ради матеріали для складання проекту міського бюджету та здійснення контролю за його  виконанням.
4.6.     У передбачених чинним законодавством випадках призупиняти або зупиняти фінансування з міського бюджету головних розпорядників бюджетних коштів, в межах своєї компетенції, застосовувати інші санкції, передбачені чинним законодавством.
4.7.     Отримувати безкоштовно від управління Державної казначейської служби України в м. Бориславі  та установ банків відомостей щодо стану бюджетних рахунків для здійснення функцій, покладених на Управління, інформацію від статистичних та контролюючих органів з питань застосування законодавства в господарській діяльності підприємств, установ, організацій, органів місцевого самоврядування.
4.8.     Проводити в управліннях і відділах міської ради, на підприємствах, в установах і організаціях перевірки фінансово-бухгалтерських документів, звітів, планів, кошторисів та інших документів, пов’язаних із зарахуванням, перерахуванням і використанням коштів, виділених з міського бюджету, а також отримувати необхідні пояснення, довідки і відомості, що виникають у процесі перевірок щодо дотримання бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу.
4.9.     Видавати у межах своїх повноважень, на основі і на виконання чинного законодавства, накази і контролювати їх виконання.
4.10. Управління поряд з викладеними вище правами має також інші права, надані йому чинним законодавством.
 

V.                ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

 
5.1.     Всю повноту відповідальності за належне та своєчасне виконання покладених цим Положенням на Управління завдань і функцій несе начальник Управління.
5.2.     Відповідальність працівників настає у разі невиконання або неналежного виконання обов'язків, закріплених за працівниками Управління їхніми посадовими інструкціями. 
5.3.     Притягнення до відповідальності здійснюється у порядку, передбаченому чинним законодавством України.  

VI.              ВЗАЄМОДІЯ

 
6.1.     З метою реалізації покладених завдань, виконання посадових завдань та обов’язків працівниками Управління, доручень керівництва у межах своєї компетенції Управління взаємодіє з працівниками виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій комунальної власності міської ради, представниками місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, їх структурних підрозділів, територіальних представництв центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань, надає та отримує від них необхідну інформацію, а також, у разі потреби, за дорученнями безпосереднього керівника, у межах своєї компетенції взаємодіє з представниками засобів масової інформації, силових структур, правоохоронних, наглядових, контролюючих та судових органів тощо. 
6.2.     Подає в повному обсязі та у встановлені терміни необхідну інформацію на виконання доручень безпосереднього керівника.


VII.            ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ


                                                                                                                                                                                       
                   7.1. Ліквідація і реорганізація управління проводиться Бориславською міською радою в порядку , встановленому чинним законодавством України.
                   7.2. Зміни до Положення про управління вносяться у тому порядку , у якому затверджується Положення відповідно до вимог чинного законодавства.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  7.1

Секретар міської ради                                                                          Ю.М.Химин

                                                                                  
                                                                                                                                                                                                                                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                     рішення міської ради
                                                                               28 березня 2019 року №1779


ПОЛОЖЕННЯ
про бюджетний відділ у складі фінансового управління
Бориславської міської ради
 
I.  Загальні положення.
1.1  Бюджетний відділ у складі фінансового управління Бориславської міської ради   (далі – відділ) є виконавчим органом Бориславської міської ради.
     1.2 Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, Кодексом законів про працю в Україні, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
1.3.  Відділ очолює начальник, який призначається на посаду на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України та звільняється з посади за розпорядженням міського голови.
1.4. Посадові особи, що працюють в  відділі, є посадовими особами місцевого самоврядування , відповідно до цього Положення мають посадові повноваження і отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету міста Борислава.
 
II. Основними завданнями відділу є:
 
2.1 забезпечення реалізації державної політики в бюджетній сфері шляхом прогнозу показників та аналізу виконання міського бюджету м. Борислава за видатками;
2.2 складання розрахунків видаткової частини  проекту міського бюджету,  подання їх на розгляд виконавчого комітету та міської ради;
2.3 здійснення контролю за проведенням видатків міського бюджету;
2.4 розроблення  пропозицій  з  удосконаленням  методів  фінансового  і бюджетного планування;
2.5 координація роботи по застосуванню програмно-цільового планування та виконання міського бюджету;
2.6 здійснення  загальної організації та управління виконанням міського бюджету,  координація  діяльності  учасників  бюджетного  процесу  з  питань виконання бюджету.
 
III. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
 
   3.1 організовує виконання  Конституції  і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства фінансів України  та здійснює контроль за їх реалізацією;
  3.2 організовує роботу щодо розробки і доведення до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів з додатками;
3.3 визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів розпорядниками бюджетних коштів, порядок і терміни подання управліннями, відділами, іншими виконавчими органами міської ради, матеріалів для підготовки проекту міського бюджету і прогнозних розрахунків;
3.4 здійснює на будь-якому етапі складання і розгляду проекту міського бюджету аналіз бюджетних запитів, поданих розпорядниками бюджетних коштів, щодо їх відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;
         3.5 приймає рішення про включення бюджетних запитів до пропозицій  проекту міського бюджету;
3.6 перевіряє та готує до затвердження паспорти бюджетних програм  у межах повноважень відділу;
3.7 бере участь у складанні проекту міського бюджету;
3.8 здійснює  формування  видаткової  частини  міського бюджету міста Борислава,  доведення  розрахункових  показників  обсягу видатків міського бюджету та обсягів  міжбюджетних  трансфертів головним розпорядникам та  розпорядникам  коштів міського бюджету;  
         3.9 організовує роботу, пов’язану із складанням проекту видаткової частини міського бюджету  на плановий бюджетний рік та прогнозу  на наступні за планованим два бюджетні періоди;
         3.10 розробляє нормативно-правові акти місцевого значення – рішення міської ради та виконкому, розпорядження міського голови, положення, програми; проводить експертизу та погоджує проекти нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади, приймає участь в розробленні проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
         3.11 здійснює в установленому порядку організацію та управління виконанням міського  бюджету,  координує  в  межах  своєї  компетенції  діяльність учасників бюджетного процесу  з  питань  виконання  міського  бюджету та здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства; 
3.12 здійснює  аналіз  виконання  видаткової  частини  бюджету,  підведення підсумків, надає пропозиції щодо виконання затверджених показників бюджету;
3.13 готує постійний розпис (тимчасовий – у разі  несвоєчасного  прийняття рішення про міський бюджет) міського бюджету м. Борислава за видатками та забезпечує внесення показників розпису до програмного комплексу ІАС "Місцеві бюджети".
3.14 проводить моніторинг змін, що вносяться до міського бюджету, в тому числі змін до міських цільових програм;
3.15 готує інформації (відповідно  до  повноважень відділу)  щодо  діяльності  фінансового управління Бориславської міської ради для подання до Департаменту фінансів Львівської обласної державної адміністрації тощо;
         3.16 перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з міського бюджету, цільових програм  місцевого значення; проводить перевірку довідок з питань  внесення змін до видаткової частини міського бюджету;
3.17 бере участь в розгляді звітів про виконання кошторисів бюджетних установ; готує пояснювальні записки до квартальних та річних звітів про виконання видаткової частини  міського бюджету міста Борислава;
         3.19 проводить моніторинг змін, що вносяться до міського бюджету; забезпечує своєчасне внесення показників змін видаткової частини міського бюджету до програмного комплексу ІАС "Місцеві бюджети"; здійснює балансування дохідної та видаткової частин загального та спеціального фондів міського бюджету за рахунок відповідних джерел фінансування;
3.20 забезпечує своєчасне та цільове фінансування субвенцій з державного, обласного та інших бюджетів;
           3.21 приймає  участь у формуванні та реалізації  інвестиційних програм, підготовці заходів щодо регіонального розвитку; 
    3.22 здійснює у межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі, в розрізі економічної класифікації видатків бюджету, а також в розрізі класифікації кредитування бюджету - щодо надання кредитів з бюджету;
          3.23 розглядає звернення щодо виділення коштів із резервного фонду бюджету міста та готує пропозиції щодо прийняття відповідних рішень;
          3.24 застосовує попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення;
3.25 готує  рішення про застосування до учасників бюджетного процесу заходів впливу за порушення бюджетного законодавства, визначених пунктами 2—5 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України, у межах установлених повноважень на підставі протоколу про порушення бюджетного законодавства або акта ревізії та доданих до них матеріалів, зокрема, щодо:
зупинення операцій з бюджетними коштами;
призупинення бюджетних асигнувань;
зменшення бюджетних асигнувань;
повернення бюджетних коштів до відповідного бюджету;
3.26 надає методичну допомогу головним розпорядникам бюджетних коштів, розпорядникам нижчого рівня та одержувачам, Східницькій селишній раді з питань дотримання бюджетного законодавства;
3.27 бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
3.28 забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для посадових осіб відділу;
3.29 за дорученням начальника фінансового управління розглядає звернення, пропозиції, листи і скарги громадян, підприємств, установ та організацій, що надходять до відділу, готує відповідні пропозиції;
          3.30 опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів  міської ради;
3.31 готує щомісячні  та квартальні плани роботи відділу та звіти про їх виконання;
3.32 забезпечує вчасне та якісне виконання доручень та завдань, наданих відділу;
3.33 здійснює  інші  функції,  пов’язані   з  виконанням  покладених  на  нього завдань.
 
IV. Права відділу.
 
1. Бюджетний відділ у складі фінансового управління Бориславської міської ради має право:
1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів міської ради та виконкому, управління Державної казначейської служби України, інших державних органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності  інформацію, документи і матеріали з питань, що виникають під час складання, розгляду, затвердження і виконання бюджету та звітування про його виконання;
2) залучати фахівців інших виконавчих органів міської ради, управління Державної казначейської служби України у місті Бориславі Львівської області,  інших державних органів, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до компетенції фінансового управління міської ради;
3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи в частині складання та виконання міського бюджету міста Борислава;
4) користуватися в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, державних установ, системами зв’язку і комунікацій та іншими технічними засобами;
5) скликати в установленому порядку наради, приймати участь у проведенні семінарів з питань, що  належать до його компетенції;
6) здійснювати  перевірки  бюджетних  установ, згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень;
2. Відділ під час виконання покладених  на  нього завдань  взаємодіє  з іншими виконавчими органами міської ради, органами місцевого самоврядування, підприємствами,  установами,  організаціями,  головними розпорядниками, розпорядниками та одержувачами коштів міського бюджету, управлінням Державної казначейської служби України у місті Бориславі Львівської області, іншими органами.
 
V. Начальник відділу.
 
  1.  здійснює керівництво діяльністю відділу, розподіляє обов'язки між працівниками відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, визначає ступінь відповідальності працівників відділу; 
  2.  розробляє і подає на затвердження начальнику управління посадові інструкції посадових осіб бюджетного відділу;
  3. складає та підписує квартальні плани роботи відділу,  звіти про їх виконання,  приймає участь у підготовці річного плану;
  4. вживає заходи щодо підвищення ефективності роботи відділу, забезпечує підвищення особистої ділової кваліфікації, дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку  у відділі;
  5. забезпечує планування та формування видаткової частини бюджету міста, реалізує  заходи  щодо  виконання    видаткової  частини  бюджету,  проводить аналіз її виконання, підведення підсумків;
  6. контролює виконання міського бюджету по видатках та подає  звітність до вищестоящих органів;
  7. вносить  пропозиції  по  забезпеченню ефективного  використання коштів міського бюджету;
5.8 контролює у межах своєї компетенції дотримання законодавства;
5.9 надає пропозиції  начальнику фінансового управління  по заохоченню та застосуванню дисциплінарних стягнень до посадових осіб відділу;
5.10 забезпечує у межах своєї компетенції дотримання  працівниками відділу законодавства України з питань служби  в органах місцевого самоврядування та боротьби з корупцією;
  1.  координує  роботу  по програмно - цільового методу (ПЦМ) складання та виконання  міського  бюджету м. Борислава;
5.12 координує роботу та надає методологічну допомогу головним розпорядникам коштів міського бюджету по його виконанню;
  1.  розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, установ, організацій;
  2.  виконує  інші обов’язки, передбачені посадовою інструкцією та доручення, покладені  на  нього начальником  фінансового управління;
  3.  начальник відділу у разі невиконання або неналежного виконання покладених на нього повноважень несе відповідальність згідно з чинним законодавством;
  4.  виконує обов’язки начальника фінансового управління у разі тимчасової його відсутності;  
 5.16 у разі тимчасової відсутності начальника бюджетного відділу виконання його обов’язків покладається на головного спеціаліста цього відділу.
 
VI Фінансування
6.1 Бюджетний відділ у складі фінансового управління міської ради  утримується за рахунок коштів міського бюджету міста Борислава.
 

VII ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ


                                                                                                                                                                                       
                   7.1. Ліквідація і реорганізація відділу проводиться Бориславською міською радою в порядку , встановленому чинним законодавством України.
                   7.2. Зміни до Положення про відділ вносяться у тому порядку , у якому затверджується Положення відповідно до вимог чинного законодавства.
 
 
Секретар міської ради                                                              Ю.М.Химин  
             
 
                                                                                         
        
 
                                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                     рішення міської ради
                                                                                28 березня 2019 року №1779
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ доходів у складі  
фінансового управління Бориславської  міської ради
 
  1. Загальні положення
 
1.1 Відділ доходів  (далі – відділ)  у складі  фінансового управління Бориславської міської ради є виконавчим органом Бориславської міської ради .
 1.2 Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, Кодексом законів про працю в Україні, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
1.3.  Відділ очолює начальник, який призначається на посаду на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України та звільняється з посади за розпорядженням міського голови.
1.4. Посадові особи, що працюють в  відділі, є посадовими особами місцевого самоврядування , відповідно до цього Положення мають посадові повноваження і отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету міста Борислава.
 
  1. Основними завданнями відділу є:
 
 2.1 Забезпечення реалізації державної політики в бюджетній та небюджетній сферах шляхом прогнозу показників доходів і видатків та аналізу виконання міського бюджету м. Борислава за доходами і видатками;
 2.2 Складання розрахунків дохідної частини до проекту міського бюджету і подання їх на розгляд міської ради;
 2.3 Підготовка  пропозицій  щодо  фінансового  забезпечення  заходів соціально-економічного розвитку Бориславської міської ради;
 2.4. Розроблення  пропозицій  з  удосконалення  методів  бюджетного планування;
 2.5 Здійснення контролю за своєчасним складанням кошторисів бюджетних установ;
 2.6 Здійснення  загальної організації та управління виконанням міського бюджету,  координація  діяльності  учасників  бюджетного  процесу  з  питань виконання бюджету.
 
III. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
 
      2.1 Визначає на підставі показників, доведених Міністерством фінансів України,  розрахунків і пропозицій, наданих  структурними підрозділами  міської ради, органом державної податкової служби, іншими державними органами, дохідну частину бюджету міста Борислава на плановий бюджетний рік та прогноз на наступні за плановим два бюджетні періоди.
      2.2 Проводить на будь-якому етапі  складання і розгляду проекту міського бюджету аналіз бюджетних запитів, поданих головними розпорядниками бюджетних коштів, щодо їх відповідності  меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів.
      2.3 Приймає рішення про включення бюджетних запитів до пропозицій  проекту міського бюджету.
      2.4. Готує до проекту рішення про міський бюджет та матеріали до нього в обсягах, визначених статтею 76 Бюджетного кодексу України.
      2.5 Складає і подає на затвердження начальнику управління розпис доходів міського бюджету,  помісячний та річний розпис доходів затвердженого бюджету, вносить в установленому порядку зміни згідно рішень міської ради, про які повідомляє управління Державної казначейської служби України у місті Бориславі Львівської області, забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність такого розпису встановленим бюджетним призначенням.
        2.6 Забезпечує разом з органами, що контролюють справляння надходжень до бюджету,  Управлінням державної казначейської служби України у місті Бориславі Львівської області , іншими виконавчими органами міської ради та виконкому, аналіз та прогнозування надходження доходів до міського бюджету та  на основі статистичної, фінансової та бюджетної звітності готує пропозиції щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів.
   2.7 Спільно з відділом економіки бере участь у підготовці та поданні міській раді пропозицій про ставки місцевих податків і зборів, зміни або доповнення до них, здійснює аналіз надходжень їх в місцевий бюджет.
   2.8 Розглядає матеріали про надання, відповідно до діючого законодавства, окремим категоріям платників податків пільг по податках і зборах, які надходять до міського бюджету, готує відповідні пропозиції  на розгляд міської ради.
 2.9 Зводить показники  міського бюджету по доходах і видатках.
 2.10 Готує довідки, інформації та пояснюючі записки міському голові,  начальнику фінансового управління про стан надходження доходів до міського  бюджету в розрізі податків і зборів.
   2.11 Щоквартально надає інформацію до звіту  про виконання дохідної частини бюджету міста, аналітичну записку та пропозиції до проекту рішення на погодження  виконавчого комітету та затвердження  сесії міської ради.
  2.12. Готує офіційні висновки (зведення доходів) про перевиконання (недовиконання) дохідної частини загального фонду міського бюджету для прийняття рішення про внесення змін до міського бюджету та бюджету Східницької селищної ради.
 2.13. Співпрацює з виконавчими органами міської ради , постійними депутатськими комісіями, іншими органами влади по підготовці проектів рішень на розгляд комісій, засідань виконкому та сесій міської ради.
2.14 Здійснює своєчасний і якісний розгляд заяв і звернень громадян, підприємств, установ і організацій, вживає заходи по усуненню причин їх виникнення, враховуючи всі зауваження та пропозиції.
2.15 Здійснює перевірку висновків, наданих від органів, які контролюють справляння надходжень бюджету на повернення (перекидку) помилково та зайво сплачених податків, зборів та інших платежів з міського бюджету та подає на погодження начальнику фінансового управління.
2.16 Готує  у  межах  своєї  компетенції  матеріали та документи, необхідні для отримання позик для міського бюджету за рахунок Єдиного казначейського рахунку.
2.17 Забезпечує виконання державних та регіональних Програм за рахунок субвенцій з різних  рівнів бюджетів та коштів міського бюджету щодо проведення робіт по благоустрою, охороні навколишнього природного середовища, утримання та ремонту доріг комунальної власності та видатків, що фінансуються з бюджету розвитку.
2.18 Здійснює контроль за цільовим та ефективним використанням коштів на проведення робіт по благоустрою міста, охороні навколишнього природного середовища, утриманню та ремонту доріг комунальної власності, по капітальних видатках; перевіряє правильність складання кошторисів, планів асигнувань, цільових програм місцевого значення.
2.19 Готує угоди про передачу міжбюджетних трансфертів між рівнями бюджетів в межах повноважень відділу.
2.20. Виконує інші функції та доручення щодо формування дохідної та видаткової частин міського бюджету.
2.21 Проводить моніторинг змін, що вносяться до міського бюджету;
2.22 Вивчає методику та приймає участь у формуванні бюджету міста за програмно-цільовим методом (ПЦМ). Проводить моніторинг, контроль та оцінку програм за ПЦМ.
 2.23 Розробляє нормативно-правові акти місцевого значення – рішення міської ради та виконкому, розпорядження міського голови, положення, програми; проводить експертизу та погоджує проекти нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади, приймає участь в розробленні проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи. Здійснює розробку та експертизу проектів регуляторних актів,  відстеження їх результативності.
2.24 Аналізує бюджетну і фінансову звітність про виконання міського бюджету, інші фінансові звіти, подані управлінням Державної казначейської  служби України у місті Бориславі Львівської області.
2.25 Забезпечує комплексне впровадження системних і прикладних програмних засобів, здійснює розробку зведення оперативної і звітної економічної інформації, забезпечує впровадження безпаперового документообігу службової електронної кореспонденції  управління в системі Меgapolis.loda.gov.ua.
2.26 Складає помісячні і квартальні плани роботи, готує звіти про їх виконання.
2.27 Приймає  участь у формуванні та реалізації  інвестиційних програм, підготовці заходів щодо регіонального розвитку.
2.28 Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів  міської ради.
2.29 Надає методичну допомогу головним розпорядникам бюджетних коштів, розпорядникам нижчого рівня та одержувачам з питань дотримання бюджетного законодавства.
2.30 В межах компетенції відділу забезпечує доступ до публічної інформації, готує матеріали щодо планування, виконання міського бюджету, використання бюджетних коштів для розміщення на офіційному сайті міської ради;
2.31 Здійснює у межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі, в розрізі економічної класифікації видатків бюджету, а також в розрізі класифікації кредитування бюджету - щодо надання кредитів з бюджету.
2.32 Розглядає звернення щодо виділення коштів із резервного фонду бюджету міста та готує пропозиції щодо прийняття відповідних рішень;
2.33 Бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
2.34 Забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для посадових осіб відділу;
 2.35 Забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці та пожежної безпеки;
2.36 Здійснює інші передбачені законом повноваження.
 
IV. Права відділу.
 
4.1 Представляти фінансове управління  з питань, що належать до його компетенції та приймати участь в роботі комісій та робочих груп.
4.2 Надавати вказівки і роз’яснення бюджетним установам, одержувачам бюджетних коштів з питань складання та виконання  бюджету, кошторисів доходів та видатків, планів асигнувань.
          4.3 Одержувати в установленому законодавством порядку від виконавчих органів міської ради, управління Державного казначейства України у місті Бориславі Львівської області, Дрогобицького управління головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області  , інших державних органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності  інформацію, документи і матеріали з питань, що виникають під час складання, розгляду, затвердження і виконання бюджету та звітування про його виконання.
          4.4 Залучати фахівців інших виконавчих органів міської ради , управління Державної казначейської служби України у місті Бориславі Львівської області, Дрогобицького управління головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області  , інших державних органів, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до компетенції відділу.
           4.5 Користуватися в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, державних установ, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.
            4.6 Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції відділу.
           4.7 Відділ в установленому законодавством порядку та у межах своїх повноважень взаємодіє з іншими виконавчими органами міської ради,  інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
      4.8 Органи, що контролюють справляння надходжень до бюджету, подають відділу відповідні звіти, передбачені частиною третьою статті 59 та частиною третьою статті 60 Бюджетного кодексу України.
 4.9 Відділ в межах своїх повноважень здійснює  перевірки  бюджетних  установ міської  ради згідно з чинним законодавством. 
V. Начальник відділу:
 
5.1 Здійснює керівництво діяльністю відділу, розподіляє обов'язки між працівниками відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, визначає ступінь відповідальності працівників. 
5.2 Розробляє  посадові інструкції працівників відділу та подає на затвердження начальнику фінансового управління.
5.3 Складає місячні та квартальні плани роботи відділу, складає звіти про їх виконання,  приймає участь у підготовці річного плану роботи управління.
5.4 Вживає заходи щодо підвищення ефективності роботи відділу, забезпечує підвищення особистої ділової кваліфікації, дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку  у відділі;
5.5 Координує роботу і забезпечує планування та формування дохідної частини бюджету міста, реалізує  заходи  щодо  виконання    дохідної  частини  бюджету,  проводить аналіз її виконання, підведення підсумків.
5.6 Вносить  пропозиції  по  забезпеченню  ефективного  наповнення дохідної частини бюджету міста.
5.7 Надає пропозиції  начальнику фінансового управління  по заохоченню та застосуванню дисциплінарних стягнень до посадових осіб відділу
5.8 Забезпечує у межах своєї компетенції дотримання  працівниками відділу бюджетного та податкового законодавства України,  з питань служби в органах місцевого самоврядування та боротьби з корупцією.
5.9 Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, депутатів всіх рівнів.
5.10  Приймає участь у проведенні навчань для працівників управління.
5.11 Виконує  інші обов’язки, передбачені посадовою інструкцією та доручення начальника  управління. 
5.12 Начальник відділу у разі невиконання або неналежного виконання покладених на нього повноважень несе відповідальність згідно з чинним законодавством.
5.13 У разі тимчасової відсутності начальника відділу виконання його обов’язків покладається на головного спеціаліста цього відділу.
VI Фінансування
6.1 Відділ доходів у складі фінансового управління міської ради  утримується за рахунок коштів міського бюджету міста Борислава.

VII ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

                                                                                                                                                                                       
                   7.1. Ліквідація і реорганізація відділу проводиться Бориславською міською радою в порядку , встановленому чинним законодавством України.
                   7.2. Зміни до Положення про відділ вносяться у тому порядку , у якому затверджується Положення відповідно до вимог чинного законодавства.
 
 
Секретар міської ради                                                                          Ю.М.Химин
 
 
  
                                                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                     рішення міської ради
                                                                                28 березня 2019 року №1779
 
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ бухгалтерського обліку і звітності у складі
                     фінансового управління Бориславської міської ради
 
І.  Загальні положення.
 
1.1 Відділ  бухгалтерського обліку і звітності (далi - відділ) в складі фінансового управління  є виконавчим органом Бориславської міської ради.
1.2 Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, Кодексом законів про працю в Україні, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
1.3 Відділ очолює начальник, який призначається на посаду на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України та звільняється з посади за розпорядженням міського голови.
1.4. Посадові особи, що працюють в  відділі, є посадовими особами місцевого самоврядування , відповідно до цього Положення мають посадові повноваження і отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету міста Борислава.
         
ІІ. Основними завданнями відділу  є:
2.1 Ведення бухгалтерського облiку фiнансово-господарської дiяльностi  управління та складення звiтностi;
2.2 Вiдображення у документах достовiрної та у повному обсязi iнформацiї про господарськi операцiї i результати дiяльностi, необхiдної для оперативного управлiння бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фiнансовими i матерiальними (нематерiальними) ресурсами;
2.3 Ззабезпечення дотримання бюджетного законодавства при взяттi бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацiю таких зобов'язань, здiйснення платежiв вiдповiдно до взятих бюджетних зобов'язань, достовiрного та у повному обсязi вiдображення операцiй у бухгалтерському облiку та звiтностi;
2.4 Забезпечення контролю за наявнiстю i рухом майна, використанням фiнансових i матерiальних (нематерiальних) ресурсiв вiдповiдно до затверджених нормативiв i кошторисiв;
2.5 Запобiгання виникненню негативних явищ у фiнансово-господарськiй дiяльностi, виявлення i мобiлiзацiя внутрiшньогосподарських резервiв;
      2.6 Складання проекту кошторису управління, штатного розпису,    розрахунків та розшифровок до них і подання на розгляд начальнику управління;
      2.7 Забезпечення контролю,  проведення аналізу та  заходів по недопущенню дебіторської, кредиторської заборгованості по управлінню та  бюджетних установах міста;
2.8 Здійснення методичного керiвництва та контролю за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського облiку, складення фiнансової та бюджетної звiтностi в бюджетних установах міста, використання ними бюджетних коштів;
2.9 Ведення номенклатури справ управління; зберігання, оформлення та передача до архіву оброблених первинних документів.
 
ІІІ. Відділ бухгалтерського обліку та звітності вiдповiдно до покладених на нього завдань:
 
3.1 Веде бухгалтерський облiк вiдповiдно до нацiональних положень (стандартiв) бухгалтерського облiку в державному секторi, а також iнших нормативно-правових актiв щодо ведення бухгалтерського облiку, в тому числi з використанням унiфiкованої автоматизованої системи бухгалтерського облiку та звiтностi;
3.2 Складає на пiдставi даних бухгалтерського облiку фiнансову,  бюджетну, статистичну, податкову та пенсійну звітності (декларацiї) в порядку, встановленому законодавством та забезпечує своєчасне подання звітності у відповідні інстанції;
3.3 Здiйснює поточний контроль за дотриманням бюджетного законодавства при взяттi бюджетних зобов'язань, їх реєстрацiї в управлінні Державної казначейської служби України у місті Бориславі Львівської області, за здiйсненням платежiв вiдповiдно до взятих бюджетних зобов'язань;
3.4 Забезпечує цільове і ефективне використання бюджетних коштів, виділених на управління;
3.5 Своєчасно та у повному обсязi перераховує податки i збори (обов'язковi платежi) до вiдповiдних бюджетiв;
3.6  Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актiв щодо:
- використання фiнансових, матерiальних (нематерiальних) та iнформацiйних ресурсiв пiд час прийняття та оформлення документiв щодо проведення господарських операцiй;
- iнвентаризацiї необоротних активiв, товарно-матерiальних цiнностей, грошових коштiв, документiв, розрахункiв та iнших статей балансу;
3.7 Проводить аналiз даних бухгалтерського облiку та звiтностi, у тому числi зведеної звiтностi, щодо причин зростання дебiторської та кредиторської заборгованостi, розробляє та здiйснює заходи щодо стягнення дебiторської та погашення кредиторської заборгованостi, органiзовує та проводить роботу з її списання вiдповiдно до законодавства;
3.8 Забезпечує:
- дотримання порядку проведення розрахункiв за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетнi кошти;
- достовiрнiсть та правильнiсть оформлення iнформацiї, включеної до реєстрiв бюджетних зобов'язань та бюджетних фiнансових зобов'язань;
- повноту та достовiрнiсть даних пiдтвердних документiв, якi формуються та подаються в процесi казначейського обслуговування;
- зберiгання, оформлення та передачу до архiву оброблених первинних документiв, складення звiтностi;
- користувачiв у повному обсязi правдивою та неупередженою iнформацiєю про фiнансовий стан управління,  результати його дiяльностi та рух бюджетних коштiв;
- структурнi пiдроздiли управління даними бухгалтерського облiку та звiтностi для прийняття обґрунтованих управлiнських рiшень;
3.9 Бере участь у роботi з оформлення матерiалiв щодо нестачi, крадiжки грошових коштiв та майна, псування активiв;
3.10 Розробляє та забезпечує здiйснення заходiв щодо дотримання та пiдвищення рiвня фiнансово-бюджетної дисциплiни  та контролює виконання заходів працiвниками бухгалтерських служб бюджетних установ міста;
3.11 Здiйснює заходи щодо усунення порушень i недолiкiв, виявлених пiд час контрольних заходiв щодо дотриманням вимог бюджетного законодавства, проведених державними органами та управлінням;
3.12 Готує  у  межах  своєї  компетенції  матеріали та документи, необхідні для отримання позик для міського бюджету за рахунок Єдиного казначейського рахунку, для розміщення коштів міського бюджету на депозитних рахунках в установах банків;
           3.13 Розробляє нормативно-правові акти місцевого значення – рішення міської ради та виконкому, розпорядження міського голови, положення, програми; проводить експертизу та погоджує проекти нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади, приймає участь в розробленні проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи; готує проекти колективних договорів та положень управління;
          3.14 Здійснює нарахування і виплату в строки, передбачені чинним законодавством, заробітної плати працівникам управління та здійснює облік по заробітній платі;
          3.15 Бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
3.16 Забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників управління;
3.17 За дорученням начальника фінансового управління розглядає звернення, пропозиції, листи і скарги громадян, підприємств, установ та організацій, що надходять до бухгалтерської служби, готує відповідні пропозиції;
          3.18 Опрацьовує у  межах  своєї  компетенції  запити і звернення народних депутатів України та депутатів  міської ради;
 3.19 Готує щомісячні  та квартальні плани роботи відділу та звіти про їх виконання;
 3.20 забезпечує вчасне та якісне виконання доручень та завдань, наданих відділу;
 3.21 Здійснює  інші  функції,  пов’язані   з  виконанням  покладених  на  відділ завдань.
IV. Відділ бухгалтерського обліку і звітності  має право:
4.1 За дорученням начальника управління представляти фінансове управління в установленому порядку з питань, що вiдносяться до компетенцiї відділу, в органах державної влади, органах мiсцевого самоврядування, фондах загальнообов'язкового державного соцiального страхування, пiдприємствах, установах та органiзацiях незалежно вiд форми власностi;
4.2 Встановлювати обґрунтованi вимоги до порядку оформлення i подання до відділу  структурними пiдроздiлами управління первинних документiв для їх вiдображення у бухгалтерському облiку, а також здiйснювати контроль за їх дотриманням;
4.3 Одержувати вiд структурних пiдроздiлiв управління та бюджетних установ міста  необхiднi вiдомостi, довiдки та iншi матерiали, а також пояснення до них;
4.4 Вносити начальнику управління пропозицiї щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського облiку, складення звiтностi, здiйснення поточного контролю, провадження фiнансово-господарської дiяльностi;
  4.5 Скликати в установленому порядку наради, приймати участь у проведенні семінарів з питань, що  належать до його компетенції;
  4.6 Здійснювати  перевірки  бюджетних  установ міста згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень;
  7) взаємодіяти  з іншими підрозділами фінансового управління, виконавчими органами міської ради, підприємствами,  установами,  організаціями,  головними розпорядниками, розпорядниками та одержувачами коштів міського бюджету, Дрогобицьким управлінням головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області  , управлінням Державної казначейської служби України у місті Бориславі Львівської області, іншими органами.
 
V. Начальник  відділу бухгалтерського обліку і звітності , головний бухгалтер.
5.1  Керiвником відділу є начальник відділу бухгалтерського обліку і звітності - головний бухгалтер, який пiдпорядковується та є пiдзвiтним начальнику управління  .
5.2 Начальник відділу бухгалтерського обліку і звітності, головний бухгалтер:
- органiзовує роботу з ведення бухгалтерського облiку та забезпечує виконання завдань, покладених на відділ;
- здiйснює керiвництво дiяльнiстю відділу, забезпечує рацiональний та ефективний розподiл посадових обов'язкiв мiж її працiвниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту iнформацiї та запобiгання зловживанням пiд час ведення бухгалтерського облiку;
- несе персональну відповідальність за виконання покладених на службу завдань, визначає ступінь відповідальності працівників відділу; 
- розробляє  посадові інструкції працівників відділу та подає на затвердження начальнику фінансового управління;
- складає щомісячні та квартальні плани роботи відділу,  звіти про їх виконання,  приймає участь у підготовці річного плану роботи управління;
- вживає заходи щодо підвищення ефективності роботи відділу, забезпечує підвищення особистої ділової кваліфікації, дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку;
- погоджує проекти договорiв (контрактiв), у тому числi про повну iндивiдуальну матерiальну вiдповiдальнiсть, забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цiльового використання бюджетних коштiв та збереження майна;
- бере, у разi потреби, участь в органiзацiї та проведеннi перевiрки стану бухгалтерського облiку та звiтностi у бухгалтерських службах бюджетних установ міста;
- здiйснює у межах своїх повноважень заходи щодо вiдшкодування винними особами збиткiв вiд нестач, розтрат, крадiжок;
- складає проект кошторису управління, штатний розпис,    розрахунки та розшифровки до них і подає на розгляд начальнику управління;
- подає начальнику управління пропозицiї щодо:
1) визначення облiкової полiтики, змiни обраної облiкової полiтики з урахуванням особливостей дiяльностi управління i технологiї оброблення облiкових даних, у тому числi системи та форм внутрiшньогосподарського (управлiнського) облiку та правил документообiгу, додаткової системи рахункiв i регiстрiв аналiтичного облiку, звiтностi та контролю за господарськими операцiями;
   2) вибору та впровадження унiфiкованої автоматизованої системи бухгалтерського облiку та звiтностi з урахуванням особливостей дiяльностi управління;
3) створення умов для належного збереження майна, цiльового та ефективного використання фiнансових, матерiальних (нематерiальних), iнформацiйних та трудових ресурсiв;
4) визначення джерел погашення кредиторської заборгованостi, повернення кредитiв, отриманих з державного або мiсцевого бюджету;
  5) усунення порушень i недолiкiв, притягнення до вiдповiдальностi - удосконалення порядку здiйснення поточного контролю;
  - пiдписує звiтнiсть та документи, якi є пiдставою для:
  • перерахування податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв);
  • проведення розрахункiв вiдповiдно до укладених договорiв;
  • приймання i видачi грошових коштiв;
  • оприбуткування та списання рухомого i нерухомого майна;
  • проведення iнших господарських операцiй;
- вiдмовляє у прийняттi до облiку документiв, пiдготовлених з порушенням встановлених вимог, а також документiв щодо господарських операцiй, що проводяться з порушенням законодавства, та iнформує начальника управління про встановленi факти порушення бюджетного законодавства;
-  здiйснює контроль за:
1) вiдображенням у бухгалтерському облiку всiх господарських операцiй, що проводяться управлінням;
2) складенням звiтностi;
3) цiльовим та ефективним використанням фiнансових, матерiальних (нематерiальних), iнформацiйних та трудових ресурсiв, збереженням майна;
4) дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачi) рухомого та нерухомого майна управління;
5) правильнiстю проведення розрахункiв при здiйсненнi оплати товарiв, робiт та послуг, вiдповiднiстю перерахованих коштiв обсягам виконаних робiт, придбаних товарiв чи наданих послуг згiдно з умовами укладених договорiв, у тому числi договорiв оренди;
6) вiдповiднiстю взятих бюджетних зобов'язань  бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разi застосування програмно-цiльового методу в бюджетному процесi) та вiдповiднiстю платежiв взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням;
7) станом погашення та списання вiдповiдно до законодавства дебiторської і кредиторської заборгованостi управління та бюджетних установ міста;
8) додержанням вимог законодавства пiд час здiйснення попередньої оплати товарiв, робiт та послуг у разi їх закупiвлi за бюджетнi кошти;
9) оформленням матерiалiв щодо нестачi, крадiжки грошових коштiв та майна, псування активiв;
10) розробленням та здiйсненням заходiв щодо дотримання та пiдвищення рiвня фiнансово-бюджетної дисциплiни працiвникiв бухгалтерської відділу;
11) виконанням головними бухгалтерами бюджетних установ міста  функцiй з контролю;
- погоджує документи, пов'язанi з витрачанням фонду заробiтної плати, встановленням посадових окладiв i надбавок працiвникам;
- виконує iншi обов'язки, передбаченi законодавством.
- у разi тимчасової вiдсутностi начальника відділу (вiдрядження, вiдпустки, тимчасової втрати працездатностi тощо) виконання його обов'язкiв покладається на головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку і звідності.
- оцiнку виконання начальником відділу своїх повноважень проводиться вiдповiдно до порядку, затвердженого Мiністерством фінансів України.
- начальник відділу у разi невиконання або неналежного виконання покладених на нього повноважень несе вiдповiдальнiсть згiдно iз законодавством.
 
VI Фінансування
6.1 Відділ бухгалтерського обліку і звітності у складі фінансового управління міської ради  утримується за рахунок коштів міського бюджету міста Борислава.
 

VII ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ


                   7.1. Ліквідація і реорганізація відділу проводиться Бориславською міською радою в порядку , встановленому чинним законодавством України.
                   7.2. Зміни до Положення про відділ вносяться у тому порядку , у якому затверджується Положення відповідно до вимог чинного законодавства.
 
 

Секретар міської ради                                                                 Ю.М.Химин