РІШЕННЯ № 2553

Про затвердження Положення про громадський бюджет м.Борислава у новій редакції

БОРИСЛАВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ
26 серпня 2020 року Борислав №2553
 
 
Про затвердження Положення про
громадський бюджет м.Борислава
у новій редакції
 
Відповідно до ст.25, 26, 64 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, беручи до уваги рішення  постійної комісії з питань планування бюджету і  фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики від06.08.2020 р. №89/3,  доповідну записку спеціаліста I категорії відділу розвитку міста М.Заікіної від 23.06.2020 р., з метою впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу коштів міського бюджету м. Борислава та розвитку демократичного процесу шляхом обговорення громадою напрямів використання бюджетних коштів, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
            1. Затвердити Положення про громадський бюджет м.Борислава у новій редакції, що додається.
            2. Фінансовому управлінню міської ради (Ю.Петрів) при формуванні бюджету на 2021-2023 роки передбачити видатки на фінансування громадського бюджету м.Борислава за рахунок коштів загального фонду міського бюджету м. Борислава.
            3.  Визнати таким, що втратило чинність рішення Бориславської міської ради від   30 травня 2019року  №1871 “Про затвердження Положення про громадський бюджет м.Борислава”.
            4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Р.Садлівського, заступників міського голови С.Солоненко та Р.Гарасимів згідно з розподілом їх функціональних обов’язків та  постійну комісію з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики (Б.Городиський).
 
Міський голова                                                                                                      І.Яворський
 
 

                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                   рішення міської ради                                         2019 р. №                                              ___                      від  26.08.2020 р.  №2553
ПОЛОЖЕННЯ
про громадський бюджет м.Борислава у новій редакції
Положення про громадський бюджет міста Борислава (надалі - Положення) визначає основні засади процесу взаємодії органів місцевого самоврядування міста Борислава та мешканців територіальної громади міста Борислава або населених пунктів, які увійдуть до Бориславської ОТГ щодо впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу коштів міського бюджету.
Це Положення розроблено з урахуванням норм Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також з використанням досвіду Республіки Польща у галузі партиципаторного (громадського)  бюджетування.
Положення впроваджується з метою активізації участі громадян у прийнятті рішень місцевого значення, забезпечення прозорості та відкритості діяльності органів місцевого самоврядування та впровадження кращих європейських практик взаємодії влади і громади.
Розділ 1.
Основні терміни, які вживаються в даному Положенні
  1. Громадський бюджет м.Борислава - це частина міського бюджету міста Борислава, обсяг якого визначається щорічно згідно з рішенням міської ради про міський бюджет на відповідний рік. Кошти громадського бюджету м.Борислава спрямовуються на реалізацію кращих розвиткових проєктів, які надійшли до Бориславської міської ради від мешканців територіальної громади міста Борислава або (та) населених пунктів, які увійдуть до Бориславської ОТГ.
  2. Проєктна пропозиція – пропозиція, яка має підтримку не менше 21 члена територіальної громади, має чіткий план дій, комплекс робіт, задум, ідею, викладені у вигляді опису з відповідним обґрунтуванням, розрахунками витрат, кресленнями, мапами, схемами, фотографіями, що розкривають сутність замислу та можливість його практичної реалізації за рахунок коштів громадського бюджету м.Борислава. Може бути реалізована протягом бюджетного року з врахуванням обсягу коштів, пріоритетних напрямків, визначених міською радою, та оформлена за формою, згідно з Додатком 1.
     Всі проєктні пропозиції поділяються на три види:
  • малі проєкти (від 5,0 тис.грн. до 49,0 тис.грн.);
  • великі проєкти (від 50,0 тис.грн. до 100,0 тис.грн.);
  • проєкти, які будуть мати додаткове співфінансування у вигляді спонсорського внеску громади (від 5,0 тис.грн. до 100.0 тис.грн.).
 
  1. Конкурс – це відбір проєктних пропозицій, який дає можливість відібрати кращі з надісланих на розгляд пропозицій шляхом електронного голосування членами територіальної  громади міста Борислава або населених пунктів, які увійдуть до Бориславської ОТГ.
  2. Автор проєкту – член територіальної громади міста, віком від 16 років, а також громадські, благодійні організації, органи самоорганізації населення, які здійснюють свою діяльність на території міста Борислава та інших населених пунктів, які увійдуть до Бориславської ОТГ та в порядку, визначеному цим положенням підготували та подали проєкт для фінансування з громадського бюджету.
  3. Картка оцінки проєкту - документ встановленої форми для проведення аналізу поданих проєктів, затверджений цим Положенням згідно з Додатком 3;
  4. Голосування - процес визначення проєктів-переможців серед відібраних проєктів мешканцями, які зареєстровані та проживають в межах територіальної громади міста Борислава або населених пунктів, які увійдуть до Бориславської ОТГ.
  5. Е-сервіс “Громадський бюджет“ – це онлайн сервіс, який дозволяє здійснювати голосування за проєктні пропозиції, допущені до голосування у рамках громадського бюджету м. Борислава, використовуючи BankID, електронно-цифровий підпис або інший метод ідентифікації.
 
Розділ 2.
Загальні положення
  1. Фінансування громадського бюджету у місті Бориславі проводиться за рахунок коштів міського бюджету м.Борислава.
  2. Загальний обсяг громадського бюджету м.Борислава на бюджетний рік визначається рішенням міської ради і складає не менше 0,2 відсотка затвердженого обсягу доходів загального фонду міського бюджету міста Борислава (без трансфертів) на відповідний бюджетний період.
  3. Загальний обсяг бюджету буде визначений при формуванні бюджету на наступний бюджетний рік з врахуванням громад, які увійдуть до Бориславської ОТГ.
  4. За рахунок коштів громадського бюджету фінансуються проєкти членів територіальної громади міста Борислава або населених пунктів, які увійдуть до Бориславської ОТГ, віком від 16 років, а також громадські та благодійні організації, органи самоорганізації населення, які здійснюють свою діяльність на території міста Борислава або населених пунктів, які увійдуть до Бориславської ОТГ; реалізація проєктів можлива протягом одного бюджетного року.
  5. У випадку, якщо реалізація проєкту передбачає використання земельної ділянки, приміщення чи об’єкту, вони повинні належати до комунальної власності територіальної  громади міста Борислава або до населених пунктів, які увійдуть до Бориславської ОТГ.
  6. Бориславська міська рада визначає пріоритетні напрямки фінансування проєктних пропозицій в рамках громадського бюджету, які вказуються у Програмі соціально-економічного розвитку міста Борислава на поточний рік.
 
 
  1. Проєкти повинні бути спрямовані на:
 
урбаністика (розвиток живого, сталого, безпечного і здорового міського середовища; екологічні ініціативи: розвиток громадських просторів та вело-інфраструктури; формування креативного та інвестиційного міського середовища; культурно-історичний та спортивно-оздоровчий  розвиток міста; створення нових інтернет зон у громадському просторі міста);
 
благоустрій (санітарне очищення, розчищення, осушення та озеленення територій загального користування, зовнішнє впорядкування дворів вулиць, площ, скверів, водойм; покращення транспортної інфраструктури, використання енергозберігаючих технологій та відновлювальних джерел енергії, вуличне освітлення).
 
Проєкти не передбачають закупівлю обладнання, інвентаря тощо без виконання подальших будівельно-монтажних робіт.
 
У кошторисі кожного проєкту необхідно зарезервувати 10-20% від суми проєкту на непередбачувані витрати.
 
  1. Інформація про перебіг актуальних подій та пропоновані проєкти розміщується у  розділі «Громадський бюджет міста Борислава» на офіційному сайті Бориславської міської ради за адресою:    
           https://boryslavrada.gov.ua/hromadskyi-biudzhet-boryslava/
 
 
Розділ 3.
Порядок утворення, права та обов’язки конкурсної комісії
3.1.   Конкурсна комісія – орган для координації процесу відбору проєктних пропозицій для фінансування з громадського бюджету, попереднього розгляду та оцінки поданих проєктів, аналізу поданих проєктів для фінансування з громадського бюджету, контролю за виконанням відібраних проєктних пропозицій та попереднього розгляду звіту про виконання проєктів, відібраних для фінансування з громадського бюджету, створений розпорядженням міського голови. До складу комісії входять не менше 7 членів з числа представників громадських об’єднань, членів ОСББ, депутатів міської ради, посадових осіб виконавчого органу міської ради. Комісія вважається правомочною, коли є присутня більшість членів від загального складу. 
3.2.     Права та обовязки  конкурсної комісії:
- отримувати інформацію про хід реалізації проєктів, які фінансуються громадським Бюджетом;
- визначати уповноваженого представника для доповідей та співдоповідей з питань громадського бюджету на засіданнях постійних комісій і пленарних засіданнях ради;
- визначати проєкти рекомендовані для підтримки громадським бюджетом;
- заслуховувати кожного автора проєкту з короткою презентацією поданого проєкту у разі потреби;
- заслуховувати розпорядників коштів з питань реалізації проєктів громадського бюджету;
           - рекомендувати проєктні пропозиції для виставлення на голосування членами територіальної громади міста Борислава або (та) населених пунктів, які увійдуть до Бориславської ОТГ;
            - завчасно повідомляти шляхом розміщення на офіційному веб-сайті ради про час та місце проведення засідання.
3.4.   Конкурсна комісія працює у формі засідань, які проводяться гласно та відкрито. Рішення на засіданні конкурсної комісії ухвалюються більшістю членів від загального складу та оформлюються протоколом. Протоколи засідань підписуються головою комісії та секретарем комісії та оприлюднюються на офіційному веб-сайті ради у розділі «Громадський бюджет міста Борислава».
           Міський голова та депутати ради можуть брати участь в роботі комісії з правом дорадчого голосу.
3.5.    На своєму першому засіданні конкурсна комісія обирає зі свого складу голову комісії та секретаря комісії. Як правило, секретарем комісії є представник профільного виконавчого органу міської ради.
 
Розділ 4.
Порядок подання проєктів
4.1. Проєкти, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету, може подати будь-який член територіальної громади міста Борислава або населених пунктів, які увійдуть до Бориславської ОТГ з урахуванням вимог п.п. 4.2, 4.3 та 1.2.
4.2. Проєкти, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету, може стосуватись лише одного об’єкта (наприклад: вулиці, парку, двору, скверу, площ, водойм  тощо).
4.3. Не допускається подання більше ніж однієї проєктної пропозиції на один і той самий об’єкт.
4.4. Для проєктів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету, необхідно заповнити бланк за формою згідно з Додатком 1 до цього Положення.
До проєкту додається список з підписами щонайменше 21 особи, зазначених в п.2.3, за формою згідно із Додатком 2 до цього Положення, які підтримують пропозицію (проєкт).
4.4. Проєкти подаються в електронному вигляді до відділу розвитку міста Бориславської  міської ради   invest.bor@ukr.net
4.5. Кожен член територіальної громади  міста Борислава або населених пунктів, які увійдуть до Бориславської ОТГ може подати на конкурс  не більше, ніж один проєкт, реалізація якого відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету, в поточному році.
4.6. Проєкти приймаються щороку, (01.09 – 30.09 кожного поточного року),  протягом  30  календарних  днів, шляхом  заповнення та подання у відділ розвитку міста Бориславської міської ради спеціальної форми (Додаток 1, Додаток 2), розміщеної на офіційному веб-сайті ради у розділі «Громадський бюджет міста Борислава» з моменту оголошення конкурсу.
Конкурс триває вересень-листопад кожного поточного року.
4.7. Заповнені бланки проєктів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету (за винятком сторінок, які містять персональні дані авторів проєкту і на розповсюдження яких останні не дали своєї згоди), оприлюднюються у Е-сервісі “Громадський бюджет“.
4.8. Автор проєкту може у будь-який момент зняти свій проєкт з розгляду до початку голосування.
4.9. Об’єднання проєктів можливе лише за взаємною згодою авторів проєктів.
4.10. Внесення змін щодо суті пропозиції (проєкту) можливе лише за згодою авторів проєкту.
 
Розділ 5.
Порядок аналізу та розгляду проєктів
5.1. Забезпечення організації розгляду проєктів здійснює відділ розвитку міста Бориславської міської ради (відповідальна особа), який:
5.1.1. Здійснює підготовку оголошення про початок конкурсу. Веде реєстр отриманих проєктних пропозицій та оприлюднює його на веб-сайті Бориславської міської ради на наступний день після закінчення подання проєктних пропозицій.
5.1.2. Здійснює перевірку правильності заповнення бланку згідно із вимогами цього Положення, у тому числі щодо відповідності кількості зібраних підписів.
5.1.3. У разі, якщо проєкт є неповний або заповнений з помилками, відповідальна особа електронною поштою повідомляє про це автора проєкту з проханням надати необхідну інформацію або внести корективи протягом 5 календарних днів з дня отримання інформації про доопрацювання проєкту. У разі відмови внести корективи або якщо такі корективи не були внесені протягом 7 календарних днів з дня отримання відповідної інформації пропозиція відхиляється. Проєкти, що подані пізніше, ніж за 5 робочих днів до завершення подання проєктних пропозицій, не будуть одержувати рецензію на доопрацювання.
5.1.4. Відповідальна особа відмовляє в реєстрації проєктної пропозиції щодо об’єкта, який зазначено в іншій, уже зареєстрованій проєктній пропозиції.
5.1.5. Передає копію проєкту до відповідних виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, постійних депутатських комісій для проведення аналізу проєкту на предмет пропозицій та зауважень до кожного проєкту.
5.2. Виконавчі органи міської ради, комунальні підприємства, постійні депутатські комісії протягом 14 календарних днів з дня отримання проєкту здійснюють їх аналіз з урахуванням положення 5.1.3.
5.3. Якщо виконавчі органи міської ради, комунальні підприємства, постійні депутатські комісії заперечують щодо можливості реалізації поданого проєкту, мають зауваження та пропозиції, то такий проєкт додатково скеровується на розгляд конкурсної комісії, на які запрошуються автори проєкту.
 5.4. Будь-які втручання у проєктні пропозиції, у тому числі зміни об’єкта чи об’єднання з іншими, можливі лише за згодою авторів проєктів.
5.5. Протягом 10 днів конкурсна комісія оцінює подані проєктні пропозиції з висновками та рекомендаціями та укладає переліки позитивно і негативно оцінених проєктів.
5.6. Подані проєктні пропозиції, які пройшли оцінку конкурсної комісії із зазначенням результатів розгляду кожного проєкту, разом з додатками протягом 3-х днів розміщуються для голосування на веб-сайті Бориславської міської ради у розділі «Громадський бюджет міста Борислава» з посиланням на Е-сервіс “Громадський бюджет“.
Розділ 6.
Організація голосування
6.1. Голосування проводиться протягом 15 днів після попереднього розгляду конкурсною комісією та оприлюднення всіх проєктів на офіційному веб-сайті ради. Забороняється продовжувати термін голосування через тимчасові технічні несправності Е-сервісу «Громадський бюджет».
6.2.  Відбір проєктів для фінансування за рахунок коштів громадського бюджету, які отримали позитивну оцінку і були виставлені на голосування, здійснюють члени територіальної громади міста Борислава або (та) населених пунктів, які увійдуть до Бориславської ОТГ на офіційному веб-сайті ради у розділі «Громадський бюджет міста Борислава» з посиланням на Е-сервіс “Громадський бюджет“.
6.3. Кожен мешканець, якому виповнилось 16 років може віддати один голос за малий проєкт, один голос за великий проєкт та один голос за проєкт, який буде мати додаткове співфінансування у вигляді спонсорського внеску громади.                                                         
                                                                                                                                                6.4. Підрахунок голосів, здійснених за допомогою е-голосування, на своєму засіданні здійснює Конкурсна комісія. Голоси, які були подані з порушенням даного Положення, дискваліфікуються  та не враховуються при підрахунку голосів. Дані порушення розглядаються на засіданні Конкурсної комісії і відображаються в протоколі засідання.
6.5. Голова конкурсної комісії через офіційний веб-сайт ради повідомляє про результати  голосування та визначення переможців.
 
Розділ 7.
Встановлення результатів та визначення переможців
7.1. Встановлення підсумків голосування передбачає підрахунок голосів через електронну систему, відданих за кожну окремо виставлену на голосування проєктну пропозицію.
7.2. У разі, якщо проєкти набирають однакову кількість голосів, то пріоритетними вважаються ті, які потребують менший обсяг фінансування.
7.3. Рекомендованими до реалізації вважатимуться ті проєктні пропозиції, які набрали найбільшу кількість голосів, з урахуванням положень пунктів 7.5., до
вичерпання обсягу коштів громадського бюджету в місті Бориславі, виділених на реалізацію громадського бюджету на поточний рік.
7.4. У разі нестачі коштів на реалізацію пропозиції чергового проєкту з переліку, складеного відповідно до норм пункту 7.3, до уваги береться перша з пропозицій переліку, орієнтовна вартість реалізації якої не призведе до перевищення суми коштів, виділених для реалізації проєктів.
7.5. Проєкти, які шляхом голосування відповідно до розділу 7.3 були рекомендованими, подаються до постійної комісії з питань планування бюджету і  фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики та виносяться нею на розгляд найближчої чергової сесії міської ради.
7.6. Пропозиції, які будуть затвердженні рішенням міської ради, підлягають фінансуванню за рахунок коштів громадського бюджету на наступний бюджетний рік.
На виконання проєктних пропозицій у 2021 році, передбачено суму в розмірі 400,00 тис.грн.
7.7. Після затвердження рішенням міської ради переліку переможців,  не допускається внесення змін до проєктів, окрім їх найменувань.  
 
Розділ 8.
Порядок звітування за результатами реалізації проєктів
8.1. Реалізація проєктів покладається на розпорядників коштів, визначених рішенням міської ради, яким затверджено перелік проєктів-переможців громадського бюджету м. Борислава на відповідний рік.
8.3. Розпорядники коштів зобов’язані щомісячно інформувати відділ розвитку міста міської ради про хід виконання кожного проєкту громадського бюджету               м. Борислава.
          8.4. Відділ розвитку міста міської ради узагальнює подану розпорядниками коштів інформацію. Після завершення запланованих робіт щодо кожного проєкту на веб-сайті ради публікується фото реалізованих проєктів.
         
Секретар міської ради                                                                           Ю.Химин
      
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                             Додаток 1
до Положення про громадський бюджет міста Борислава у новій редакції
 
БЛАНК ПРОЄКТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Дата надходження:  __________________________________________
Включено до реєстру поданих проєктів за № __________
ПІП та підпис особи що реєструє:  _________________________________________________________________
1. Назва проєкту (в межах одного речення)
 
 
 
 
2. Тип проєкту (підкреслити): малий; великий; проєкт, який має додаткове співфінансування.
3. Пріоритетні напрямки проєкту:   ____________________________________
__________________________________________________________________
4. Місце реалізації проєкту (адреса, кадастровий номер земельної ділянки, зображення з Google-мапи та ін..):
 
 
 
 
 
 
5. Опис проєкту (основна мета проєкту; проблема, на вирішення якої він спрямований; запропоновані рішення; пояснення, чому саме цей проєкт повинен бути реалізований і яким чином його реалізація вплине на подальше життя мешканців).
 
 
 
 
 
 
6. Обгрунтування бенефіціарів проєкту (основні групи мешканців, які зможуть користуватися результатами проєкту)
 
 
 
 
 
7. Інформація щодо очікуваних результатів у випадку реалізації проєкту.
 
 
 
 
 
8.  Орієнтовний кошторис (вартість) проєкту
9. Інша інформація, яка може бути додана (фотографії,мапи, схеми, креслення тощо) 
10. Автор проєктної пропозиції (сторінку друкувати на окремому аркуші)
Прізвище     _______________________________________
Ім’я              _______________________________________
По-батькові _______________________________________
Дата народження   __________________________________  
Місце проживання___________________________________                
Телефон:   ___________________________________________
Адреса електронної пошти:  ____________________________
Згода на обробку персональних даних:
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 – VI  я, ________________________________________________________
(прізвище, ім’я та по-батькові повністю)
даю згоду на обробку моїх персональних даних (згідно ідентифікації через Банк ID)
___________________       ____________________________               _______                                                                                                                                  
      Підпис                                                  ПІБ                                                      Дата
Секретар міської ради                                                                           Ю.Химин   
                                                                               
                                                                                               Додаток 2
до Положення про громадський бюджет міста Борислава у новій редакції
 
            
Перелік мешканців територіальної громади м. Борислава або (та) населених пунктів, які увійдуть до Бориславської ОТГ, які підтримують проєкт, що реалізуватиметься за рахунок коштів Громадського бюджету м.Борислава у _____ році (окрім авторів проєкту)
Я підтримую проєктну пропозицію:
 
(назва відповідно до пункту 1 бланку проєктної пропозиції
  

(назва )
 
автор : _______________________________________________________________
                             Прізвище, ім’я, по-батькові

п/п
Ім’я, прізвище, побатькові Адреса Телефон Підпис
1.        
2.        
3.        
4.        
5.        
6.        
7.        
8.        
9.        
10.        
11.        
12.        
13.        
14.        
15.        
16.        
17.        
18.        
19.        
20.        
21.        
Секретар міської ради                                                                           Ю.Химин
Додаток 3
 
до Положення про громадський бюджет міста Борислава у новій редакції
 
Ідентифікаційний номер проєкту
(вписує уповноважений робочий орган, згідно з реєстром)
 
            Картка оцінки проєкту,
реалізація якого відбуватиметься за рахунок коштів Громадського бюджету м.Борислава   у  ________році
Розділ І. Попередня оцінка проєкту з точки зору правильності і повноти заповнення бланку проєктної пропозиції (Додаток 1, додаток2)  (заповнює уповноважений робочий орган)
1.1. Найменування виконавчих органів міської ради (управлінь та відділів), до повноважень яких відноситься проєкт.
1.2. Форма проєкту заповнена згідно з вимогами, немає необхідності запрошувати автора проєкту для отримання додаткової інформації.
а)    так
б)   ні (які недоліки? яких даних недостатньо?)
 
(Дата)   П.І.Б. відповідальної особи
уповноваженого робочого органу

ВСІ ПУНКТИ Є ОБОВЯЗКОВИМИ ДЛЯ ЗАПОВНЕННЯ!
Розділ ІІ. Аналіз проєкту на предмет можливості або неможливості його реалізації (заповнює секретар Конкурсної комісії або відповідальна особа, визначена Конкурсною комісією, за підсумками засідання Конкурсної комісії).
2.1. Форма проєкту містить всю інформацію, необхідну для здійснення аналізу пропозиції проєкту на предмет можливості/неможливості його реалізації.
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
  1. Інформацію, що викладена в формі проєкту, було доповнено автором проєкту.
а)   так (зазначити, яку саме інформацію надано додатково)
б)   ні
2.3.Запропонований проєкт стосується повноважень Бориславської міської ради
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
2.4. Запропонований проєкт відповідає чинному законодавству та нормативно правовим актам, в т.ч. Генеральному плану міста Борислава, земельному кодексу, архітектурно-будівельним нормам (якщо це пов’язано з пропонованим проектом)
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
2.5. Запропонований проєкт відповідає пріоритетам і цілям викладених в Програмі соціально-економічного та культурного розвитку міста Борислава
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
 
 
 
  1. Реалізація запропонованого проєкту відбуватиметься протягом одного бюджетного року і спрямована на кінцевий результат :
а)   так
б)   ні (зазначити чіткі причини)
  1. Кошторис проєкту, поданий автором проєкту для його реалізації:
а)   приймається без додаткових зауважень
б)   з зауваженнями (необхідно внести відповідні зауваження за пропонованою нижче формою)
 
Складові проєкту Витрати за кошторисом Витрати за кошторисом
  Запропоновані автором проєкту Зміни, внесені Конкурсною комісією
1.    
2.    
3.    
4.    
5.    
6.    
 

 
Загальна сума проєкту, пропонована автором, складає___ __________гривень.
 
Загальна сума проєкту, відкоригована згідно з зауваженнями Конкурсної комісії, складає __________ гривень (заповнюється за потреби)
Обґрунтування внесених змін:
2.8.Існує необхідність розробки проєктно-кошторисної документації проєкту за рахунок коштів міського бюджету
а)   так
б)   ні
  1. Висновок, стосовно технічних можливостей реалізації запропонованого проєкту:
а)   позитивний
б)   негативний (зазначити чіткі причини)
2.10.Висновок стосовно доцільності реалізації запропонованого завдання в контексті законодавчих вимог щодо економії бюджетних коштів:
 
 а) позитивний
 
б) негативний (зазначити конкретні причини)
 
2.11 Висновок виконавчого органу міської ради (виконавчих органів міської ради), до компетенції яких відноситься реалізація даного проєкту, згідно з п.1.1. розділу 1 цього документу, щодо можливості реалізації запропонованого проєкту та можливих додаткових дій, пов’язаних з його реалізацією (наприклад, в частині статусу земельної ділянки, на якій пропонується реалізувати проєкт, отримання додаткових погоджень тощо).
а)      позитивно
б)   негативно (зазначити чіткі причини відмови)
2.12.Чи реалізація запропонованого проєкту передбачає витрати в майбутньому (наприклад, витрати на утримання, поточний ремонт і т.д.)
а) так (які у річному вимірі?)
б) ні
Розділ ІІІ. Рекомендації щодо внесення проєкту, запропонованого до фінансування за рахунок коштів Громадського бюджету м.Борислава, в перелік проєктів для голосування т.ч. опис передумов, які можуть зашкодити реалізації пропозиції (проєкту) та інші зауваження, що є важливими для реалізації запропонованого проєкту)*
а)   позитивні
б)   негативні
Обґрунтування/зауваження:
*Заповнюються за підсумками засідання Конкурсної комісії, підсумки якого оформляються протоколом за підписом голови та секретаря Конкурсної комісії м.Борислава,
«______ »__________ р.
П.І.Б. та підпис голови та секретаря Конкурсної комісії
Секретар міської ради                                                                           Ю.Химин