ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 893-mr6-2024
БОРИСЛАВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
року | м. Борислав | № ________ |
Про внесення змін у рішення Бориславської міської ради Львівської області від 27 квітня 2023 року № 1306 «Про здійснення повноваження у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та уповноваження старост надавати адміністративні послуги»
Відповідно до статті 26, підпункту 5 пункту б частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 4, частини 2 статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», статей 12, 13 Закону України «Про адміністративні послуги», пунктів 3.2, 3.3, 3.6, 4.2.3, 4.3, 5.4, 5.5, 5.6 Наказу Міністерства юстиції України від 29.10.2012р. № 1578/5 «Про затвердження Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання», беручи до уваги доповідну запискуАльони Хомич, в.о. начальника відділу надання адміністративних послуг міської ради та рішення постійної комісії з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики від _______________ №___________, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни у рішення Бориславської міської ради Львівської області від 27 квітня 2023 року № 1306 «Про здійснення повноваження у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та уповноваження старост надавати адміністративні послуги», а саме:
1.1 Пункт 2 викласти у такій редакції:
«2. Уповноважити та покласти відповідальність за проведення державної реєстрації актів цивільного стану про народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті, з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільного стану у Бориславській міській територіальній громаді на:
Андрущакевич Оксану Михайлівну, адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради;
Свищ Мар’яну Сергіївну, адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради;
Навроцьку Лідію Михайлівну, адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради;
Блюма Михайла Степановича, старосту с.Уріж, с.Винники, с.Мокряни, с.Підмонастирок;
Лисика Андрія Степановича, старосту с.Попелі;
Михальську Наталію Юліанівну, старосту Ясенице-Сільнянського старостинського округу;
Колодій Ірину Ігорівну, адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради;
Навроцьку Наталію Михайлівну, адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради;
Багрій Марію Миколаївну, адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради.»
1.2. Пункт 21 викласти у такій редакції:
«21. Покласти на:
Андрущакевич Оксану Михайлівну, адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради, обов’язки щодо здійснення державної реєстрації актів цивільного стану, ведення обліку, прийняття від старост, визначеним пунктом 2 цього рішення звітів за встановленими формами, складання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, їх зберігання, за встановленими формами, проставляння підпису, печатки на свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану та відповідальність за проставляння печатки на свідоцтвах, які видаватимуться Мар’яною Свищ та Лідією Навроцькою, адміністраторами відділу надання адміністративних послуг міської ради;
Свищ Мар’яну Сергіївну, адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради, обов’язки щодо здійснення державної реєстрації актів цивільного стану та проставляння підпису на свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану;
Навроцьку Лідію Михайлівну, адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради, обов’язки щодо здійснення державної реєстрації актів цивільного стану та проставляння підпису на свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану;
Колодій Ірину Ігорівну, адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради, обов’язки щодо здійснення державної реєстрації актів цивільного стану та проставляння підпису на свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану;
Навроцьку Наталію Михайлівну, адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради, обов’язки щодо здійснення державної реєстрації актів цивільного стану та проставляння підпису на свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану;
Багрій Марію Миколаївну, адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради, обов’язки щодо здійснення державної реєстрації актів цивільного стану та проставляння підпису на свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану;
Блюма Михайла Степановича, старосту с.Уріж, с.Винники, с.Мокряни, с.Підмонастирок, обов’язки щодо здійснення державної реєстрації актів цивільного стану, проставляння підпису, печатки на свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану, відповідальність за отримання, зберігання, використання і подання звітності про використання свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану в межах повноважень, визначених у абзаці 1 пункту 21 цього рішення та за проставляння печатки на свідоцтвах, які видаватимуться Іриною Колодій, адміністратором відділу надання адміністративних послуг міської ради;
Лисика Андрія Степановича, старосту с. Попелі, обов’язки щодо здійснення державної реєстрації актів цивільного стану, проставляння підпису печатки на свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану, відповідальність за отримання, зберігання, використання і подання звітності про використання свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану в межах повноважень визначених у абзаці 1 пункту 21 цього рішення та за проставляння печатки на свідоцтвах, які видаватимуться Наталею Навроцькою, адміністратором відділу надання адміністративних послуг міської ради;
Михальську Наталію Юліанівну, старосту Ясенице-Сільнянського старостинського округу обов’язки щодо здійснення державної реєстрації актів цивільного стану, проставляння підпису, печатки на свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану, відповідальність за отримання, зберігання, використання і подання звітності про використання свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану в межах повноважень визначених у абзаці 1 пункту 21 цього рішення та за проставляння печатки на свідоцтвах, які видаватимуться, які видаватимуться Марією Багрій, адміністратором відділу надання адміністративних послуг міської ради.»
1.3. Пункт 22 викласти у такій редакції:
«22. На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) виконання повноважень та обов’язків:
Андрущакевич Оксани Михайлівни, адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради виконання повноважень та обов’язків щодо здійснення державної реєстрації актів цивільного стану, ведення обліку, звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, їх зберігання, проставляння печатки на свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану(які видаватимуться Мар’яною Свищ та Лідією Навроцькою), покласти на адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради Свищ Мар’яну Сергіївну;
Блюма Михайла Степановича, старости с.Уріж, с.Винники, с.Мокряни, с.Підмонастирок виконання обов’язків щодо проставляння печатки, відповідальність за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану покласти на адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради Ірину Колодій;
Лисика Андрія Степановича, старосту с.Попелі, виконання обов’язків, щодо проставляння печатки, відповідальність за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану покласти на адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради Наталію Навроцьку;
Михальсьої Наталії Юліанівни, старости Ясенице-Сільнянського старостинського округу виконання обов’язків щодо проставляння печатки, відповідальність за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану покласти на адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради Марію Багрій.»
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Кобилецького Ігоря та постійну комісію з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики (Зелінський Руслан).
Міський голова Ігор ЯВОРСЬКИЙ