ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 945-mr6-2024

РІШЕННЯ
___________________ м. Борислав № ________  
  Про затвердження Порядку списання майна комунальної власності Бориславської міської територіальної громади
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2007 року № 1314 «Про затвердження Порядку списання об’єктів державної власності» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 06 червня 2007 року № 803 «Про затвердження Порядку відчуження об’єктів державної власності» (зі змінами), беручи до уваги  рішення постійної комісії з питань управління комунальною власністю, торговельного та побутового обслуговування, громадського харчування, зовнішньоекономічної діяльності від ______2024 року № ____ , лист управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури Бориславської міської ради від 06 серпня 2024 року № 01-20/148, з метою встановлення єдиних правил списання майна, що перебуває у комунальній власності Бориславської міської територіальної громади, міська рада
 
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Порядок списання майна комунальної власності Бориславської міської територіальної громади, що додається .
2. Рішення Бориславської міської ради від  03 липня 2008 року № 651  «Про затвердження Порядку списання майна комунальних підприємств, бюджетних установ та орендованого майна» вважати таким, що втратило чинність.
           3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря міської ради Юрія Химина та постійну комісію з питань комунальної власності, торговельного та побутового обслуговування, громадського харчування, зовнішньоекономічної діяльності (Андрій Андросов).
 
 
Міський голова                                                                                          Ігор  ЯВОРСЬКИЙ
 
Додаток
до рішення міської ради
_____________ № _____
 
Порядок
списання майна комунальної власності
Бориславської  міської територіальної громади
 

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2007 року №1314 «Про затвердження Порядку списання об’єктів державної власності» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 06 червня 2007 року № 803 «Про затвердження Порядку відчуження об’єктів державної власності» (зі змінами).
1.2. Цей Порядок визначає механізм списання об’єктів комунальної власності Бориславської міської територіальної громади, якими є: об’єкти незавершеного будівництва (незавершені капітальні інвестиції в основні засоби), матеріальні активи, що відповідно до законодавства визнають основними фондами (засобами), інші необоротні матеріальні активи (далі — майно), що обліковується на балансі комунальних підприємств (комерційних та некомерційних), установ,  закладів, організацій Бориславської міської територіальної громади (далі - суб’єкти господарювання).
Інші терміни, які використовуються у цьому Порядку, вживаються у значенні, наведеному в законодавчих актах, що регулюють питання правового режиму власності відповідного майна та питання управління майном, його оцінки та бухгалтерського обліку.
1.3. Майно списують суб’єкти господарювання у спосіб, передбачений цим Порядком.
1.4. Цей Порядок є обов’язковим до виконання суб’єктами господарювання та його дія поширюється на майно, яке належить до комунальної власності Бориславської міської територіальної громади, перебуває на балансі та закріплено за суб'єктами господарювання на праві господарського відання або оперативного управління.
1.5. Дія цього Порядку не поширюється на майно, порядок списання якого визначається окремими законами (об'єкти житлового фонду, об'єкти цивільної оборони, цілісні майнові комплекси підприємств), та майно, надане в концесію, створене у зв'язку з виконанням умов концесійного договору або придбане за рахунок інвестицій, передбачених концесійним договором, музейні цінності, тощо. А також — на запаси, нематеріальні та фінансові активи і фінансові інвестиції.
1.6. Списують майно суб’єкти господарювання, на балансі яких воно перебуває, відповідно до вимог цього Порядку, якщо воно:
а) морально застаріло чи фізично зносилося, непридатне для подальшого використання та його відновлення є економічно недоцільним (у т. ч. у зв’язку з будівництвом нових об’єктів — будівлі, споруди, що підлягають знесенню; реконструкцією та технічним переоснащенням);
б) пошкоджене внаслідок аварії, стихійного лиха, воєнних дій чи атмосферного впливу  та таке, що зруйноване внаслідок тривалого використання за умови, що його відновлення є економічно недоцільним i воно не може бути реалізоване;
в) виявлене в результаті інвентаризації як нестача.
1.7. Знос, нарахований у розмірі 100 % вартості основних засобів, не може бути підставою для їх списання.
1.8. Списання майна з балансу суб'єктів господарювання  здійснюється шляхом їх:
-відчуження (продажу, безоплатної передачі);
-ліквідації.
 
2. Повноваження щодо прийняття рішення про списання майна
2.1. Списання майна здійснюється суб’єктом господарювання, на балансі якого перебуває майно, після надання згоди/дозволу на його списання. Таке рішення  приймає залежно від вартості майна та його виду уповноважений орган з прийняття рішення про списання майна:
а) Бориславська міська рада Львівської області (далі –Рада):
- списання будівель, споруд, приміщень (об’єктів нерухомого майна), передавальних пристроїв, транспортних засобів незалежно від їх первісної вартості, ступеня зносу та строку експлуатації;
- списання основних засобів, первісна (переоцінена) вартість яких становить більш як 50,0 тис. грн. за одиницю (комплект);
б) виконавчий комітет Бориславської міської  (далі –Виконком) - списання основних засобів первісною (переоціненою) вартістю від 10,0 тис. грн. до 50,0 тис. грн. за одиницю (комплект);
в) управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури Бориславської міської ради (далі Управління) - списання основних засобів первісною (переоціненою) вартістю від 5,0 тис. грн. до 10,0 тис. грн. за одиницю (комплект);
г) суб’єкт господарювання - списання основних засобів (крім об’єктів нерухомого майна та транспортних засобів)  первісною (переоціненою) вартістю до 5,0 тис. грн. за одиницю (комплект) за рішенням керівника суб’єкта господарювання на балансі якого перебуває майно, що пропонується до списання.
2.2. При прийнятті рішення про списання основних засобів в усіх випадках, передбачених цим Порядком, визначається спосіб їх списання.
 
3. Утворення комісії зі списання майна, її завдання та повноваження
3.1. Для визначення факту непридатності майна і встановлення неможливості або неефективності проведення його відновлювального ремонту, а також для оформлення необхідної документації на списання цього майна наказом керівника суб’єкта господарювання створюється комісія зі списання майна (далі − Комісія) у складі:
- голови комісії (керівник суб’єкта господарювання або його заступник);
- заступника голови комісії (головний бухгалтер або його заступник (або особа, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку));
- членів комісії, а саме працівників бухгалтерії, які обліковують матеріальні цінності, інженерних, технічних, технологічних, будівельних, обліково-економічних та інших служб суб’єкта господарювання, а також залучених інших фахівців на розсуд керівника.
3.2. Повноваження з визначення непридатності майна можуть бути також надані постійно діючій  інвентаризаційній комісії.
3.3. Для участі в роботі комісії можуть залучатись представники органу управління, інших виконавчих органів Ради.
3.4. Для участі в роботі комісії із списання майна, що перебувають під наглядом державних інспекцій (автомобілів, нагрівальних котлів, підйомників, тощо) залучається представник відповідної інспекції, який підписує акт про списання або передає комісії свій письмовий висновок, що додається до акта.
3.5. Право визначення непридатності матеріальних цінностей і встановлення неможливості або неефективності проведення відновлювального ремонту наказом керівника підприємства може бути надано Комісії.
3.6. Комісія:
1) проводить в установленому законодавством порядку інвентаризацію майна, що пропонується до списання, та, за її результатами, складає відповідний акт;
2) проводить огляд майна, що підлягає списанню, з використанням необхідної технічної документації (технічних паспортів, поверхових планів, відомостей про дефекти тощо), а також даних бухгалтерського обліку;
3) визначає економічну (технічну) доцільність чи недоцільність відновлення та/або подальшого використання  майна підприємством та вносить пропозиції про його продаж, безоплатну передачу чи ліквідацію;
4) встановлює конкретні причини списання майна: моральна застарілість чи фізична зношеність; непридатність для подальшого використання суб’єктом господарювання, зокрема у зв'язку з будівництвом, розширенням, реконструкцією і технічним переоснащенням; порушення нормальних умов експлуатації; пошкодження внаслідок аварії чи стихійного лиха та неможливість відновлення, виявлення його в результаті інвентаризації як нестачі та ін.;
5) визначає можливість використання окремих вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів об'єкта, що підлягає списанню;
6) складає відповідно до законодавства акти на списання майна;
7) здійснює контроль за вилученням з майна, що підлягає списанню:
- придатних вузлів, деталей, матеріалів, агрегатів та конструктивних предметів відокремленого комплексу, які будуть отримані від розбирання та демонтажу списаного об’єкта основних засобів в результаті його ліквідації;
- вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння;
- визначає їхню кількість, вагу та контролює здачу на склад і оприбуткування на відповідних балансових рахунках.
3.7. За результатами проведеної роботи складається протокол засідання комісії, до якого додаються:
- акт інвентаризації майна, що пропонується до списання (додаток 2);
- акт технічного стану майна, що пропонується до списання, довільної форми (не додається у разі списання майна, виявленого в результаті інвентаризації як нестача);
- акт на списання майна (викладаються у вигляді актів про списання матеріальних цінностей за встановленою типовою формою Мінфіном). Акти подаються на розгляд керівника суб’єкта господарювання, який приймає рішення про їх затвердження;
інші документи (копія акта про аварію, висновки відповідних інспекцій, державних органів тощо (за наявності)).
В актах технічного стану майна зазначаються: рік виготовлення (будівництва) майна, дата введення в експлуатацію, обсяг проведеної роботи з модернізації, модифікації, добудови, дообладнання і реконструкції, стан основних частин, деталей і вузлів, конструктивних елементів тощо.
3.8. При списанні з балансу суб’єктів господарювання майна, яке вибуло внаслідок непередбачених подій, до акта про списання додається копія акта про подію з поясненням причин, які викликали її. У разі списання майна, пошкодженого внаслідок аварії, до акта на його списання додається належним чином завірена копія акта про аварію, в якій зазначаються причини, що призвели до неї; у разі списання майна, пошкодженого внаслідок стихійного лиха або воєнних дій − належним чином завірені копії документів, що підтверджують факт стихійного лиха / воєнних дій.
3.9. Якщо в результаті ліквідації майна, окремі деталі, вузли, матеріали можуть бути використані чи підлягають продажу, передачі в установленому порядку, комісією  складається додатковий акт.
3.10. У протоколі засідання комісії зазначаються пропозиції щодо шляхів використання майна, списання якого за висновками комісії є недоцільним, заходи з відшкодування вартості майна, в результаті інвентаризації якого виявлена нестача, чи розукомплектованого, зазначається пропозиція про списання майна шляхом ліквідації, продажу чи безоплатної передачі.
3.11. Протокол засідання комісії підписується всіма членами комісії. У разі незгоди з рішенням комісії її члени мають право викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.
3.12. Протокол засідання комісії, акт інвентаризації, акти на списання майна та технічного стану затверджуються керівником суб’єкта господарювання.
 
4. Порядок списання майна шляхом ліквідації
4.1. Списання майна шляхом ліквідації, в т. ч. його розбирання та демонтаж  дозволяється (крім випадків пошкодження майна внаслідок аварії чи стихійного лиха), тільки після отримання дозволу на списання (відповідно до пункту 2.1. Порядку).
4.2. Для отримання дозволу на списання майна шляхом ліквідації до Ради суб’єкт господарювання надає наступні документи:
- клопотання суб’єкта господарювання з пропозицією на списання та техніко-економічним обґрунтуванням необхідності списання майна;
- копія наказу суб’єкта господарювання про створення Комісії;
- відомості про майно, що пропонується до списання (додаток 1), згідно з даними бухгалтерського обліку;
- акт інвентаризації майна, що пропонується до списання (додаток 2);
- акти технічного стану майна, що пропонується до списання, довільної форми (не додаються у разі списання майна, виявленого в результаті інвентаризації як нестача);
- письмовий висновок експерта про неможливість або неефективність проведення відновлювального ремонту (за потреби);
- відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, що пропонується списати (разом з відповідними підтверджуючими документами);
- відомості про об'єкти незавершеного будівництва, а саме: дата початку та припинення будівництва, затверджена загальна вартість, вартість робіт, виконаних на дату припинення будівництва тощо;
- висновок спеціалізованої організації про технічний стан (про непридатність) об’єкта нерухомості, що пропонується до списання;
- фотоматеріали об’єкта списання;
- лист-погодження органу управління суб’єкта господарювання.
У разі потреби можуть бути затребувані додаткові документи, необхідні для прийняття рішення (технічні паспорти, витяги з реєстрів, висновки спеціалізованих організацій, договори (проєкти договорів) тощо).
Керівник суб’єкта господарювання несе відповідальність за зміст наданих документів та достовірність наведених у них даних.
4.3.  Суб’єкт господарювання відображає на рахунках бухгалтерського обліку факти проведення відповідних господарських операцій в порядку, установленому Мінфіном. При цьому майно, виявлене в результаті інвентаризації як нестача, суб’єкти списують і в подальшому відображають його вартість у бухгалтерському обліку в порядку, установленому Мінфіном. Суб’єкт господарювання оприбутковує отримані в результаті списання майна:
усі вузли, деталі, матеріали та агрегати розібраного та демонтованого обладнання:
 - придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання з відображенням на рахунках  бухгалтерського обліку запасів;
 - непридатні для використання — як вторинну сировину (металобрухт тощо) i вони підлягають обов’язковій здачі суб’єкту господарювання, що провадять діяльність зі  збору такої сировини;
4.4. Оцінку придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, отриманих в результаті списання  майна, суб’єкт господарювання проводить відповідно до законодавства. Тобто їх оцінку проводить Комісія за чистою вартістю реалізації або в оцінці можливого використання, яка може бути визначена, виходячи з вартості подібних запасів/основних засобів за наявності їх на балансі суб’єкта господарювання з урахуванням ступеня їх придатності до експлуатації (згідно оціночної вартості, визначеної Комісією).
4.5. Вилучені після демонтажу та розбирання майна вузли, деталі, матеріали та агрегати, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, підлягають здачі суб'єктам господарювання, які провадять діяльність із збирання та первинної обробки брухту і відходів дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння.
4.6. Якщо технічні паспорти основних засобів, які можуть містити дорогоцінні метали, відсутні або в них не вказано потрібних деталей, необхідно отримати висновок щодо вмісту у них дорогоцінних металів від фахівців (виробників або організацій, які займаються їх ремонтом та обслуговуванням).
4.7. Комп'ютерна, офісна та інша побутова техніка, яка містить у собі чорні та кольорові метали (їх сплави), а також компоненти, небезпечні для навколишнього середовища або здоров'я людини, обов'язково піддягає утилізації.
4.8. Утилізація комп'ютерної, офісної та іншої побутової техніки відбувається із врахуванням вимог нормативно-правових актів, що регулюють порядок поводження із відходами дорогоцінних металів та металобрухтом.
4.9. Забороняється знищувати, здавати у брухт з кольорових і чорних металів техніку, апаратуру, прилади та інші вироби, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, без попереднього їх вилучення.
 
5. Порядок списання майна шляхом безоплатної передачі
5.1. Безоплатна передача майна, що є комунальною власністю Бориславської міської територіальної громади, з комунальної власності до інших форм власності здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
5.2. Безоплатна передача майна, яке належить до комунальної власності Бориславської міської територіальної громади в межах комунальної власності, здійснюється суб’єктом господарювання, на балансі якого це майно перебуває, після отримання на це відповідного дозволу, який надається:
- на безоплатну передачу об’єктів нерухомого майна, транспортних засобів та основних засобів, первісна (переоцінена) вартість яких становить більш як 50,0 тис. грн. − Радою;
- на безоплатну передачу основних засобів (окрім об’єктів нерухомого майна та транспортних засобів), первісна (переоцінена) вартість яких становить до 50,0 тис. грн. − Виконкомом.
5.3. Для отримання дозволу на безоплатну передачу майна, яке належить до комунальної власності Бориславської міської територіальної громади в межах  комунальної власності до Ради  суб’ єкт господарювання надає наступні документи:
- клопотання суб’єкта господарювання з пропозицією на списання та техніко-економічним обґрунтуванням необхідності списання майна;
- копія наказу суб’єкта господарювання про створення Комісії;
- відомості про майно, що пропонується до списання (додаток 1), згідно з даними бухгалтерського обліку;
- акт інвентаризації майна, що пропонується до списання (додаток 2);
- акт технічного стану майна, що пропонується до списання, довільної форми (не додається у разі списання майна, виявленого в результаті інвентаризації як нестача);
- при безоплатній передачі транспортного засобу, крім зазначених вище документів, копію технічного паспорта;
- при безоплатній передачі об'єктів незавершеного будівництва відомості про об'єкти незавершеного будівництва, а саме: дата початку і припинення будівництва, затверджена загальна вартість, вартість робіт, виконаних станом на дату припинення будівництва (ким і коли затверджено завдання на проектування, загальна кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт, кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт, виконаних до їх припинення, стадії виконання робіт).
У разі потреби можуть бути затребувані додаткові документи, необхідні для прийняття рішення (технічні паспорти, витяги з реєстрів, висновки спеціалізованих організацій, договори (проєкти договорів) тощо).
Приймання-передача комунального майна оформляється актом приймання-передачі.
 
6. Порядок списання майна шляхом продажу (рухомого майна)
6.1. Списання майна шляхом продажу (відчуження) здійснюється безпосередньо суб’єктом господарювання, на балансі якого це майно перебуває, лише після надання дозволу на підставі рішення Ради. Порядок відчуження об’єктів комунальної власності Бориславської міської територіальної громади регулюється та здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06 червня 2007 року № 803 «Про затвердження Порядку відчуження об’єктів державної власності».
6.2. Продаж (відчуження)  майна не має обмежувати провадження суб'єктом господарювання виробничої та іншої діяльності. Відчуження можливе, якщо відповідно до економічних, технічних (або інших) показників подальше використання майна є неможливим та/або економічно недоцільним та відчуження майна не  впливає на цілісність майнового комплексу суб’єкта господарювання або його структурного підрозділу (крім випадків відчуження майна у процедурі ліквідації за рішенням суб’єкта управління).
6.3.  Для отримання дозволу на  продаж (відчуження)   майна до Ради  суб’єкт господарювання надає наступні документи:
- клопотання суб’єкта господарювання з пропозицією на списання та техніко-економічним обґрунтуванням необхідності списання майна;
- копія наказу суб’єкта господарювання про створення Комісії;
- відомості про майно, що пропонується до списання (додаток 1), згідно з даними бухгалтерського обліку;
- акт інвентаризації майна, що пропонується до списання (додаток 2);
- акт технічного стану майна, що пропонується до списання, довільної форми (не додається у разі списання майна, виявленого в результаті інвентаризації як нестача);
- лист-погодження про продаж (відчуження) органу управління суб’єкта господарювання;
- у разі продажу (відчуження) транспортного засобу −  копію технічного паспорта;
 У разі потреби можуть бути затребувані додаткові документи, необхідні для прийняття рішення (технічні паспорти, витяги з реєстрів, висновки спеціалізованих організацій, договори (проєкти договорів) тощо).
6.4.Рішення про надання згоди на відчуження майна приймається Радою, а про відмову в наданні такої згоди надається у формі листа.
6.5. Організатором аукціону виступає суб’єкт господарювання, на балансі якого перебуває майно, що підлягає відчуженню( продажу).
6.6. Продаж (відчуження) майна здійснюється виключно на електронних аукціонах в електронній торговій системі.
Електронний аукціон проводиться відповідно до договору, що укладається між організатором аукціону та операторами електронних майданчиків.
6.7. Організатор аукціону самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній торговій системі та на офіційному сайті Ради оголошення про проведення аукціону.
6.8. Стартова ціна майна встановлюється на рівні його балансової вартості.
У разі коли балансова вартість майна, що пропонується до продажу, відсутня або дорівнює нулю, така вартість визначається на підставі вартості, визначеної відповідно до Методики оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2003 р. № 1891.
Незалежна оцінка майна, що пропонується до відчуження, проводиться відповідно до законодавства про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність на замовлення суб’єкта господарювання.
Керівник (голова ліквідаційної комісії) суб’єкта господарювання, на балансі якого перебуває об’єкт відчуження, забезпечує збереження зазначеного майна до набуття покупцем права власності на придбаний об’єкт.
6.9. Договір за результатами проведення електронного аукціону укладається між суб’єктом господарювання та переможцем електронного аукціону.
6.10. Кошти, що надійшли від продажу майна, залишаються в розпорядженні  суб’єкта господарювання та за наявності заборгованості з виплати заробітної плати насамперед спрямовуються (якщо інше не встановлено законом) на погашення такої заборгованості та заборгованості за податками і зборами (обов’язковими платежами), а також на оновлення матеріально-технічної бази.
6.11. У разі коли майно було виставлено на аукціон не менш 3-х разів, і за результатами цих аукціонів не було продано,  суб’єкт господарювання  має право звернутися до Ради про надання дозволу на списання у інший спосіб ніж відчуження шляхом продажу на електронному аукціоні.
6.12. Суб’єкт господарювання протягом 30 календарних днів з моменту реалізації майна надає Управлінню звіт за результатами відчуження майна та використання коштів (додаток 3).
 
7. Прикінцеві положення
7.1. Кошти, що надійшли в результаті списання майна, залишаються в розпорядженні  суб’єкта господарювання та за наявності заборгованості з виплати заробітної плати насамперед спрямовуються (якщо інше не встановлено законом) на погашення такої заборгованості та заборгованості за податками і зборами (обов’язковими платежами), а також на оновлення матеріально-технічної бази.
7.2. Рішення про відмову в наданні згоди на списання майна приймається у разі, коли:
- майно не відповідає вимогам, визначеним у пункті 1.6 цього Порядку;
- суб’єкт господарювання  подав не повний пакет документів передбачений цим Порядком, а також коли у документах наявні суперечності;
- у техніко-економічному обґрунтуванні необхідності списання майна відсутнє обґрунтування, тощо.
7.3. Процедура списання майна вважається закінченою з моменту подання суб’єктом господарювання Управлінню звіту про списання майна (додаток 4).
7.4. Керівник суб’єкта господарювання організовує та забезпечує дотримання процедури списання майна відповідно до цього Порядку та несе персональну відповідальність за її належне проведення згідно чинного законодавства.
 
 
Секретар міської ради                                                                                       Юрій ХИМИН
 
                                                 Додаток 1 до Порядку


                                                                                       ЗАТВЕРДЖУЮ                                         
                                                                          _________________________
                                                                                  (керівник  підприємства)
                                                                                               ___________   _____________
  (підпис)        (ініціали та прізвище)
                                                                     ______   ______________20__ р.
                                                                        М. П.
 
ВІДОМОСТІ
про майно, що пропонується до списання
станом на ___ ____________ 20__ р.

з/п
Найменування об'єкта Рік випуску/
дата введення в експлуатацію
Номер об'єкта Інформація про проведення модернізації, модифікації, добудови, дообладнання, реконструкції Вартість здійснених капітальних інвестицій, грн Первісна (переоцінена) вартість, грн Сума нарахованого зносу, грн Балансова (залишкова) вартість, грн Ліквідаційна вартість, грн
інвен-тарний (номен-клатурний) заводсь-кий паспортний
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
                       
                                                     Усього:
Дані про дорогоцінні метали ________________________________________________________________
                                                                                   (подаються у разі їх наявності за кожним об'єктом)
_________________________________________________________________________________________
Головний бухгалтер ______________________
(підпис)
___________________________
(ініціали та прізвище)
 
                                                                                                             Додаток 2 до Порядку
 
               ЗАТВЕРДЖУЮ
________________________________
              (керівник  підприємства)
___________   ___________________
       (підпис)             (ініціали та прізвище)
_______   _________________20__ р.
М. П.
 
АКТ
інвентаризації майна, що пропонується до списання
_________________________________________________________________________________________
  (найменування суб'єкта господарювання та його місцезнаходження (цеху, дільниці тощо), де проводилась інвентаризація)
На підставі наказу (розпорядження) від ___ ___________ 20__ р. № ___
комісією у складі __________________________________________________________________________
                                                                                   (посада, прізвище та ініціали членів комісії)
_________________________________________________________________________________________
проведено інвентаризацію майна комунальної власності, що пропонується до списання і відображається на субрахунку № ___ станом на ___ ___________ 20__ р.
Інвентаризацію розпочато ___ ___________ 20__ р.
Інвентаризацію закінчено ___ ___________ 20__ р.
Під час проведення інвентаризації встановлено таке:
 

з/п
Наймену-вання об'єкта Рік випуску / дата
введення в експлуатацію
Номер об'єкта Станом на ___ _________ 20__ р. При-
мітка
інвен-
тарний (номенкла-турний)
заводсь-кий пас-
портний
фактично виявлено за даними бухгалтерського обліку
            кількість первісна (перео-
цінена) вартість, грн
кількість первісна (перео-
цінена) вартість, грн
 
 
Усього
Усього за актом: __________________________________________________________________________
                                                                                            (цифрами і словами)
1) загальна кількість об'єктів (фактично) ______________________________________________________
                                                                                                                     (цифрами і словами)
2) на суму, гривень (фактично) ______________________________________________________________
                                                                                                                     (цифрами і словами)
 
Голова комісії: ____________
(посада)
____________
(підпис)
________________
(ініціали та прізвище)
Члени комісії: ____________ ____________ ________________
  ____________ ____________ ________________
  ____________ ____________ ________________
                                                                                                                                                                                                                                     Додаток 3 до Порядку
 
                                                                                 ЗАТВЕРДЖУЮ
                                                            ________________________________
                                                                             (керівник  підприємства)
                                                                              _____________________________
(підпис)         (ініціали та прізвище)
                                                                               _______   _________________20__ р.
                                                                 М. П.
 
ЗВІТ
за результатами відчуження та використання коштів,
отриманих від продажу основних засобів (рухомого майна)

з/п
Назва, адреса підприємства Назва органу, який надав дозвіл на відчу­ження Номер та дата документа, яким був наданий дозвіл Назва, інвен­тарний (номенклатурний)  номер об'єкта продажу Назва, адреса посеред­ника з продажу Назва, адреса  покупця Номер, дата реєстрації контракту (договору купівлі-продажу) Сума коштів, отриманих від продажу, номер рахунка Використання коштів згідно з  техніко-економічним  обґрунтуванням Фактичне використання коштів Примітки
Призначення Обсяг Призначення Обсяг
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14  
                             
                             
 
Керівник підприємства   ______________________         _________________________________
                                                                              (підпис)                                    (прізвище та ініціали)
            Головний бухгалтер   ____________________          ___________________________
                     М.П.                            (підпис)                                   (прізвище та ініціали)
                                  Додаток 4 до Порядку
 
                                                                        ЗАТВЕРДЖУЮ
                                                            ________________________________
                                                                          (керівник  підприємства)
                                                                              ___________   ___________________
                                                                             (підпис)             (ініціали та прізвище)
                                                                              _______   _________________20__ р.
                                                               М. П.
ЗВІТ
про списання майна комунальної власності
 

з/п
Найменування об’єкта Рік випуску, дата введення в експлуа-тацію Інвентарний (номенклатурний)  номер Заводський номер Витрати на списан-ня об’єкта
(грн)
Оприбутковано в результаті списання Отримано коштів в результаті реалізації матеріалів, сировини тощо
(грн)
Напрями використання коштів Документи, що підтверджують отримання коштів
Придатних вузлів та агрегатів Матеріалів Сировини Основних засобів Загальна вартість
(грн)
Кількість Вартість Кількість Вартість Кількість Вартість Кількість Вартість
                                   
                                   
                                   
 
     Усього
 
Голова комісії:        ____________     ______________________
                                          (підпис)                (ініціали та прізвище)
 
Члени комісії:         ____________     ______________________
                                   ____________     ______________________