27 лютого 2020 року | Борислав | №2341 |
Про затвердження внесення змін до Програми розвитку туризму та рекреації в місті Бориславі на 2019 – 2021 роки |
Міський голова | І. Яворський |
№ з/п |
Назва завдання | Перелік заходів завдання | Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу | Фінансування | Очікуваний результат | |
Джерела | Обсяги, тис. грн. | ||||||
Захід VІ Створення айдентики міста та маркетингової стратегії: - розробка однієї концепції логотипу та презентація; - розробка графічних елементів: ділова документація (бланк, шаблон візитівки, папка); -варіанти сувенірної продукції; - розробка шрифтової частини логотипу (підбір шрифтів для графічного стилю; художнє допрацювання шрифту для текстової частини лого або розробка індивідуального, при необхідності); - розробка маркетингової стратегії (дослідження туристичних потенціалів; розробка рекомендацій по розвитку туристичних потенціалів; розробка інструкцій та рекомендацій по розвитку нових туристичних магнітів регіону); |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки айдентики міста Борислава та маркетингової стратегії, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста) |
Міський бюджет | 49,990 | Розроблена айдентика міста та маркетингова стратегія. Підвищення рівня впізнаваності та формування позитивного іміджу м.Борислава, збільшення потоку туристів, залучення інвестицій, підвищення рівня конкурентоспро-можності серед інших міст України і як наслідок – збільшення дохідної частини міського бюджету |
||
Захід VІІ Призовий фонд |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу, тис. грн. |
Виконавчий коміте міської ради | Міський бюджет | 10,0 | Підвищення активності мешканців м.Борислава. Налагодження комунікації між владою та мешканцями |