ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 349-mr6-2021

БОРИСЛАВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ
 _____________2021_ Борислав №____________
 
 
 
Про  затвердження Положення про Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в Бориславській міській територіальній громаді у новій редакції
 
        Відповідно до п.42 ч.1 ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.ст.10,17 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”, Закону України „Про благоустрій населених пунктів”, Правил благоустрою та порядку утримання території міста Борислава затверджених рішенням Бориславської міської ради від 17 червня 2010 року, розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 №718-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Львівської області», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», разом зі змінами, які внесені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 23 листопада 2020 року №284 «ЗМІНИ до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності» міська рада
В И Р І Ш И Л А:
 
    1.Затвердити Положення про Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в Бориславській міській територіальній громаді у новій редакції, що додається.
 
          2.Управлінню комунальної власності, земельних відносин та архітектури  міської ради (Кікіс Роман) рішення оприлюднити у місцевих засобах масової інформації та розмістити на офіційному веб - сайті міської ради.
 
3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря міської ради Химина Юрія.
 
 
 
 
Міський голова   Ігор ЯВОРСЬКИЙ
 

                                                                                                                                                                                                     
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення  
Бориславської міської ради
від ______________   № ____
 
 
Положення про Порядок
розміщення тимчасових  споруд для провадження
підприємницької діяльності в  Бориславській міській територіальній громаді
 
1.Загальна частина.
 
1.1. Положення розроблено на підставі Конституції України, Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Правил благоустрою та порядку утримання території міста Борислава затверджених рішенням Бориславської міської ради від 17.06.2010 року, розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 №718-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Львівської області», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», разом зі змінами, які внесені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 23 листопада 2020 року №284 «ЗМІНИ до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності».
 
1.2. Розміщення тимчасових споруд на землях Бориславської міської територіальної громади  проводиться у відповідності до містобудівної документації  та цього Порядку.
 
1.3. Розміщення ТС у межах ринків, як  торговельного об’єкта,  визначається планувальною документацією  території або проектною документацією його споруди.
 
1.4. Дія цього Положення не поширюється на тимчасові споруди, що розміщуються на землях дорожнього господарства, у тому числі у межах смуги відведення, уздовж автомобільних доріг загального користування. Розміщення тимчасових торгових споруд здійснюється відповідно до Закону України "Про автомобільні дороги", ст.71 Земельного кодексу України та ст.31 Закону України «Про транспорт».
 
1.5. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
-паспорт прив'язки тимчасової споруди – комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС та благоустрій прилеглої території на топографо-геодезичній основі М 1:500, інженерне забезпечення, зовнішній архітектурний вигляд ТС та напрям підприємницької діяльності;
 -тимчасова споруда –споруда торговельного, побутового, соціально – культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту. Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей, площею не більше 30 кв.м по зовнішньому контору та висотою не вище ніж 4 метри;
-кіоск – тимчасова споруда, площею до 21,0 кв.м, яка не має торгового залу для покупців. Продаж товарів здійснюється з торгового віконця;
-павільйон  (пересувна ТС) – тимчасова споруда, площею до 30,0 кв.м з торговим залом для покупців, в якому безпосередньо здійснюється продаж;
-пересувна тимчасова споруда - споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торгівельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торгівельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності;
            -схема розміщення тимчасової споруди – графічні матеріали, виконані на топографо-геодезичній основі М 1:500 суб’єктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, які відображають розміщення ТС із прив’язкою до місцевості (будівлі, споруди, інженерні мережі тощо), планувальними обмеженнями та зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення прилеглої території (розташування квітників, під’їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами тощо);
 - план, фасади тимчасової  споруди;
 -прилегла територія – територія для благоустрою та обслуговування тимчасової споруди (в радіусі 10 м або до проїжджої частини дороги) або до меж земельної ділянки іншого суб’єкта підприємницької діяльності.
 
2. Порядок розміщення тимчасових споруд.
 
2.1. Холодильне та інше обладнання,  що розміщується поряд  з ТС,  необхідне  для  забезпечення санітарних заходів чи дотримання вимог санітарних норм,  має бути передбачено схемою розміщення ТС, при  цьому  загальна  площа,  що  займає таке обладнання,  не може перевищувати 25%  площі цієї ТС.  а обладнання  має  розміщуватися поряд з ТС.
 
2.2. Розміщення ТС у межах   ринків,  як  торговельного  об'єкта, визначається  планувальною документацією території цього ринку або проектною документацією його споруди.
 
2.3. Розміщення ТС під час проведення ярмарок,  державних та місцевих святкових,  урочистих масових заходів на строк проведення таких  заходів  здійснюється  відповідно до п.4 цього Порядку.
 
2.4. При  розміщенні  ТС ураховуються всі наявні планувальні обмеження, передбачені будівельними нормами.
 
3. Порядок отримання паспорту прив’язки ТС
 
 3.1. Підставою для розміщення ТС, є паспорт прив’язки ТС.
Заявник, який має намір встановити тимчасову споруду звертається до виконавчого комітету міської ради з відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення ТС до якої додає :
               -графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив'язкою до місцевості;
               -реквізити замовника (найменування/прізвище, імя та по батькові (за наявності)/місцезнаходження ТС/ контактна інформація) та напрям підприємницької діяльності.

3.2. Для визначення відповідності намірів щодо місця розташування ТС містобудівній документації, будівельним нормам відповідний комплект документів направляється до   відділу архітектури та містобудування  міської ради .
     
3.3. Про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС  містобудівній документації, будівельним нормам замовник повідомляється відділом архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради письмово  протягом десяти робочих днів з дня отримання відповідного комплекту документів або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ТС.

3.4. Для оформлення паспорту прив’язки ТС заявник, звертається до відділу архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради із  заявою щодо оформлення паспорта прив'язки ТС, до якої додає:

     -схему розміщення ТС (згідно з додатком 1);
     -ескізи фасадів  ТС  у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які  виготовляє  суб'єкт  господарювання,  що має  у своєму складі архітектора, що має  кваліфікаційний сертифікат ;
      - технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані  замовником  у  балансоутримувача  відповідних інженерних мереж.

     Зазначені документи замовником отримуються самостійно.
 
3.5. Подана заява реєструється у встановленому порядку.
Паспорт прив’язки ТС надається відділом архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури протягом 10 робочих днів  з дня подання зазначеної заяви.
Час, витрачений на підготовку та подачу до відділу архітектури та містобудування схеми розміщення ТС, ескізів фасадів ТС та отримання технічних умов щодо інженерного забезпечення ( за наявності ), не входить в строк підготовки паспорта прив’язки ТС.
Для підготовки паспорта прив’язки ТС містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки не надаються.
Паспорт прив’язки ТС оформлюється за формою, наведеною у додатку до цього Порядку.
 
3.6. Паспорт прив’язки ТС включає:
 
-титульний аркуш із зазначенням реквізитів замовника (найменування / прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) / місцезнаходження ТС / контактна інформація) та напряму підприємницької діяльності;
-схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній основі у масштабі М 1:500;
            -ескізи фасадів  ТС  у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС);
 -технічні умови щодо інженерного забезпечення ТС, отримані замовником у балансоутримувача відповідних мереж.
 
Цей перелік документів є вичерпним.
 
3.7. Паспорт прив’язки ТС підписується начальником відділу архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради.
 
3.8. При оформленні паспорта прив’язки ТС забороняється вимагати від замовника додаткові документи та отримання ним будь-яких інших погоджень, не передбачених законодавством та цими Правилами.
Паспорт прив’язки ТС видається на безоплатній основі.
Паспорт прив’язки ТС підлягає реєстрації в журналі реєстрації паспортів прив’язки або електронному журналі  відділом архітектури та містобудування.
Встановлення ТС без паспорту прив’язки забороняється.
Строк дії паспорту прив’язки ТС визначається відділом архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради з урахуванням строків реалізації положень містобудівної документації на місцевому рівні.
Продовження строку дії паспорту прив’язки ТС здійснюється за заявою замовника відділом архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури за умови відсутності додаткових містобудівних обмежень, що виникли за період експлуатації ТС або змін у містобудівній документації на місцевому рівні, шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки у паспорті прив’язки.
 Переоформлення паспорта прив’язки ТС при продовженні строку функціонування ТС та його перереєстрації може здійснюватись у разі змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, розташуванні існуючих будівель і споруд, інженерних мереж або з ініціативи суб'єкта господарювання.
Паспорт прив’язки ТС є підставою на встановлення ТС.
Відхилення від паспорту прив’язки ТС не допускається.
Відновлення благоустрою при встановленні ТС є обов’язковим.
 
3.9. Після розміщення ТС замовник (суб’єкт господарювання) подає до відділу архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради письмову заяву встановленої форми, у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорту прив’язки ТС.
Паспорт прив’язки ТС виготовляється у двох примірниках. Один примірник зберігається у замовника ТС, другий – у відділі архітектури та  містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради .
 
3.10. Дія паспорту прив’язки ТС може бути зупинена за таких умов:
-недотримання вимог паспорта прив’язки при її встановленні;
-необхідність проведення планових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС - з обов’язковим попередженням власника ТС за 3 місяці та пропозицією щодо альтернативного місця розміщення такої ТС;
-необхідність проведення аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС - без попередження;
-складення трьох протоколів про адміністративне правопорушення за статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення;
-не встановлення ТС протягом шести місяців з дати отримання паспорту прив’язки ТС;
-виявлення недостовірних даних, що використовувались при підготовці паспорту прив’язки ТС.
 
3.11. Підставою для відмови у наданні паспорту прив’язки ТС є:
-подання неповного пакету документів;
-подання недостовірних відомостей.
 
Не надання паспорту привязки  ТС з інших підстав не допускається.
 
У разі припинення дії паспорту прив’язки ТС така ТС підлягає демонтажу. Демонтаж ТС здійснюється за рахунок замовника.
У разі, якщо ТС перешкоджає проведенню реконструкції або ремонту існуючих інженерних мереж, вулиці, дороги, будівель і споруд, ТС тимчасово переноситься в інше місце.
У такому випадку виконавчий комітет міської ради надсилає суб'єкту господарювання повідомлення із визначенням нового місця та строку тимчасового розміщення ТС на період здійснення зазначеного ремонту, але не пізніше ніж за три місяці до запланованого перенесення. Це повідомлення є підставою для тимчасового розміщення ТС на період здійснення ремонту чи реконструкції. Тимчасове місце розміщення ТС визначається відділом архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради.
Перенесення ТС на інше місце можливе також у разі внесення змін до містобудівної документації на місцевому рівні, зміни будівельних норм, зміни у розташуванні існуючих споруд та інженерних мереж, які унеможливлюють розташування ТС у місці її знаходження.
Власники ТС зобов'язані підтримувати належний експлуатаційний стан ТС та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з ТС.
Режим експлуатації ТС встановлюється Бориславською міською радою.
Замовник несе персональну відповідальність відповідно до законодавства за порушення умов паспорта прив’язки ТС.
 
4. Порядок надання дозволу на розміщення пересувних тимчасових споруд
для    сезонної та виїзної торгівлі
 
4.1. Прийом заяви і документів про надання дозволу на розміщення пересувних ТС для сезонної та виїзної торгівлі, оформлення і видачу дозволу здійснює відділ архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради.
 
4.2. Для отримання дозволу на розміщення пересувних ТС для сезонної та виїзної торгівлі, суб’єкту підприємницької діяльності необхідно подати у відділ архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради такі документи:
- заяву за формою згідно з додатком 2 цього Положення;
- схему розміщення ТС (згідно з додатком 1);
           -реквізити замовника (найменування / прізвище, імя та по батькові (за наявності) / місцезнаходження ТС / контактна інформація) та напрям підприємницької діяльності.
     
4.3. Відділ архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради готує паспорт прив’язки ТС встановлення на схемі розміщення згідно цього Положення протягом 20 робочих днів після подання до відділу архітектури та містобудування документів, зазначених у цьому Порядку.
 
4.4. Дозвіл на розміщення пересувної ТС для сезонної та виїзної торгівлі видається на термін від одного до шести місяців.
 
4.5. Паспорт прив’язки ТС підлягає реєстрації в журналі реєстрації паспортів прив’язки або електронному журналі  відділом архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради.
 
4.6. Відсутність одного з документів для отримання дозволу на розміщення ТС для сезонної та виїзної торгівлі, зазначених у пункті 4.2. цього Положення, є підставою для відмови у наданні паспорту прив’язки. У разі відмови у наданні паспорту прив’язки відділ архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради надсилає суб’єкту підприємницької діяльності мотивоване повідомлення за підписом керівника відділу з посиланням на конкретні підстави.      
 
5.Окремі положення.
 
5.1. Самовільне розміщення тимчасових споруд забороняється.
 
5.2. Власники (користувачі) ТС зобов'язані  підтримувати належний  експлуатаційний  стан  ТС та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з ТС.
 
5.3. У разі коли власник (користувач) має намір  змінити  її естетичний вигляд, він звертається до відділу архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради з  письмовою  заявою  щодо  внесення змін  до  паспорта  прив'язки ТС у частині ескізів фасадів.  Відділ архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради розглядає нові ескізи фасадів ТС  впродовж  десяти  робочих днів з дня подання такої заяви та за відсутності обґрунтованих заперечень керівник відділу архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради візує нові ескізи фасадів ТС.
 
5.4. Режим роботи ТС встановлюється суб'єктом господарювання відповідно до законодавства.
 
5.5. Документація щодо встановлення ТС,  видана до  набрання чинності цим Порядком, дійсна до закінчення її терміну дії.
 
5.6. Суб’єкт господарювання повинен:
 -постійно утримувати прилеглу територію (в радіусі 10 м або до проїзджої частини дороги) у належному санітарному стані;
 - біля тимчасової споруди встановити урни для сміття;
 -укласти угоду з перевізником на вивіз твердих побутових відходів (згідно норм накопичення);
 -під час експлуатації тимчасової споруди дотримуватися вимог щодо забезпечення її технологічної безпеки функціонування;
            -після завершення терміну дії дозволу на розташування ТС в 30-денний термін демонтувати її, а ділянку, що використовувалась - привести до належного санітарно-технічного стану;
 -дотримуватись вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»;
 -не встановлювати гральні автомати, призначені для проведення азартних ігор;
             -не вносити доповнення або зміни до зовнішнього вигляду ТС без попереднього погодження проектної документації;
 -виконувати приписи контролюючих органів, що вказують на необхідність усунення порушень, недоліків зовнішнього вигляду чи санітарно-технічного стану ТС або прилеглої території.
 
5.7. При невиконанні вимог пункту 3.10 цього Положення (накладення 3-ох адміністративних стягнень протягом року), ТС підлягає демонтажу в установленому порядку.
 
5.8. Знесення встановлених згідно із законодавством тимчасових споруд без погодження із суб'єктом господарювання, який використовує її для провадження підприємницької діяльності, здійснюється виключно за рішенням суду.
 
5.9. Знесення встановлених згідно із законодавством ТС, суб'єкти господарювання яких не мають дозволу виконавчого комітету міської ради на продовження розташування ТС, з відсутнім відшкодуванням втрат від недоотриманя коштів Бориславською міською радою за фактичне землекористування, здійснюється на підставі рішення суду.
 
 5.10. Тимчасові споруди, які розміщені (встановлені або збудовані) без відповідної, оформленої в установленому порядку дозвільної документації, з відхиленням від проєкту вважається самочинно розміщеними тимчасовими спорудами чи конструкціями, а використання земельної ділянки під ці споруди класифікується, як самовільне зайняття / захоплення землі. Вище зазначені  об’єкти підлягають демонтажу за кошти особи, що здійснила встановлення. Якщо особа, що здійснила самовільне встановлення тимчасових споруд, не здійснила демонтаж у визначені повідомленням строки, демонтаж тимчасових споруд здійснюється в порядку, встановленому цим Порядком.
 
6. Порядок демонтажу самовільно встановлених
 тимчасових споруд та конструкцій
 
6.1. Демонтаж, перевезення, зберігання самовільно встановлених тимчасових  споруд та  конструкцій, власники  яких ухиляються від демонтажу (або власники яких не відомі), відновлення благоустрою на місці самовільного їх встановлення, здійснюється організацією уповноважено на це виконавчим комітетом. Відшкодування вартості завданих збитків, понесених витрат здійснюється в установленому законом порядку.
 
6.2. Рішення про демонтаж самовільно встановлених тимчасових споруд чи конструкцій приймається виконавчим комітетом Бориславської міської ради.
 
6.3. Демонтаж здійснюється в наступному порядку:
при виявленні самовільно встановлених тимчасових споруд чи конструкцій, скликається комісія з представників управління житлово-комунального господарства  та енергозбереження  міської ради, представника відділення поліції №1 Дрогобицького районного відділу поліції  ГУ НП у Львівській області, відділу архітектури та містобудування управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради, відділу земельних відносин управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради, особи, яка здійснила самовільне встановлення тимчасових споруд чи конструкцій (у разі її встановлення, або належних доказів про повідомлення такої про час і місце проведення), для їх огляду, про що складається акт. Акт обов’язково повинен містити: час, дату і місце складення, перелік присутніх осіб, опис тимчасових споруд чи конструкцій (геометричні параметри, матеріал, наявність підключення до мереж електро-,  водо-, газопостачання) та перелік візуально виявлених недоліків, пошкоджень, наявності майна, його опису (при потребі до акта можуть долучатись фото таблиці об’єкта і його вмісту), зобов’язання власнику із зазначенням конкретних термінів.
 
6.4. У випадку не виконання вимог комісії щодо усунення порушень (демонтажу), питання про демонтаж розглядається на засіданні виконавчого комітету Бориславської міської ради, який приймає рішення про демонтаж споруди, на підставі наявних у матеріалах справи документах щодо перевірки органом компетентним перевіряти використання і охорону земель на території міста і інших організацій, посадових осіб необхідних для розгляду порушеного питання.
 
6.5. Після прийняття рішення виконавчим комітетом про демонтаж самовільно встановлених тимчасових споруд чи конструкцій комісією складається акт про проведення демонтажу. Акт повинен містити: час, дату і місце складення, перелік присутніх осіб, опис тимчасових споруд чи конструкцій (геометричні параметри, матеріал, наявність підключення до мереж електро-,  водо-, газопостачання) та перелік візуально виявлених недоліків, пошкоджень, наявності майна, його опису (при потребі до акта можуть долучатись фото таблиці об’єкта і його вмісту), інформацію про власника.
 
6.6. Після  складання акта про демонтаж тимчасових споруд чи конструкцій, ці об'єкти опечатуються та перевозяться комунальним підприємством „ЕКО-МІСТО” (за потреби із залученням на договірних засадах третіх осіб) на спеціально визначений майданчик тимчасового зберігання, де передаються на відповідальне зберігання відповідальній особі, про що складається акт і робиться запис у відповідній книзі.
 
6.7. Демонтовані тимчасові споруди чи конструкції видаються власнику, або його представнику після оплати ним збитків, понесених під час проведення демонтажу, перевезення, розвантаження та зберігання, тимчасових споруд чи конструкцій, відновлення порушеного благоустрою.
 
6.8. Особа, що самовільно встановила тимчасові споруди чи конструкції несе відповідальність, встановлену чинним законодавством.
 
 
 
Секретар міської ради                                                                                                        Юрій ХИМИН
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 1
 
                                                                                              до Порядку розміщення  тимчасових
                                                                                              споруд для провадження
                                                                                              підприємницької діяльності
                                                                                                                                                                                 
 
ПАСПОРТ
прив'язки
__________________________________________________________________
                                                             (назва ТС)
 Замовник ________________________________________________________
                                      (найменування, П.І.Б., реквізити замовника)
Примірник N * ____________________________________________________
 
Реєстраційний N ___________________________________________________
 
Паспорт прив'язки виданий __________________________________________
(керівник (заступник керівника) органу з питань містобудування та архітектури виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, районної державної  адміністрації)
 
Паспорт прив'язки дійсний до "______" ______________________ 20___ року
 
Паспорт прив'язки продовжено до "_______" _________________ 20___ року
 
_______________________     _______________     _______________________
                (посада)                                      (підпис)                           (прізвище, ініціали)
 
М.П.
 
 Дата видачі  ________  _______________________ 20____ року
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
СХЕМА
розміщення ТС
 
     Площа земельної   ділянки    згідно    з    документами    на землекористування __________ га
 
                             М 1:500
 
                 ---------------------------------
                 |                               |
                 |                               |
                 |        Місце креслення        |
                 |                               |
                 |                               |
                 ---------------------------------
 
    
Експлікація:
 
місце розташування ТС;
червоні лінії;
лінії регулювання забудови;
місця підключення до інженерних мереж.
 
     Умовні позначення:
__________________________________________________________________
     * Паспорт прив'язки складається  у  2-х  примірниках.  Перший
 примірник  надається  замовнику,  другий примірник зберігається в
 органі  містобудування  та  архітектури,   який   видав   паспорт
 прив'язки.
 
 
|
__________   _______________________________________________________       
|  (підпис)                  (прізвище, ініціали керівника (заступника)підприємства,
                   установи, організації  розробника)                         
|                                                                
 
|М.П.                                                           
|                                                               
|
 
Дата складання  ____ ____________________ 20____ року                
 
 
 
 
 
ЕСКІЗИ
фасадів ТС
у кольорі М 1: 50 (для стаціонарних ТС)
 
                              М 1:50
 
                 ---------------------------------
                 |                               |
                 |                               |
                 |        Місце креслення        |
                 |                               |
                 |                               |
                 ---------------------------------