ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 547-mr6-2022
БОРИСЛАВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
_________ 2022 року | Борислав | № _____ |
Про внесення змін до Програми розвитку туризму та рекреації у Бориславській міській територіальній громаді на 2022 – 2024 роки |
Відповідно до п.22 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про туризм», враховуючи рішення виконавчого комітету Бориславської міської ради від 03 листопада 2022 року № ____, беручи до уваги рішення постійної комісії з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики від _________2022 року №_____ , рішення комісії з питань екології, туризму та сталого розвитку від _________2022 року №_____ та доповідну записку заступника міського голови Солоненко Світлани від __.11.2022 року, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Внести зміни до Програми розвитку туризму та рекреації у Бориславській міській територіальній громаді на 2022 – 2024 роки (надалі – Програма), затвердженої рішенням міської ради від 25 листопада 2021 року № 683, а саме:
додаток 2 до Програми у частині заходів щодо реалізації Програми у 2022-2024 роках читати у новій редакції, що додається.
2. Фінансовому управлінню Бориславської міської ради (Петрів Юрій) забезпечити фінансування Програми розвитку туризму та рекреації у Бориславській міській територіальній громаді на 2022 – 2024 роки в межах коштів, передбачених Програмою.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Солоненко Світлану, постійну комісію з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики (Зелінський Руслан) та з питань екології, туризму та сталого розвитку (Цайтлер Мирон).
Міський голова | Ігор ЯВОРСЬКИЙ |
Додаток 2
до Програми розвитку туризму та рекреації
у Бориславській міській територіальній
громаді на 2022 – 2024 роки
Заходи
щодо реалізації Програми розвитку туризму та рекреації у Бориславській міській територіальній громаді
на 2022 – 2024 роки та потреба у обсягах фінансування
2022 рік
№ з/п |
Назва завдання | Перелік заходів завдання | Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу | Фінансування | Очікуваний результат | |
Джерела | Обсяги, тис. грн. |
||||||
1. | Завдання І Здійснення рекламно-інформаційної кампанії з метою формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади |
Захід І Виготовлення друкованої рекламно-інформаційної та рекламно-сувенірної продукції з метою популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Бориславської міської територіальної громади (путівники, каталоги, буклети та ін.) |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки друкованої рекламно-інформаційної та рекламно-сувенірної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Бориславської міської територіальної громади, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 100,0 | Розроблений пакет друкованої промоційної та рекламно-сувенірної продукції. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків. |
Захід ІІ Виготовлення промороликів, ін. рекламної продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ. |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення промороликів, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 50,0 | Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей Бориславської міської територіальної громади та розміщення їх в популярних ЗМІ. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків. |
||
Захід ІІІ Виготовлення фото продукції |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення фото продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 30,0 | Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей Бориславської міської територіальної громади та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків |
||
Захід ІV Облаштування фотозон та створення муралів |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для облаштування фотозон, тис. грн. |
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (КП «Борислав-ський міський парк культури та відпочинку»), Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження (КП «Еко-місто» Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 120,0 | Привернення уваги до нашого міста шляхом поширення інформації у соцмережах. | ||
Захід V Обмін досвідом у сфері туризму, культурної спадщини та рекреації, в т.ч.: міжнародний. Прийом делегацій |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для обміну досвідом у сфері туризму та рекреації, в т.ч.: міжнародного, та прийому делегацій, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 150,0 | Впровадження досвіду у сфері туризму та рекреації, в т.ч.: міжнародного. Налагодження зв’язків та співпраці, в т.ч.: з іноземними партнерами, міжнародними організаціями. Прийом делегацій |
||
Захід VІ Придбання крафтових виробів (продукції) з метою популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Бориславської міської територіальної громади |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для придбання крафтових виробів (продукції) з метою популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Бориславської міської територіальної громади, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 50,0 | Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків. | ||
2. | Завдання ІІ Розвиток та вдосконалення туристично-рекреаційної інфраструктури Бориславської міської територіальної громади |
Захід І Виготовлення та встановлення інформаційних табличок та стояків із вказівниками з метою забезпечення зручності пересування туристів та підвищення їх рівня проінформованості про туристичні та рекреаційні ресурси громади |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення інформаційних табличок та стояків із вказівниками (співфінансування), тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради, КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр»), Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження (КП «Еко-місто» Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 50,0 | Створення візуальної туристичної інфраструктури на території Бориславської міської територіальної громади. Підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні та рекреаційні ресурси громади. Забезпечення зручності пересування туристів, що сприятиме зростанню туристичних потоків. |
Захід ІІ Виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею м.Борислава |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею м.Борислава зі сторони смт. Східниця (вул.С.Бандери), тис. грн. |
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (Історико-краєзнавчий музей м.Борислава) | Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 50,0 | Створення візуальної туристичної інфраструктури на території Бориславської міської територіальної громади. Підвищення рівня проінформованості туристів про історико-краєзнавчий музей м.Борислава. |
||
Захід ІІІ Підтримка сайту туристично-промоційного характеру |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для підтримки сайту туристично-промоційного характеру, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр») |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 10,0 | Підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні об’єкти Бориславської міської територіальної громади. | ||
Захід IV Облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава, тис. грн |
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (Історико-краєзнавчий музей м.Борислава) | Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 40,0 | Забезпечення умов для постійно діючої експозиції кінця XIX –поч. ХХ ст. (нафто-газо-озокеритовидобутку) | ||
Захід V Функціонування КП «Бориславський туристично-інформаційний центр» |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення функціонування КП «Бориславський туристично-інформаційний центр», тис. грн |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр») | Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 700,0 |
Покращення туристичної привабливості Бориславської міської територіальної громади. Збільшення обсягів та якості надання туристичних послуг. Збільшення чисельності внутрішніх та іноземних туристів. Зростання середніх витрат туриста під час перебування та відпочинку у громаді, а відповідно – збільшення надходжень до бюджету Бориславської МТГ та створення нових робочих місць. |
||
Захід VІ Архітектурне та декоративне освітлення фасадів історичних будівель та ін.туристичних локацій |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для освітлення фасадів історичних будівель та ін.туристичних локацій, тис.грн |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради, Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту, Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження | Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 200,0 | Покращення туристичної привабливості Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків. |
2023 рік
№ з/п |
Назва завдання | Перелік заходів завдання | Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу | Фінансування | Очікуваний результат | |
Джерела | Обсяги, тис. грн. | ||||||
1 | Завдання І Здійснення рекламно-інформаційної кампанії з метою формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади |
Захід І Виготовлення друкованої рекламно-інформаційної та рекламно-сувенірної продукції з метою популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Бориславської міської територіальної громади (путівники, каталоги, буклети та ін.) |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки друкованої рекламно-інформаційної та рекламно-сувенірної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Бориславської міської територіальної громади, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 100,0 | Розроблений пакет друкованої промоційної та рекламно-сувенірної продукції. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків |
Захід ІІ Виготовлення промороликів, ін. рекламної продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ. |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення промороликів, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 50,0 | Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей Бориславської міської територіальної громади та розміщення їх в популярних ЗМІ. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків. |
||
Захід ІІІ Виготовлення фото продукції |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення фото продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 30,0 | Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей Бориславської міської територіальної громади та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків. | ||
Захід ІV Облаштування фотозон та створення муралів |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для облаштування фотозон, тис. грн. |
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (КП «Борислав-ський міський парк культури та відпочинку»), Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження (КП «Еко-місто» Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 120,0 | Привернення уваги до нашого міста шляхом поширення інформації у соцмережах | ||
Захід V Обмін досвідом у сфері туризму, культурної спадщини та рекреації, в т.ч.: міжнародний. Прийом делегацій |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для обміну досвідом у сфері туризму та рекреації, в т.ч.: міжнародного, та прийому делегацій, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) | Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 150,0 | Впровадження досвіду у сфері туризму та рекреації, в т.ч.: міжнародного. Налагодження зв’язків та співпраці, в т.ч.: з іноземними партнерами, міжнародними організаціями. Прийом делегацій |
||
Захід VІ Придбання крафтових виробів (продукції) з метою популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Бориславської міської територіальної громади |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для придбання крафтових виробів (продукції) з метою популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Бориславської міської територіальної громади, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 50,0 | Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків. | ||
2 | Завдання ІІ Розвиток та вдосконалення туристично-рекреаційної інфраструктури Бориславської міської територіальної громади |
Захід І Виготовлення та встановлення інформаційних табличок та стояків із вказівниками з метою забезпечення зручності пересування туристів та підвищення їх рівня проінформованості про туристичні та рекреаційні ресурси громади |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення інформаційних табличок та стояків із вказівниками (співфінансування), тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради, КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр»), Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження (КП «Еко-місто» Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 50,0 | Створення візуальної туристичної інфраструктури на території Бориславської міської територіальної громади. Підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні та рекреаційні ресурси громади. Забезпечення зручності пересування туристів, що сприятиме зростанню туристичних потоків. |
Захід ІІ Виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею м.Борислава |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею м.Борислава зі сторони смт. Східниця (вул.С.Бандери), тис. грн. |
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (Історико-краєзнавчий музей м.Борислава) | Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 50,0 | Створення візуальної туристичної інфраструктури на території Бориславської міської територіальної громади. Підвищення рівня проінформованості туристів про історико-краєзнавчий музей м.Борислава. | ||
Захід ІІІ Підтримка сайту туристично-промоційного характеру |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для підтримки сайту туристично-промоційного характеру, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр») |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 10,0 | Підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні об’єкти Бориславської міської територіальної громади. | ||
Захід IV Облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава, тис. грн |
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (Історико-краєзнавчий музей м.Борислава) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 40,0 | Забезпечення умов для постійно діючої експозиції кінця XIX –поч. ХХ ст. (нафто-газо-озокеритовидобутку) | ||
Захід V Функціонування КП «Бориславський туристично-інформаційний центр» |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення функціонування КП «Бориславський туристично-інформаційний центр», тис. грн |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр») | Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 700,0 | Покращення туристичної привабливості Бориславської міської територіальної громади. Збільшення обсягів та якості надання туристичних послуг. Збільшення чисельності внутрішніх та іноземних туристів. Зростання середніх витрат туриста під час перебування та відпочинку у громаді, а відповідно – збільшення надходжень до бюджету Бориславської МТГ та створення нових робочих місць. |
||
Захід VІ Архітектурне та декоративне освітлення фасадів історичних будівель та ін.туристичних локацій |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для освітлення фасадів історичних будівель та ін.туристичних локацій, тис.грн |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради, Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту, Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження | Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 200,0 | Покращення туристичної привабливості Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків. |
2024 рік
№ з/п |
Назва завдання | Перелік заходів завдання | Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу | Фінансування | Очікуваний результат | |
Джерела | Обсяги, тис. грн. |
||||||
1 | Завдання І Здійснення рекламно-інформаційної кампанії з метою формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади |
Захід І Виготовлення друкованої рекламно-інформаційної та рекламно-сувенірної продукції з метою популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Бориславської міської територіальної громади (путівники, каталоги, буклети та ін.) |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки друкованої рекламно-інформаційної та рекламно-сувенірної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Бориславської міської територіальної громади, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 100,0 | Розроблений пакет друкованої промоційної та рекламно-сувенірної продукції. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків. |
Захід ІІ Виготовлення промороликів, ін. рекламної продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ. |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення промороликів, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 50,0 | Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей Бориславської міської територіальної громади та розміщення їх в популярних ЗМІ. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків. |
||
Захід ІІІ Виготовлення фото продукції |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення фото продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 30,0 | Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей Бориславської міської територіальної громади та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях. Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків. |
||
Захід ІV Облаштування фотозон та створення муралів |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для облаштування фотозон, тис. грн. |
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (КП «Борислав-ський міський парк культури та відпочинку»), Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження (КП «Еко-місто» Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 120,0 | Привернення уваги до нашого міста шляхом поширення інформації у соцмережах. | ||
Захід V Обмін досвідом у сфері туризму, культурної спадщини та рекреації, в т.ч.: міжнародний. Прийом делегацій |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для обміну досвідом у сфері туризму та рекреації, в т.ч.: міжнародного, та прийому делегацій, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 150,0 | Впровадження досвіду у сфері туризму та рекреації, в т.ч.: міжнародного. Налагодження зв’язків та співпраці, в т.ч.: з іноземними партнерами, міжнародними організаціями. Прийом делегацій | ||
Захід VІ Придбання крафтових виробів (продукції) з метою популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Бориславської міської територіальної громади |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для придбання крафтових виробів (продукції) з метою популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Бориславської міської територіальної громади, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 50,0 | Формування позитивного іміджу Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків. | ||
2 | Завдання ІІ Розвиток та вдосконалення туристично-рекреаційної інфраструктури Бориславської міської територіальної громади |
Захід І Виготовлення та встановлення інформаційних табличок та стояків із вказівниками з метою забезпечення зручності пересування туристів та підвищення їх рівня проінформованості про туристичні та рекреаційні ресурси громади |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення інформаційних табличок та стояків із вказівниками (співфінансування), тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста Бориславської міської ради, КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр»), Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження (КП «Еко-місто» Бориславської міської ради) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 50,0 | Створення візуальної туристичної інфраструктури на території Бориславської міської територіальної громади. Підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні та рекреаційні ресурси громади. Забезпечення зручності пересування туристів, що сприятиме зростанню туристичних потоків |
Захід ІІ Виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею м.Борислава |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею м.Борислава зі сторони смт. Східниця (вул.С.Бандери), тис. грн. |
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (Історико-краєзнавчий музей м.Борислава) | Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 50,0 | Створення візуальної туристичної інфраструктури на території Бориславської міської територіальної громади. Підвищення рівня проінформованості туристів про історико-краєзнавчий музей м.Борислава. |
||
Захід ІІІ Підтримка сайту туристично-промоційного характеру |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для підтримки сайту туристично-промоційного характеру, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр») |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 10,0 | Підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні об’єкти Бориславської міської територіальної громади. | ||
Захід IV Облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава, тис. грн |
Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту (Історико-краєзнавчий музей м.Борислава) |
Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 40,0 | Забезпечення умов для постійно діючої експозиції кінця XIX –поч. ХХ ст. (нафто-газо-озокеритовидобутку) | ||
Захід V Функціонування КП «Бориславський туристично-інформаційний центр» |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення функціонування КП «Бориславський туристично-інформаційний центр», тис. грн |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (КП «Борислав-ський туристично-інформацій-ний центр») | Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 700,0 | Покращення туристичної привабливості Бориславської міської територіальної громади. Збільшення обсягів та якості надання туристичних послуг. Збільшення чисельності внутрішніх та іноземних туристів. Зростання середніх витрат туриста під час перебування та відпочинку у громаді, а відповідно – збільшення надходжень до бюджету Бориславської МТГ та створення нових робочих місць. |
||
Захід VІ Архітектурне та декоративне освітлення фасадів історичних будівель та ін.туристичних локацій |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для освітлення фасадів історичних будівель та ін.туристичних локацій, тис.грн |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради, Управління культури, молоді, фізичної культури та спорту, Управління житлово-комунального господарства та енергозбере-ження | Бюджет Бориславської міської терито-ріальної громади | 200,0 | Покращення туристичної привабливості Бориславської міської територіальної громади. Збільшення туристичних потоків. |
Секретар міської ради Юрій ХИМИН