ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 599-mr6-2023

БОРИСЛАВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
___________________ Борислав № ________
 
Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку Бориславської міської територіальної громади на 2023 рік.

Відповідно до п.22 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.11 Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», беручи до уваги рішення постійної  комісії з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики від ________ р.  № _____, доповідну записку начальника відділу економіки та торгівлі міської ради Попеля Лева від 07 лютого 2023 року, міська  рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму соціально-економічного та культурного розвитку Бориславської міської територіальної громади на 2023 рік, що додається.
2. Координацію робіт щодо виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Бориславської міської територіальної громади на 2023 рік покласти на виконавчі органи міської ради, які є розробниками Програми відповідно до чинного законодавства.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Садлівського Романа, заступників міського голови Солоненко Світлану та Гарасимів Роксоляну згідно з розподілом їх функціональних обов’язків та постійну комісію з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики (Зелінський Руслан).
 
 
 
Міський голова                                                                                    Ігор ЯВОРСЬКИЙ
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконачого комітету
______________№________
Програма соціально-економічного та культурного розвитку Бориславської міської територіальної громади на 2023 рік
 
ВСТУП
Програма соціально-економічного та культурного розвитку Бориславської  територіальної громади на 2023 рік (далі – Програма) базується на аналізі соціально-економічної ситуації, що склалася у попередні роки, прогнозах, які враховують стан розвитку галузей господарства територіальної громади, а також зовнішніх та внутрішніх чинниках. Вона визначає цілі та пріоритети соціально-економічного розвитку громади на 2023 рік, а також комплекс заходів органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо реформування реального сектору економіки та соціальної сфери, підтримку найуразливіших верств населення, недопущення стрімкого зростання рівня безробіття, створення умов для економічного зростання та підвищення реальних доходів громадян.
Методичною основою розроблення Програми є Закон України “Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України”.
Програма визначає мету та пріоритетні напрями дій на 2023 рік щодо забезпечення стабільного зростання в реальному секторі економіки й на цій основі – поліпшення якості життя населення.
Головною метою Програми на 2023 рік є зростання добробуту населення громади на основі забезпечення розвитку реального сектору економіки, створення сприятливих передумов для інвестування пріоритетних галузей економіки, підтримки малого і середнього бізнесу, створення нових робочих місць, скорочення рівня безробіття, дотримання законодавства про працю.
Головним чинником та основою реалізації Програми є сталий та збалансований економічний розвиток як передумова збільшення доходів населення та забезпечення соціальних гарантій, підвищення якості послуг та покращення навколишнього середовища.
Виконання визначених у Програмі завдань та заходів, стане вагомим підґрунтям для економічного зростання, нарощення податкової бази громади, збільшення реальних доходів населення, забезпечення соціальних гарантій та сприятиме досягненню головної мети Програми.
Реалізація Програми дозволить покращити інвестиційну привабливість, створити умови для підвищення рівня конкурентних переваг та потенціалу міста, досягти належних стандартів життя та доступності якісних послуг для населення.
Програма на 2023 рік розроблена відповідно до Закону України від 23 березня 2000 року № 1602-III «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 року № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету», основних показників Програми економічного і соціального розвитку Львівської  області на 2023 рік, бюджету міста на 2023 рік.
Програма розроблена відділом економіки та торгівлі міської ради і відображає наміри виконавчих органів міської ради, з урахуванням пропозицій підприємств, організацій та установ усіх форм власності, громадських організацій, профспілок, депутатів міської ради щодо їх діяльності в наступному році та основних напрямів розвитку на 2023-2024 роки.
Організацію щодо виконання Програми здійснює виконавчий комітет міської ради спільно з структурними підрозділами, які розробили відповідні розділи Програми відповідно до чинного законодавства України.
Програма визначає основні цілі та завдання економічного і соціального розвитку Бориславської територіальної громади на 2023 рік та основні напрями розвитку на 2023-2024 роки, передбачає комплекс взаємоузгоджених заходів, спрямованих на досягнення поставлених цілей, відповідно до визначених напрямів.
Фінансування передбачених Програмою заходів буде здійснюватися за рахунок коштів підприємств, місцевого бюджету, інвесторів, а також коштів державного бюджету, що спрямовуються на реалізацію державних цільових програм, та інших джерел не заборонених чинним законодавством.
Програма реалізуватиметься шляхом співпраці сторін соціального партнерства: органів державної влади, органів місцевого самоврядування, профспілок та роботодавців.
Програма залишається відкритою для доповнень та коригувань. Зміни і доповнення до Програми затверджуються міською радою.
ЦІЛІ І ПРІОРИТЕТИ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО
РОЗВИТКУ В 2023 РОЦІ
  Відповідно до результатів та тенденцій розвитку 2022 року, наявних проблем та впливу очікуваних змін внутрішньо та зовнішньо-економічної і зовнішньо-політичної ситуації на економіку міста у Програмі визначено пріоритети соціально-економічного розвитку Бориславської територіальної громади у 2023 році:
       збереження та зростання економічного потенціалу громади;
  утримання, відновлення та розвиток міської інфраструктури;
 покращення благоустрою територіальної громади, підтримання належного санітарного стану,  створення безпечних умов життя для мешканців;
  ефективне використання земельних ресурсів та об’єктів комунальної власності міської територіальної громади;
  підвищення рівня енергозбереження та ефективності використання енергоресурсів у всіх сферах господарювання;
   розширення мережі сучасних закладів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування;
    забезпечення стабільної роботи міського транспорту у сфері пасажирських перевезень;
   участь у проєктах міжнародної технічної допомоги та євроінтеграційних процесах;
  поліпшення соціального захисту, рівня та якості життя населення, збільшення обсягу та підвищення якості соціальних і адміністративних послуг;
  розвиток інфраструктури відпочинку та рекреації;
  зростання духовно-інтелектуального потенціалу мешканців територіальної громади;
  підтримка та розвиток місцевих осередків культури;
  розвиток партнерських відносин між владою та громадою.
  Досягнення намічених показників передбачається здійснювати в основному за допомогою проведення організаційних та економічних заходів міської ради, спрямованих на підтримку та розвиток комунальних підприємств, промисловості міста, розвиток підприємництва, раціональне використання місцевих ресурсів та посилення виконавської дисципліни у всіх ланках управління.
 
 
 
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
 
 
 
Промисловість
           У 2022 році, через  війну в Україні, обсяги реалізації промислових підприємств Борислава суттєво знизились.
          Так, підприємства  видобувної галузі скоротили обсяги реалізації  на 10 %, у переробній промисловості реалізація  зменшилась на 23 %. Підприємства з постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря, порівняно з попереднім роком, реалізували на 25 %  менше своєї продукції, а з водопостачання, каналізації, поводження з відходами -  на 9%.
         Протягом минулого року на територію нашої громади релокувалось 6 юридичних осіб  та  три фізичні особи-підприємці. Основними видами діяльності релокованих підприємств є машинобудування, виробництво паперової  тари, виробництво свічок, швейне виробництво, деревообробка.
         У звітному році було прийнято рішення  міської ради про створення індустріального  парку та  розроблено Концепцію індустріального парку. Це   сприятиме  підвищенню конкурентоспроможності  та інвестиційній привабливості громади, залученню інвестицій для сталого економічного розвитку, створенню нових робочих місць, збільшенню надходжень до бюджету територіальної громади.
               Концепцією передбачено створення  2300 робочих місць. Орієнтовна загальна сума інвестицій складатиме 2,2 млрд.грн. Щорічні платежі до місцевого та державного бюджету після виходу на планову потужність складатимуть щорічно 19,1 млн.грн.
 
Торгівля
Сфера роздрібної торгівлі, ресторанного господарства є важливою складовою внутрішнього ринку і відіграє значну роль як у формуванні загальноекономічного потенціалу країни, так і у забезпеченні потреб міста в товарах і послугах.
Протягом 2022 року відбулися позитивні зміни в розвитку матеріально-технічної бази торгівлі: упроваджуються сучасні торговельні технології у мережі супермаркетів, створюються роздрібні торговельні підприємства, які за рівнем культури обслуговування покупців наближені до вимог європейських стандартів.
Також протягом 2022 року діючі торговельні підприємства розширили асортимент продажу, вдосконалили матеріально-технічну базу, рівень культури обслуговування покупців.
            У зв’язку з воєнним станом в Україні зменшився оборот ресторанного господарства. На 2023 рік відкриття нових точок  ресторанного господарства не планується.
            Щодо  побутового обслуговування населення можна відзначити,  що обсяг реалізації платних послуг населенню  в 2022 році залишився  на рівні попереднього, споживачі послуг  більше користуються послугами ремонту взуття, одягу, перукарні.
 
 
Житлово-комунальне господарство
 

п.п.
Назва проекту Вартість, тис.грн.
1 Реконструкція водопровідних мереж на вул.Шевченка в м.Борислав Львівської області 1500,0
2 Реконструкція водопровідних мереж на вул.Гоголя в м.Борислав Львівської області 182,325
3 Реконструкція водопровідних мереж на вул.Шухевича в м.Борислав Львівської області 1200,0
4 Реконструкція водопровідних мереж на вул.Котляревського в м.Борислав Львівської області 110,0
5 Реконструкція водопровідних мереж на вул.Заньковецької в м.Борислав Львівської області 200,0
6 Реконструкція водопровідних мереж на вул.Мазепи в м.Борислав Львівської області 900,0
7 Будівництво каналізаційних очисних споруд КП "Вододар" Бориславської міської ради на вул.Дрогобицькій в м.Борислав Львівської області 1000,0
8 Реконструкція локального водозабору "Ріпне" на вул. Лісній в м. Бориславі Львівської області 3000,0
9 Реконструкція водозабору "Котовець" в с.Попелі Дрогобицького району Львівської області 400,0
10 Реконструкція водозабору "Валька" в.м.Борислав Львівської області 400,0
11 Реконструкція водопроводу на вулиці Зеленій в м. Бориславі Львівської області 1700,0
12 Реконструкція водопроводу по вулицях Палія - Транспортна -Шевченка в м. Бориславі Львівської області 4500,0
13 Реконструкція водопроводу на вулицях Мазепи - Івасюка - С. Петлюри в м. Бориславі Львівської області 4500,0
14 Реконструкція водопроводу на вулицях Церковна -Потік  в м. Бориславі Львівської області 4500,0
15 Реконструкція водопроводу на вулиці Трускавецькій в м. Бориславі Львівської області 5000,0
16 «Реконструкція благоустрою центральної площі ім. І.Франка в м. Борислав Львівської області» 13941,46
17 ВелоБескиди : розвиток пішоходно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець-Орів-Борислав-Східниця" 708,002
18 Нове будівництво газопроводу середнього тиску в с. Модричі Дрогобицького району та на вулиці Сосюри - провулок Губицький в місті Бориславі Львівської області 20000,0
19 Впровадження когенераційних технологій в приміщенні ЦТП котельні на вулиці Сосюри, 5"В" в місті Бориславі Львівської області (реконструкція) 50000,0
20 Реконструкція каналізаційної мережі по непарній стороні вулиці Тустановецька в м.Бориславі Львівської області 1000,0
21 Реконструкція водопровідних мереж на вул.Зелена в м.Борислав Львівської області 900,0
  Всього 115641,787
 
ОСВІТА
Розвиток освітньої галузі передбачає реалізацію системного реформування всіх ланок освіти, організаційно-методичне, матеріально-технічне та кадрове забезпечення закладів освіти. Забезпечення належних умов для організації навчально-виховного процесу є одним із найважливіших завдань міської ради.
Для реалізації пріоритетних напрямків розвитку освітньої галузі необхідно:
- розвивати особистісну орієнтацію освіти;
- створити рівні можливості для дітей і молоді для здобуття якісної освіти;
- удосконалити систему безперервної освіти;
- розвивати україномовний і культурний простір;
- формувати християнські і національні цінності;
- створити умови для професійної самореалізації педагогічних працівників;
- впровадити сучасні інформаційні технології;
- забезпечити доступність інформації, навчальної і довідкової літератури;
- забезпечити інтеграцію освіти у світовий освітній простір.
 
Запланований обсяг фінансування 
на 2023 рік згідно кошторисів (зі змінами)
 
  Назва об`єкту Тис.грн.
1 Капітальних ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №4 «Сонечко» 450,00
2 Капітальних ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №14 «Малятко» 600,00
3 Заміна вхідних дверей закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №3«Жайворонок» корпусу №2 30,00
4 Заміна вхідних дверей закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №11«Калинонька» 30,00
5 Облаштування благоустрою території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №11«Калинонька» 231,70
6 Капітальний ремонт несучої стіни закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №18«Смерічка» 200,00
7 Капітальний ремонт системи опалення закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №20«Дивосвіт» 320,00
8 Капітальний ремонт туалетів  закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №17«Пролісок» 170,00
9 Капітальний ремонт (на термінові роботи) закладів загальної середньої освіти №№ 1,3,4,5,7,8, гімназія №6, гімназія №9, Попелівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів, Ясенице-Сільнянська гімназія, Урізький ЗЗСО І-ІІІ ступенів. 2200,00
10 Заміна вікон на енергозберігаючі  закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 ЗЗСО І-ІІІ ступенів 1000,00
11 Встановлення і заміна теплових лічильників (5 ліч. х 27000) 135,00
  Разом 5366,70
 
 
 
 
ОХОРОНА  ЗДОРОВ’Я
В умовах соціально-економічних перетворень, що відбуваються в Україні, проблеми здоров’я населення залишаються одними з найбільш складних і актуальних.
Медичну допомогу населенню надають поліклініка для дорослих, дитяча поліклініка, стоматологічна поліклініка, жіноча консультація, ПМСД та стаціонарні відділення: терапевтичне, інфекційне, дитяче, акушерсько-гінекологічне, відділення хірургічних патологій, відділення  анестезіології з палатами інтенсивної терапії. Допоміжно-діагностичні підрозділи: клініко-діагностична лабораторія, рентгенологічні кабінети, кабінети ультразвукової діагностики, кабінети функціональної діагностики, флюорографічний кабінет.
На соціально-економічний розвиток міста впливають рівень інвалідності дитячого населення та рівень інвалідності населення працездатного віку.
Високими залишаються захворюваність населення на серцево-судинні захворювання, захворювання органів дихання, онкопатологію.
Основними напрямками реалізації Програми є:
- впровадження в дію медичної реформи вторинної ланки із поступовим переходом до третинної ланки (спеціалізована та високоспеціалізована допомога);
- зміцнення матеріально-технічної бази лікувально-профілактичних установ,  закладів первинної медико-санітарної допомоги та вторинної ланки, зокрема –оснащення і переоснащення медичною апаратурою та обладнанням;
- реконструкція і ремонти відділень лікарні для забезпечення належних санітарно-технічних умов;
  - інформатизація закладів охорони здоров’я міста, впровадження медичної інформаційної системи, електронного документообігу
- впровадження енергозберігаючих заходів;
- забезпечення контролю, координації, планування та ефективного використання ресурсів для виконання Програми.
Передбачається, що виконання Програми дасть змогу оснастити медичні заклади міста сучасною медичною апаратурою, медичним обладнанням, привести стан будівель медичних закладів міста в належний санітарно-технічний стан, впровадити в дію медичну реформу вторинної ланки із поступовим переходом до третинної ланки (спеціалізована та високоспеціалізована допомога), підвищить ефективність і якість надання кваліфікованої допомоги населенню:
- покращиться проведення систематичних профілактичних медичних оглядів, як наслідок зменшиться виявлення хвороб на пізніх стадіях;
- зменшиться ріст захворюваності на туберкульоз, онкопатологію, хронічні захворювання органів дихання та серцево-судинної патології;
- поліпшиться надання медичної допомоги дітям та підліткам;
- знизиться рівень інвалідності населення працездатного віку.
 
№ з/п Назва заходу Вико-навці Термін виконан-ня заходу Джерела фінансуван-ня Орієнтовні обсяги фінансування
1 Дитяча  поліклініка вул.Героїв ОУН-УПА,11. Кап.ремонт(1/2будівлі) (сантехнічні роботи, електричні роботи, внутрішній ремонт).  
ЦМЛ
2023-2024  
Бюджет тер.громадІнші джерела
 
 
 
2400,0тис.грн
 
 
 
 
2 Поліклініка і терапевтичне відділення, вул.Куліша 41А. Кап.ремонт даху  
ЦМЛ
2023-2024  
Бюджет тер.громадІнші джерела
 
 
1800,0 тис.грн
3 Дитяче відділення, вул.Весняна,36 Кап.ремонт даху  
ЦМЛ
2023-2024 Бюджет тер.громадІнші джерела
 
 
1000,0тис.грн.
4 Акушерсько-гінекологічне відділення  вул.Весняна,36 . Кап.ремонт жіночої консультації. ЦМЛ 2023-2024 Бюджет тер.громадІнші джерела 1643,0тис.грн.
5 Акушерсько-гінекологічне відділення (роддом) вул.Весняна,36 . Кап.ремонт фасаду ЦМЛ 2023-2024 Бюджет тер.громадІнші джерела 1200,0тис.грн.
6 Ремонт ліфта, вул. Потік,12 ЦМЛ 2023 Бюджет тер.громадІнші джерела 185,0тис.грн.
7 Ремонт ліфта, вул. Куліша, 41А ЦМЛ 2023-2024 Бюджет тер.громадІнші джерела 253,0тис.грн.
8 Придбання діагностично-лікувальної апаратури  
ЦМЛ
2023-2024 Бюджет тер.громадІнші джерела
 
 
1255,0 тис.грн.
9 Придбання Рентгенапарату ЦМЛ 2023-2024 Бюджет тер.громад
 
5000,0тис.грн.
10 Капітальний ремонт рентгенапарату хірургічного відділення ЦМЛ 2023-2024 Бюджет тер.громадІнші джерела 2000,0 тис.грн
  Разом       16736,0 тис.грн
 
КУЛЬТУРА
 
Важливою складовою духовної сфери суспільно-громадського життя кожного міста є культура, надбання якої доносяться до їх мешканців через мережу закладів культури, яку вдалося зберегти.
Одним із осередків культурно-просвітницької роботи є міський Палац культури та його філії (Народні доми), які забезпечують збереження етнокультурних зв’язків, відновлюють і популяризують народні звичаї та обряди. На базі Палацу культури діють студії різного напрямку та аматорські художні колективи.
Актуальним залишається питання проведення капітальних ремонтів та поповнення книжкових фондів бібліотек у зв’язку з обмеженими обсягами фінансування цієї мети міським бюджетом.
На високому професійному рівні працює Бориславська дитяча школа мистецтв та Історико-краєзнавчий музей м.Борислава.
Основною проблемою закладів культури є відсутність належного матеріально-технічного забезпечення.
Для створення належних умов для активного і культурного відпочинку мешканців Бориславської територіальної громади важливою ділянкою є робота Бориславського міського парку культури і відпочинку та Народних домів сіл.
Для розвитку культури необхідно:
- сприяти подальшому розвитку аматорського мистецтва та народних художніх промислів;
- забезпечити належну підтримку художнім колективам міста;
- забезпечити надання мешканцям Бориславської територіальної громади культурно-видовищних послуг провідними творчими колективами;
- визначити основні напрями щодо поліпшення матеріально-технічної бази установ культури міста, залучивши кошти бюджету Бориславської територіальної громади та кошти інших джерел;
- не допускати необґрунтованого зростання батьківської плати за навчання у дитячих мистецьких закладах;
- сприяти працевлаштуванню молодих спеціалістів до закладів культури;
- забезпечити фінансування діяльності  Бориславського міського парку культури і відпочинку, Історико-краєзнавчого музею м.Борислава, поповнення бібліотечних фондів.
Обсяг фінансування
№ п/п Назва об’єкта На 2023 рік, тис.грн
1. Придбання комп’ютерної техніки для організації навчального процесу  Бориславської дитячої школи мистецтв по вул. Шевченка, 83 624,0
4. Капітальний ремонт даху Бориславського міського палацу культури м. Борислава по вул. Д. Галицького, 34» 1000,0
7. Капітальний ремонт фасаду із заміною скляних металоконструкцій КП «Кінотеатр «Каменяр» по вул. Шевченка, 25 в м. Борислав 2000,0
13 Облаштування зони відпочинку із вуличними тренажерами для осіб з інвалідністю в Бориславському парку культури 150,0
14 Встановлення пам’ятного знаку С.Коваваліву на вулиці Коваліва в районі стоматполіклініки 100,0
15 Виготовлення та встановлення пам’ятника «Борцям за волю України» в центральній частині с.Уріж 100,0
ВСЬОГО 3974,0
 
Розвиток туристичної галузі та просторовий розвиток
           В 2023 році буде продовжуватися розробка нових туристичних локацій на території Бориславської міської територіальної громади, а також будуть здійснюватися заходи з покращення іміджу Борислава та інших населених пунктів громади. Зокрема,  в рамках міжнародного проєкту «Історія, приправлена сіллю» буде облаштовано місце відпочинку велосипедистів зі спорудженням альтанки та колодязя солоної води. 
Н п/п Захід Вартість, тис.грн
1 Виготовлення проєктно-кошторисної документації створення місця відпочинку велосипедистів 60,0
 2  Реконструкція системи опалення адмінбудинку 600,0
 
ЕКОЛОГІЯ
 
  • облаштування трьох локальних компостувальних майданчиків для роздільного збирання біовідходів (вул. Коваліва – 2 шт., Бориславський міський парк культури і відпочинку – 1 шт.) – 225 тис. грн.;
  •  облаштування мобільного простору для роздільного збирання ТПВ на 6 фракцій на вул. Чорновола – 30 тис. грн.;
  • закупівля та встановлення 7 станцій моніторингу якості повітря на об’єктах з підвищеним рівнем вуглеводневих газів в атмосферному повітрі – 215 тис. грн.;
  • здійснення заходів з оптимізації екологічних наслідків діяльності шахти «Вікторія» на вул. Чорновола – 500 тис. грн.
 
Оборонна робота, цивільний захист та охорона довкілля
 
  Назва заходу Заплановано   Примітка
обласний бюджет Бюджет територіальної громади
 
1 Придбання станцій моніторингу атмосферного повітря для Бориславської міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області  
225,0 тис. грн.
 
 
 
56,442 тис. грн.    .
Станції моніторингу атмосферного повітря вирішуватимуть ряд актуальних завдань та проблем м.Борислава, що матиме екологічний, економічний та соціальний ефекти. Пропоновані прилади аналізу повітря AirFreshMax є інноваційними сучасними розробками із чутливими сенсорами, надаватимуть достовірну інформацію якості атмосферного повітря у житловій зоні Борислава. Працюючи в цілодобовому автоматичному режимі вони не потребують спеціального обслуговування та витрат ресурсів. Енергоспоживання однієї станції не перевищує 5 Вт/год при повній потужності її роботи. Для численних багаторічних досліджень загазованості Борислава, що проводили різні науково-дослідні установи та відомчі лабораторії було витрачено багато коштів, які однак, не дали необхідного результату з виявлення усіх закономірностей природної та техногенної міграції вуглеводнів. Безсумнівним є також соціальний ефект, оскільки громада матиме вільний доступ до моніторингової інформації. Показники аналізу повітря будуть базою для наукових досліджень, для підготовки проектів спрямованих на оптимізацію стану довкілля у Бориславі. у тому числі при написанні студентських кваліфікаційних проектів та учнівських пошукових робіт у рамках Малої академії наук, конкурсів екологічних проектів.
 
2 Навчання мешканців Бориславської міської територіальної громади  Дрогобицького району Львівської області правилам роздільного збирання відходів  
180,00 тис. грн
 
55, 00 тис. грн.
Отриманні знання та уміння мешканців Бориславської МТГ про роздільне збирання відходів на рівні первинного продуцента ставатимуть фактором подальшої логістики раціонального управління відходами, що у кінцевому матиме комплексний – екологічний, економічний та соціальний ефекти. У випадку ефективної реалізації проекту впродовж перших двох років очікується зменшення накопичення
 
ТПВ на сміттєзвалищі 7500 м3/рік, яке у подальшому матиме тенденцію до зростання. Отримана вторинна сировина – папір, скло, пластмаса і ПЕТ-тара, органічні та будівельні відходи, як і зменшення витрат на їх захоронення  матимуть економічну ціну, енерго- та ресурсозберігаючий ефект. Очікуються соціальні вигоди, підвищення екологічної свідомості та культури мешканців громади.   
 
 
 
 
Соціальне забезпечення
 
Показники соціальної підтримки населення, тис.грн
Показники Один. виміру 2022 р.
звіт
2023 р. очікуване
Кількість сімей, яким призначені муніципальні субсидії
(міський бюджет)
      осіб 146 146
Кількість пільговиків, яким надано пільги (міський бюджет) осіб 58 58
Сума наданих пільг та муніципальних субсидій (міський бюджет)
 
тис.грн. 1 040,90 941,10

 
 
Додаток
                                                                 до «Програми соціально-економічного та    культурного розвитку Бориславської міської
територіальної громади на 2023 рік»
ПАСПОРТ
Програми соціально-економічного та культурного розвитку
Бориславської міської територіальної громади на 2023 рік
 
1 Ініціатор розроблення Програми Бориславська міська рада
2 Дата, номер і назва документу про прийняття програми від «___» _______ № ____ рішення міської ради „Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку Бориславської міської територіальної громади на 2023 рік ”
3 Розробник Програми Відділ економіки та торгівлі міської ради
4 Відповідальний виконавець Програми Відділ економіки та торгівлі міської ради
5 Учасники Програми Виконавчий комітет міської ради, управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради, відділ освіти міської ради, управління культури, молоді, фізичної культури та спорту міської ради, фінансове управління міської ради, управління праці та соціального захисту населення, центральна міська лікарня
6 Етапи та терміни реалізації Програми 2023 рік
7 Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми (для комплексних програм) Кошти державного бюджету, кошти обласного бюджету, кошти  бюджету Бориславської міської територіальної громади, залучені кошти
8 Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього тис.грн. 143835,929 тис.грн.
 
 
Секретар міської ради                                                                 Юрій ХИМИН