ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 781-mr6-2023

БОРИСЛАВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ
 
_____________________ м. Борислав
 
№ ___________
 Про затвердження Програми фінансового забезпечення представницьких витрат та інших видатків, пов’язаних з діяльністю Бориславської міської ради на 2022-2024 роки у новій редакції
 
 
       Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Наказу Міністерства фінансів України від 14.09.2010 року № 1026 «Про затвердження Норм коштів на представницькі цілі бюджетних установ та порядку їх витрачання», беручи до уваги рішення постійної комісії з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики від  _________2023 року №_____  та доповідну записку заступника міського голови Солоненко Світлани від 24.11.2023 року, міська рада
 
В И Р І Ш И Л А:
 
           1.Затвердити Програму фінансового забезпечення представницьких витрат та інших видатків, пов’язаних з діяльністю Бориславської міської ради на 2022-2024 роки у новій редакції, що додається.
 
2. Фінансовому управлінню Бориславської міської ради (Петрів Юрій) забезпечити фінансування Програми фінансового забезпечення представницьких витрат та інших видатків, пов’язаних з діяльністю Бориславської міської ради на 2022-2024 роки у новій редакції в межах коштів, передбачених Програмою.
 
           3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Солоненко Світлану та постійну комісію з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики (Зелінський Руслан).
 
 
Міський голова   Ігор ЯВОРСЬКИЙ
 


ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
___________________
 
Програма фінансового забезпечення представницьких витрат та інших видатків, пов’язаних з діяльністю Бориславської міської ради
 на 2022-2024 роки у новій редакції

1. Основні поняття, що використовуються в цій Програмі.

 
Представницькі витрати – це витрати бюджетних установ на прийом і обслуговування представників і делегацій (в тому числі – іноземних), які прибули для проведення переговорів з метою налагодження міжнародних зв’язків, установлення та підтримання взаємовигідного співробітництва, заходів з проведення міжнародних, загальнодержавних та місцевих свят.
Офіційний прийом – захід, спрямований на встановлення або підтримання партнерських відносин, а також підписання договорів, угод про співпрацю, інших документів, які проводяться за участі офіційних осіб сторонньої організації.
Офіційні особи – представники організації:
- особи, які входять до складу делегації організації, що бере участь у переговорах;
- посадові особи, яким, відповідно до службових повноважень, надано право проведення переговорів або підписання договорів і угод про співпрацю або ініціювання підписання таких договорів та угод. А також особи, які безпосередньо курують реалізацію укладених договорів і угод;
- фізичні особи, яким право на підписання договорів, угод, додаткових угод, протоколів розбіжностей та інших цивільно-правових і процесуальних документів від імені представленої організації надано на підставі довіреності, виданої керівними органами такої організації.
Організації – юридичні та фізичні особи незалежно від форми власності, які співпрацюють з Бориславською міською радою за напрямками її діяльності або планують здійснення такої співпраці в майбутньому.

2. Загальні положення

 
Ця Програма обґрунтовує й деталізує порядок формування, структуру витрат, формування „коштів на представницькі витрати”, звітність і планування проведення представницьких заходів Бориславською міською радою (далі – міська рада), пов’язаних із прийомом та обслуговуванням офіційних представників інших організацій, у тому числі іноземних.
Основною метою здійснення таких витрат є забезпечення заходів щодо встановлення співробітництва міської ради з іншими організаціями, формування взаємовигідних відносин в інтересах територіальної громади та вирішення питань, пов’язаних з діяльністю міської ради.
Ці заходи проводяться винятково від імені міської ради, проведення таких заходів  здійснюється за дорученням міського голови.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Паспорт Програми фінансового забезпечення  представницьких витрат та інших видатків,  пов’язаних з діяльністю Бориславської міської ради на 2022-2024 роки
 
11 Ініціатор розроблення Програми Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста)
22 Нормативна база Закони України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Бюджетний Кодекс України, Наказ Міністерства фінансів України від 14.09.2010 №1026
33 Розробник Програми Виконавчий комітет Бориславської  міської ради (відділ розвитку міста)
44 Відповідальні виконавці Програми Виконавчий комітет Бориславської  міської ради (відділ розвитку міста)
55 Термін реалізації Програми 2022 -2024 роки
66 Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми Бюджет Бориславської міської територіальної громади
77 Орієнтований обсяг фінансування Програми 2022 р. – 20,0 тис. грн.;
2023 р. – 200,0 тис. грн.;
  1. – 200,0 тис. грн.;

3. Проблеми, на розв’язання яких спрямована програма

 
Чинне законодавство України передбачає, що органи місцевого самоврядування можуть виступати організаторами заходів місцевого значення та учасниками заходів загальнодержавного та міжнародного значення. Бориславська міська рада є членом Асоціацій різного рівня, має налагоджені партнерські стосунки з органами місцевих самоврядувань України  та зарубіжними країнами.
Програма фінансового забезпечення представницьких витрат та інших видатків, пов’язаних із діяльністю Бориславської міської ради на 2022-2024 роки (далі - Програма) розроблена відповідно до п. 22 ст. 26 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні”, Наказу Міністерства фінансів України від 14.09.2010 року № 1026 „Про затвердження норм коштів на представницькі цілі бюджетних установ та порядку їх витрачання”, Указів Президента України щодо відзначення загальнодержавних та професійних свят та ін.
 

4. Мета програми

 
Програма спрямована на забезпечення виховання місцевого патріотизму, пропагування історичної, культурної спадщини та соціально-економічного потенціалу громади, проведення на території громади загальнодержавних, районних та міських свят, створення відповідного іміджу при налагодженні ділових та культурних зв’язків, в т.ч. з іноземними партнерами, зміцнення авторитету органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підтримки територіальної громади, тощо.
 
5. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання Програми
 
Виконання Програми дасть змогу:
- забезпечити необхідні умови для здійснення повноважень та проведення видатків, пов’язаних із діяльністю міської ради;
- забезпечити необхідні умови для участі та представлення громади в заходах загальнодержавного, місцевого та міжнародного значення, суспільно-політичних подіях;
- забезпечити проведення тематичних семінарів щодо покращення взаємодії органів місцевого самоврядування, державного управління і місцевої територіальної громади у вирішенні питань соціально-економічного розвитку території;
- налагодження міжнародних зв’язків, встановлення взаємовигідного транскордонного та міжнародного співробітництва, вирішення питань, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування.
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету. Обсяг коштів визначається згідно рішення сесії, і може змінюватись при внесенні змін до місцевого бюджету та програми в подальші роки дії цієї програми.
Строк реалізації програми до 31 грудня 2024 року.
 
6. Напрями діяльності та заходи Програми
 
1. Організація проведення на території Бориславської міської територіальної громади заходів загальнодержавного, обласного, районного, міського та міжнародного значення (в тому числі представницькі витрати), пов’язаних з їх відзначенням:
Здійснення робочих поїздок, візитів, а також прийом:
- іноземних делегацій;
- делегацій з інших громад, представників об’єднань, організацій, асоціацій. Фундацій та фондів в рамках співпраці.
2. Пропагування історичних досягнень та соціально-економічного розвитку громади, а саме:
- культурних традицій;
- історичної спадщини;
- краєзнавства;
- наукового та соціального–економічного потенціалу;
- роботи органів місцевого самоврядування та діяльності територіальної громади.
3. Сприяння:
3.1.у поширенні:
- позитивного досвіду, інформації про роботу міської ради та виконавчого комітету, органів самоорганізації населення;
3.2 у вступі та діяльності міської ради в громадських організаціях, асоціаціях, конгресах та інших добровільних об’єднаннях органів місцевого самоврядування;
4. Проведення тематичних семінарів щодо покращення роботи та взаємодії органів місцевого самоврядування і громад у вирішенні питань соціально-економічного розвитку територій, обміну досвідом, налагодження партнерських стосунків.
5. Представницькі витрати, пов’язані з прийомом і обслуговуванням делегацій, в т. ч.: іноземних, партнерів, представників підприємств, установ, організацій інших районів та областей із метою налагодження зв’язків, в т.ч.: міжнародних, встановлення взаємовигідного міжнародного, транскордонного співробітництва та вирішення питань, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування:
- на проведення офіційного прийому представників (сніданок, обід, вечеря);
- транспортне забезпечення представників;
- заходи культурної програми;
- виготовлення та придбання друкованої, сувенірної та іншої продукції для представників делегацій, в т. ч.: іноземних;
- фуршетне обслуговування під час переговорів;
- інше.
6. Забезпечення необхідних умов для участі представників громади в заходах, які сприяють зміцненню міжнародних відносин в т. ч. поїздка за кордон (автотранспортні послуги, видатки на відрядження та проживання, витрати при перетині кордону, придбання та виготовлення сувенірної продукції та інше).
 

7. Порядок оформлення  документації та звітності

7.1.Офіційні запрошення вітчизняних (іноземних) представників (делегацій) та їх           відповіді на запрошення.

 

7.2.Розпорядження про проведення офіційного прийому:

У розпорядженні          зазначають:

- коло осіб, які візьмуть участь в організації та проведенні зустрічей;

- дату та місце проведення заходу;

- мету заходу;

- кількість запрошених осіб;

- строки виконання робіт з організації заходу.

7.3. Розпорядженням затверджується:

- програма заходу;

- кошторис витрат.

У Програмі проведення заходу зазначається:

- місце та дату проведення заходу;

- календарний план заходів із зазначенням часу їх проведення (переговори, виступи,    відвідування культурно-видовищних заходів тощо);

- відповідальні особи за конкретний захід.

У кошторисі перераховують витрати на всі заходи, передбачені програмою, а також  усі           супутні витрати (на транспортне і фуршетне обслуговування, оплату послуг перекладача, вартість подарунків тощо).

7.4.Звіт про проведений захід

Звіт оформляють після завершення заходу відповідальні за нього працівники. У ньому              описують результати, досягнуті під час проведення заходу.
 
7.5.Звіт про використання коштів, виданих на відрядження
Звіт оформляють за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 28.09.2015 р. № 841. До нього додають усі первинні документи, що підтверджують факт витрачання готівкових коштів та їх цільове використання (накладні, касові чеки, квитанції, закупівельні акти, рахунки, квитки тощо).
 
8. Координація та контроль за ходом виконання Програми
 
Фінансове забезпечення Програми здійснюється в межах асигнувань, передбачених в місцевому бюджеті.
Координацію і відповідальність за виконанням Програми несе виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста), який щорічно звітує перед депутатським корпусом міської ради.
Контроль за виконанням цього рішення покласти на профільного заступника міського голови та постійну комісію з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики (Руслан Зелінський).
Виконання програми здійснюється шляхом реалізації її заходів і завдань виконавцями, зазначеними у даній Програмі.
 
Секретар міської ради                                                                               Юрій ХИМИН