17 вересня 2020 року | Борислав | №2606 |
Міський голова | І. Яворський |
№ з/п |
Назва завдання | Перелік заходів завдання | Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу | Фінансування | Очікуваний результат | |
Джерела | Обсяги, тис. грн. | ||||||
1. | Завдання І Здійснення рекламно-інформаційної кампанії з метою формування позитивного іміджу Борислава |
Захід І Виготовлення друкованої та іншої рекламно-інформаційної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Борислава (путівники, каталоги, буклети, декоративні вироби, сувеніри та ін.) |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки друкованої рекламно-інформаційної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Борислава, тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 41,0 | Розроблений пакет друкованої, сувенірної, декоративної та іншої промоційної продукції. Формування позитивного іміджу Борислава. Збільшення туристичних потоків. |
Захід ІІ Виготовлення промороликів та розміщення їх в популярних ЗМІ |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення промороликів, тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 20,0 | Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей м.Борислава та розміщення їх в популярних ЗМІ. Формування позитивного іміджу Борислава. Збільшення туристичних потоків. | ||
Захід ІІІ Виготовлення фото продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення фото продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях, тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 20,0 | Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей м.Борислава та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях. Формування позитивного іміджу Борислава. Збільшення туристичних потоків. | ||
Захід ІV Облаштування фотозон |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для облаштування фотозон, тис. грн. |
КП «Бориславський міський парк культури та відпочинку», КП «Еко-місто» Бориславської міської ради | Міський бюджет | 15,0 | Привернення уваги до нашого міста шляхом поширення інформації у соцмережах. | ||
Захід V Міжнародний обмін досвідом у сфері туризму та рекреації та прийом делегацій |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для міжнародного обміну досвідом у сфері туризму та рекреації та прийому делегацій, тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 27,0 | Впровадження міжнародного досвіду у сфері туризму та рекреації. Налагодження зв’язків та співпраці з іноземними партнерами, міжнародними організаціями. Прийом делегацій. |
||
Захід VІ Створення айдентики міста та маркетингової стратегії: -розробка однієї концепції логотипу та презентація; - роз-робка графічних елементів: ділова документація (бланк, шаблон візитівки, папка); -варіанти сувенірної продукції; -розробка шрифтової частини логотипу (підбір шрифтів для графічного стилю; художнє допрацювання шрифту для текстової частини лого або розробка індивідуального, при необхідності); -роз-робка маркетингової стратегії (дослідження туристичних потенціалів; розробка рекомендацій по розвитку туристичних потенціалів; розробка інструкцій та рекомендацій по розвитку нових туристичних магнітів регіону); |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки айдентики міста Борислава та маркетингової стратегії, тис. грн |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста) | Міський бюджет | 49,990 | Розроблена айдентика міста та маркетингова стратегія. Підвищення рівня впізнаваності та формування позитивного іміджу м.Борислава, збільшення потоку туристів, залучення інвестицій, підвищення рівня конкурентоспро-можності серед інших міст України і як наслідок – збільшення дохідної частини міського бюджету,. . |
||
Захід VІІ Призовий фонд |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради | Міський бюджет | 10,0 | Підвищення активності мешканців м.Борислава. Налагодження комунікації між владою та мешканцями. |