№
з/п
|
Назва завдання |
Перелік заходів завдання |
Показники виконання заходу,
один. виміру |
Виконавець заходу |
Фінансування |
Очікуваний результат |
Джерела |
Обсяг, тис. грн. |
|
1. |
Завдання І
Здійснення рекламно-інформаційної кампанії з метою формування позитивного іміджу Борислава |
Захід І
Виготовлення друкованої та іншої рекламно-інформаційної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Борислава (путівники, каталоги, буклети, декоративні вироби, сувеніри та ін.)
|
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки друкованої рекламно-інформаційної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Борислава, тис. грн.
|
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради |
Міський бюджет |
56,0 |
Розроблений пакет друкованої, сувенірної, декоративної та іншої промоційної продукції. Формування позитивного іміджу Борислава. Збільшення туристичних потоків. |
|
|
Захід ІІ
Виготовлення промороликів та розміщення їх в популярних ЗМІ |
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення промороликів, тис. грн.
|
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради |
Міський бюджет |
20,0 |
Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей м.Борислава та розміщення їх в популярних ЗМІ. Формування позитивного іміджу Борислава. Збільшення туристичних потоків. |
|
|
Захід ІІІ
Виготовлення фото продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях |
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення фото продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях, тис. грн.
|
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради |
Міський бюджет |
20,0 |
Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей м.Борислава та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях. Формування позитивного іміджу Борислава. Збільшення туристичних потоків. |
|
|
Захід ІV
Облаштування фотозон |
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для облаштування фотозон, тис. грн.
|
КП «Бориславський міський парк культури та відпочинку», КП «Еко-місто» Бориславської міської ради |
Міський бюджет |
0,0 |
Привернення уваги до нашого міста шляхом поширення інформації у соцмережах. |
|
|
Захід V
Міжнародний обмін досвідом у сфері туризму та рекреації та прийом делегацій |
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для міжнародного обміну досвідом у сфері туризму та рекреації та прийому делегацій,
тис. грн.
|
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради |
Міський бюджет |
27,0 |
Впровадження міжнародного досвіду у сфері туризму та рекреації. Налагодження зв’язків та співпраці з іноземними партнерами, міжнародними організаціями. Прийом делегацій.
|
|
|
Захід VІ
Створення айдентики міста та маркетингової стратегії:
-розробка однієї концепції логотипу та презентація; - роз-робка графічних елементів: ділова документація (бланк, шаблон візитівки, папка); -варіанти сувенірної продукції; -розробка шрифтової частини логотипу (підбір шрифтів для графічного стилю; художнє допрацювання шрифту для текстової частини лого або розробка індивідуального, при необхідності); -роз-робка маркетингової стратегії (дослідження туристичних потенціалів; розробка рекомендацій по розвитку туристичних потенціалів; розробка інструкцій та рекомендацій по розвитку нових туристичних магнітів регіону);
|
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки айдентики міста Борислава та маркетингової стратегії, тис. грн |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста) |
Міський бюджет |
49,990 |
Розроблена айдентика міста та маркетингова стратегія.
Підвищення рівня впізнаваності та формування позитивного іміджу м.Борислава, збільшення потоку туристів, залучення інвестицій, підвищення рівня конкурентоспро-можності серед інших міст України і як наслідок – збільшення дохідної частини міського бюджету,.
. |
|
|
Захід VІІ
Призовий фонд |
Затрат
Обсяг фінансового ресурсу, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради |
Міський бюджет |
10,0 |
Підвищення активності мешканців м.Борислава. Налагодження комунікації між владою та мешканцями. |