14 листопада 2019 року | Борислав | №2158 |
Міський голова | І.Р.Яворський |
<>3.Заходи реалізації Програми
1. | Ініціатор розроблення програми | Бориславська міська рада Львівської області |
|
2. | Дата, номер і назва розпорядчого документа про прийняття Програми | Рішення Бориславської міської ради від 14.11.2019 р. №2158 | |
3. | Розробник Програми | Відділ розвитку міста Бориславської міської ради |
|
4. | Відповідальний виконавець Програми | Відділ розвитку міста Бориславської міської ради |
|
5. | Учасники Програми | Виконавчі органи Бориславської міської ради, Комунальне підприємство «Туристично-інформаційний центр м.Дрогобича», громадські об’єднання, інші організації |
|
6. | Термін реалізації Програми: | 2019 -2021роки |
|
7. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, в т.ч.: |
487,9 тис. грн | |
7.1 | Кошти обласного бюджету |
- | |
7.2. | Кошти міського бюджету | 2019 рік – 7,0 тис.грн. 2020 рік – 224,9 тис. грн. 2021 рік - 256,0 тис. грн |
|
7.3. | Кошти інших джерел (власні кошти підприємств, установ і організацій, іноземні інвестиції) |
- |
№ з/п |
Назва завдання | Перелік заходів завдання | Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу | Фінансування | Очікуваний результат | |
Джерела | Обсяги, тис. грн. | ||||||
1. | Завдання І Здійснення рекламно-інформаційної кампанії з метою формування позитивного іміджу Борислава |
Захід І Розробка і розміщення текстової інформації та фотоматеріалів про туристичний потенціал Борислава у рамках спецпроекту «Невідома Україна. Соляний шлях», на веб-вузлі igotoworld.com |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки і розміщення текстової інформації та фотоматеріалів про туристичний потенціал Борислава у рамках спецпроекту «Невідома Україна. Соляний шлях», на веб-вузлі igotoworld.com, тис. грн. |
Комунальне підприємство «Туристично-інформаційний центр м. Дрогобича» |
Міський бюджет | 7,0 | Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей м.Борислава на веб-вузлі igotoworld.com. Формування позитивного іміджу Борислава, збільшення туристичних потоків. |
№ з/п |
Назва завдання | Перелік заходів завдання | Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу | Фінансування | Очікуваний результат | |
Джерела | Обсяги, тис. грн. | ||||||
1. | Завдання І Здійснення рекламно-інформаційної кампанії з метою формування позитивного іміджу Борислава |
Захід І Виготовлення друкованої рекламно-інформаційної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Борислава (путівники, каталоги, буклети та ін.) |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки друкованої рекламно-інформаційної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Борислава, тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 13,0 | Розроблений пакет друкованої промоційної продукції. Формування позитивного іміджу Борислава. Збільшення туристичних потоків. |
Захід ІІ Виготовлення промороликів та розміщення їх в популярних ЗМІ |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення промороликів, тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 20,0 | Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей м.Борислава та розміщення їх в популярних ЗМІ. Формування позитивного іміджу Борислава. Збільшення туристичних потоків. | ||
Захід ІІІ Виготовлення фото продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення фото продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях, тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 20,0 | Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей м.Борислава та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях. Формування позитивного іміджу Борислава. Збільшення туристичних потоків. | ||
Захід ІV Облаштування фотозон |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для облаштування фотозон, тис. грн. |
КП «Бориславський міський парк культури та відпочинку», КП «Еко-місто» Бориславської міської ради | Міський бюджет | 30,0 | Привернення уваги до нашого міста шляхом поширення інформації у соцмережах. | ||
Захід V Міжнародний обмін досвідом у сфері туризму та рекреації та прийом делегацій |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для міжнародного обміну досвідом у сфері туризму та рекреації та прийому делегацій, тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 40,0 | Впровадження міжнародного досвіду у сфері туризму та рекреації. Налагодження зв’язків та співпраці з іноземними партнерами, міжнародними організаціями. Прийом делегацій. |
||
2. | Завдання ІІ Розвиток та вдосконалення туристично-рекреаційної інфраструктури м.Борислава |
Захід І Ознакування туристичного маршруту |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення інформаційних табличок та стояків із вказівниками, тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 46,0 | Створення візуальної туристичної інфраструктури на території міста. Підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні та рекреаційні ресурси м.Борислава. Наявність ознакованого маршруту забезпечить зручність пересування туристам, що сприятиме зростанню туристичних потоків. |
Захід ІІ Виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею м.Борислава |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею м.Борислава зі сторони м.Трускавця (вул.Трускавецька), тис. грн. |
Історико-краєзнавчий музей м.Борислава | Міський бюджет | 35,0 | Створення візуальної туристичної інфраструктури на території міста. Підвищення рівня проінформованості туристів про історико-краєзнавчий музей м.Борислава. | ||
Захід ІІІ Підтримка сайту Українського товариства охорони пам’яток історії та культури м.Борислава з метою дії QR-кодів на інформаційних табличках, встановлених на туристичних об’єктах в рамках проекту «Галицька Каліфорнія» |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для підтримки сайту Українського товариства охорони пам’яток історії та культури м.Борислава з метою дії QR-кодів на інформаційних табличках, встановлених на туристичних об’єктах в рамках проекту «Галицька Каліфорнія», тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 0,9 | Забезпечення можливості використання QR-кодів на інформаційних табличках, встановлених на туристичних об’єктах в рамках проекту «Галицька Каліфорнія» з метою підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні об’єкти. |
||
Захід IV Облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава, тис. грн |
Історико-краєзнавчий музей м.Борислава | Міський бюджет | 20,0 | Забезпечення візуалізації місця ув’язнення та розстрілу жертв політичних репресій |
№ з/п |
Назва завдання | Перелік заходів завдання | Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу | Фінансування | Очікуваний результат | |
Джерела | Обсяги, тис. грн. | ||||||
1. | Завдання І Здійснення рекламно-інформаційної кампанії з метою формування позитивного іміджу Борислава |
Захід І Виготовлення друкованої рекламно-інформаційної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Борислава (путівники, каталоги, буклети та ін.) |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки друкованої рекламно-інформаційної продукції щодо популяризації туристичного та рекреаційного потенціалу Борислава, тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 13,0 | Розроблений пакет друкованої промоційної продукції. Формування позитивного іміджу Борислава. Збільшення туристичних потоків. |
Захід ІІ Виготовлення промороликів та розміщення їх в популярних ЗМІ. |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення промороликів, тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 30,0 | Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей м.Борислава та розміщення їх в популярних ЗМІ. Формування позитивного іміджу Борислава. Збільшення туристичних потоків. |
||
Захід ІІІ Виготовлення фото продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення виготовлення фото продукції та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях, тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 20,0 | Забезпечення візуалізації туристичних та рекреаційних можливостей м.Борислава та розміщення їх в популярних ЗМІ, спеціалізованих виданнях. Формування позитивного іміджу Борислава. Збільшення туристичних потоків. |
||
Захід ІV Облаштування фотозон |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для облаштування фотозон, тис. грн. |
КП «Бориславський міський парк культури та відпочинку», КП «Еко-місто» Бориславської міської ради | Міський бюджет | 50,0 | Привернення уваги до нашого міста шляхом поширення інформації у соцмережах. | ||
Захід V Міжнародний обмін досвідом у сфері туризму та рекреації та прийом делегацій |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для міжнародного обміну досвідом у сфері туризму та рекреації та прийому делегацій, тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 40,0 | Впровадження міжнародного досвіду у сфері туризму та рекреації. Налагодження зв’язків та співпраці з іноземними партнерами, міжнародними організаціями. Прийом делегацій |
||
2. | Завдання ІІ Розвиток та вдосконалення туристично-рекреаційної інфраструктури м.Борислава |
Захід І Ознакування туристичного маршруту |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення інформаційних табличок та стояків із вказівниками, тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 47,0 | Створення візуальної туристичної інфраструктури на території міста. Підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні та рекреаційні ресурси м.Борислава. Наявність ознакованого маршруту забезпечить зручність пересування туристам, що сприятиме зростанню туристичних потоків. |
Захід ІІ Виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею м.Борислава |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для виготовлення та встановлення біл-борду з метою промоції історико-краєзнавчого музею м.Борислава зі сторони смт. Східниця (вул.С.Бандери), тис. грн. |
Історико-краєзнавчий музей м.Борислава | Міський бюджет | 35,0 | Створення візуальної туристичної інфраструктури на території міста. Підвищення рівня проінформованості туристів про історико-краєзнавчий музей м.Борислава. | ||
Захід ІІІ Підтримка сайту Українського товариства охорони пам’яток історії та культури м.Борислава з метою дії QR-кодів на інформаційних табличках, встановлених на туристичних об’єктах в рамках проекту «Галицька Каліфорнія» |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для підтримки сайту Українського товариства охорони пам’яток історії та культури м.Борислава з метою дії QR-кодів на інформаційних табличках, встановлених на туристичних об’єктах в рамках проекту «Галицька Каліфорнія», тис. грн. |
Відділ розвитку міста Бориславської міської ради | Міський бюджет | 1,0 | Забезпечення можливості використання QR-кодів на інформаційних табличках, встановлених на туристичних об’єктах в рамках проекту «Галицька Каліфорнія» з метою підвищення рівня проінформованості туристів про туристичні об’єкти. |
||
Захід IV Облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для облаштування постійно діючої експозиції Історико-краєзнавчого музею м.Борислава, тис. грн |
Історико-краєзнавчий музей м.Борислава | Міський бюджет | 20,0 | Забезпечення умов для постійно діючої експозиції кінця XIX –поч. ХХ ст. (нафто-газо-озокеритовидобутку) |