РІШЕННЯ № 2341
Про затвердження внесення змін до Програми розвитку туризму та рекреації в місті Бориславі на 2019 – 2021 роки
БОРИСЛАВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
27 лютого 2020 року | Борислав | №2341 |
Про затвердження внесення змін до Програми розвитку туризму та рекреації в місті Бориславі на 2019 – 2021 роки |
Відповідно до п.22 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про туризм», враховуючи рішення виконавчого комітету Бориславської міської ради від 20.02.2020 року №39, беручи до уваги рішення постійної комісії з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики від 26.02.2020 року №82/12, рішення постійної комісії з питань освіти, культури, сім’ї і молоді, фізкультури і спорту від 24.02.2020 року №48/1 та доповідну записку головного спеціаліста відділу розвитку міста І.Рязанової від 20.02.2020 року, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити внесення змін до Програми розвитку туризму та рекреації в місті Бориславі на 2019 – 2021роки (надалі – Програма), затвердженої рішенням міської ради від 14 листопада 2019 року № 2158, а саме: п.1 додатку 2 до Програми у частині переліку заходів щодо реалізації Програми на 2020 рік доповнити Заходами VI, VII, що додаються.
2. Фінансовому управлінню Бориславської міської ради (Ю.Петрів) забезпечити фінансування Програми розвитку туризму та рекреації в місті Бориславі на 2019 – 2021роки в межах коштів, передбачених Програмою.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови С.Солоненко та постійні комісії з питань планування бюджету і фінансів, економіки, здійснення державної регуляторної політики (Б.Городиський) та з питань освіти, культури, сім’ї і молоді, фізкультури і спорту (А.Спас).
Міський голова | І. Яворський |
Додаток
до рішення міської ради
від 27.02.2020 р. №2341
Заходи
щодо реалізації Програми розвитку туризму та рекреації в місті Бориславі на 2019 – 2021роки
та потреба у обсягах фінансування
2020 рік
№ з/п |
Назва завдання | Перелік заходів завдання | Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу | Фінансування | Очікуваний результат | |
Джерела | Обсяги, тис. грн. | ||||||
Захід VІ Створення айдентики міста та маркетингової стратегії: - розробка однієї концепції логотипу та презентація; - розробка графічних елементів: ділова документація (бланк, шаблон візитівки, папка); -варіанти сувенірної продукції; - розробка шрифтової частини логотипу (підбір шрифтів для графічного стилю; художнє допрацювання шрифту для текстової частини лого або розробка індивідуального, при необхідності); - розробка маркетингової стратегії (дослідження туристичних потенціалів; розробка рекомендацій по розвитку туристичних потенціалів; розробка інструкцій та рекомендацій по розвитку нових туристичних магнітів регіону); |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для забезпечення розробки айдентики міста Борислава та маркетингової стратегії, тис. грн. |
Виконавчий комітет Бориславської міської ради (відділ розвитку міста) |
Міський бюджет | 49,990 | Розроблена айдентика міста та маркетингова стратегія. Підвищення рівня впізнаваності та формування позитивного іміджу м.Борислава, збільшення потоку туристів, залучення інвестицій, підвищення рівня конкурентоспро-можності серед інших міст України і як наслідок – збільшення дохідної частини міського бюджету |
||
Захід VІІ Призовий фонд |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу, тис. грн. |
Виконавчий коміте міської ради | Міський бюджет | 10,0 | Підвищення активності мешканців м.Борислава. Налагодження комунікації між владою та мешканцями |
Секретар міської ради Ю.Химин